Τελευταία Νέα
Πολιτική

Επίσκεψη Μητσοτάκη στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΑ στο Κορωπί: Το καλοκαίρι 2025 στην Αττική 950 νέα λεωφορεία

Επίσκεψη Μητσοτάκη στο αμαξοστάσιο του ΟΑΣΑ στο Κορωπί: Το καλοκαίρι 2025 στην Αττική 950 νέα λεωφορεία
Μαγικές λύσεις για το κυκλοφοριακό πρόβλημα δεν υπάρχουν, τόνισε ο Κ. Μητσοτάκης
Σχετικά Άρθρα
"Η προσήλωση της κυβέρνησης στην καθημερινότητα των πολιτών είναι συνεχής", δήλωσε από το Κορωπί ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά την επίσκεψή του στο αμαξοστάσιο του  Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αττικής (ΟΑΣΑ) , απ’ όπου άρχισαν δρομολόγια σε περιοχές της Ανατολικής Αττικής τα 30 πρώτα νέα λεωφορεία από τα συνολικά 211, που στην πλήρη ανάπτυξή τους θα εξυπηρετούν 63 περιαστικές γραμμές της Αττικής.
Ο πρωθυπουργός ενημερώθηκε από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρ. Σταϊκούρα και τον Υφυπουργό Β. Οικονόμου για το χρονοδιάγραμμα ενίσχυσης των αστικών συγκοινωνιών της Αττικής με συνολικά 950 καινούργια, σύγχρονα, απολύτως προσβάσιμα λεωφορεία έως το καλοκαίρι του 2025, για την πύκνωση των δρομολογίων και την παροχή ποιοτικότερων υπηρεσιών στους πολίτες.
Μεταξύ άλλων, ο κ. Μητσοτάκης  σε δηλώσεις του  στην ΕΡΤ, μεταξύ άλλων, υπογράμμισε ότι η κυβέρνηση έχει επενδύσει συστηματικά στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, όχι μόνο με στόχο την ανανέωση των υπαρχόντων, αλλά και την αύξηση του στόλου τους για συχνότερα δρομολόγια.
Όπως είπε " η κυβέρνηση έχει δρομολογήσει μία πολύ μεγάλη προσπάθεια ανανέωσης και εκσυγχρονισμού του στόλου των αστικών λεωφορείων και των περιαστικών λεωφορείων, των δρομολογίων που καλύπτουν συνολικά την περιοχή της Ανατολικής Αττικής. Και αυτό το οποίο βλέπετε σήμερα είναι τα 30 πρώτα, καινούργια λεωφορεία, τα οποία ήδη έχουν βγει στους δρόμους της Ανατολικής Αττικής. Είναι ένα μόνο μικρό τμήμα από μία μεγάλη προσπάθεια, η οποία τελικά θα έχει ως αποτέλεσμα το καλοκαίρι του 2025 να έχουμε στην Αττική συνολικά 950 καινούργια λεωφορεία.
Και όταν μιλάμε για καινούργια λεωφορεία, μιλάμε για λεωφορεία σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, μιλάμε για λεωφορεία τα οποία είναι απολύτως προσβάσιμα στους συμπολίτες μας με αναπηρία, μιλάμε για λεωφορεία με κλιματισμό, λεωφορεία τα οποία είναι απολύτως ασφαλή και τα οποία ουσιαστικά αναβαθμίζουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Η κυβέρνηση αυτή έχει επενδύσει συστηματικά στα μέσα μαζικής μεταφοράς, δρομολογούνται πολλοί διαφορετικοί διαγωνισμοί, προκειμένου να μπορούμε να καταλήξουμε σε αυτό το αποτέλεσμα. Αυτοί είναι σύνθετοι διαγωνισμοί οι οποίοι θέλουν το χρόνο τους προκειμένου να υλοποιηθούν, αλλά πιστεύω ότι τους επόμενους μήνες οι συμπολίτες μας στην Αττική θα αρχίσουν να βλέπουν μία αισθητή διαφορά στην ποιότητα των παρεχόμενων μεταφορικών υπηρεσιών".
mitsotaki2.JPG
Μαγικές λύσεις για το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Αττική δεν υπάρχουν

"Η βούληση της κυβέρνησης να επενδύσει στα ΜΜΜ είναι δεδομένη και τα καινούρια λεωφορεία τα οποία ήδη κάνουν την εμφάνιση τους στους δρόμους της Αθήνας αποδεικνύουν ακριβώς αυτή τη βούληση και βέβαια το ζητούμενο δεν είναι μόνο να αντικαταστήσουμε παλαιότερα λεωφορεία με νέα. Είναι προφανώς να αυξήσουμε και τη συχνότητα των δρομολογίων, έτσι ώστε οι συμπολίτες μας να εξυπηρετούνται καλύτερα", σημείωσε και εξήγησε πως «μαγικές λύσεις για το κυκλοφοριακό πρόβλημα δεν υπάρχουν και ούτε μπορούν να δημιουργηθούν από το πουθενά καινούργιες οδικές αρτηρίες".
"Οι συνολικές υποδομές του Λεκανοπεδίου και η ενίσχυσή τους είναι κάτι το οποίο μελετάται, αλλά χρειάζεται βάθος χρόνου προκειμένου να υλοποιηθεί", πρόσθεσε και τόνισε ότι «η μεγαλύτερη δημόσια επένδυση η οποία γίνεται σήμερα στη χώρα δεν είναι άλλη από τη Γραμμή 4 του μετρό».
"Οι δύο μετροπόντικες ήδη έχουν τοποθετηθεί. Η διάρρηξη της σήραγγας θα έχει ολοκληρωθεί έως το 2026, αλλά προφανώς μετά απομένει και η κατασκευή των πολλών σταθμών. Ένα εξαιρετικά σύνθετο και δύσκολο έργο, το οποίο όταν όμως ολοκληρωθεί θα αλλάξει δραστικά την εικόνα του Λεκανοπεδίου. Διότι όλοι γνωρίζουμε τις ευεργετικές επιπτώσεις που το μέτρο έχει ως προς την βελτίωση της ποιότητας των μεταφορών στο Λεκανοπέδιο", συμπλήρωσε ο πρωθυπουργός.

Για Θεσσαλονίκη

Σε ό,τι αφορά τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στη Θεσσαλονίκη, όπου θα βρεθεί την Τρίτη 27/8, ο κ. Μητσοτάκης ανέφερε ότι ήδη στην πόλη κυκλοφορούν 110 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία, περίπου το ένα τρίτο του συνολικού στόλου των λεωφορείων της, ενώ το μετρό θα δοθεί σε λειτουργία στο τέλος του έτους.
Όπως είπε, "ήδη στη Θεσσαλονίκη κυκλοφορούν 110 καινούργια ηλεκτρικά λεωφορεία, μιλάμε για περίπου το εν τρίτον του συνολικού στόλου των λεωφορείων της Θεσσαλονίκης το οποίο έχει ήδη ανανεωθεί. Είναι κάτι το οποίο οι συμπολίτες μας στη Θεσσαλονίκη ήδη το διαπιστώνουν. Μέχρι το τέλος του έτους θα δοθεί σε λειτουργία και το Μετρό της Θεσσαλονίκης. Το Flyover είναι ένα σύνθετο έργο το οποίο προχωράει και αυτό με μεγάλη ταχύτητα, αλλά γι’ αυτό θα έχουμε την ευκαιρία να μιλήσουμε σε μεγαλύτερη λεπτομέρεια αύριο".

Δρομολόγια και λεωφορεία

Στο πλαίσιο της επίσκεψής του στο αμαξοστάσιο στο Κορωπί, ο Πρωθυπουργός είχε την ευκαιρία να ξεναγηθεί στα καινούργια ντιζελοκίνητα λεωφορεία αστικού τύπου, κατηγορίας EURO VI, αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, με χαμηλό δάπεδο, πλήρως προσβάσιμα για όλους τους πολίτες και να συνομιλήσει με τους οδηγούς, οι οποίοι τον ενημέρωσαν για τις αναβαθμισμένες υπηρεσίες προς τους επιβάτες.
Βάσει της νέας σύμβασης με την κοινοπραξία των ΚΤΕΛ Αργολίδας, Επαρχίας Θηβών, Σαλαμίνας, Χανίων – Ρεθύμνου, του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μαγνησίας και των ταξιδιωτικών γραφείων Smile Acadimos και Maroulis Travel, που αναδείχθηκε από τον διεθνή διαγωνισμό του ΟΑΣΑ, θα δρομολογηθούν συνολικά 211 καινούργια λεωφορεία που θα καλύπτουν συνολικά 63 περιαστικές γραμμές της Αττικής.
Εντός του επόμενου μήνα, θα δρομολογηθούν σταδιακά επιπλέον 66 νέα λεωφορεία σε 25 γραμμές, οι οποίες εξυπηρετούν τους Δήμους Κρωπίας, Μαρκόπουλου, Παιανίας, Παλλήνης, Ραφήνας Πικερμίου, Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης, Γλυφάδας, Ελληνικού-Αργυρούπολης, Πεντέλης, Χαλανδρίου, Αγίας Παρασκευής.
Παράλληλα, προχωρούν οι διαδικασίες για την σταδιακή δρομολόγηση των νέων λεωφορείων και στις υπόλοιπες 38 περιαστικές γραμμές της Αττικής που εξυπηρετούν τους Δήμους Αγίας Βαρβάρας, Αγίων Αναργύρων-Καματερού, Αιγάλεω, Ασπροπύργου, Αχαρνών, Ελευσίνας, Ιλίου, Φυλής, Μάνδρας, Χαϊδαρίου, Μεταμόρφωσης, Νέας Ιωνίας, Λυκόβρυσης-Πεύκης, Κηφισιάς, Διονύσου, Ωρωπού.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης