Ο βουλευτής δεν παρέλειψε να αναφερθεί στην ευρύτερη εικόνα της συμφωνίας
Σφοδρή κριτική κατά της κυβέρνησης άσκησε ο ανεξάρτητος βουλευτής Ανατολικής Αττικής, κ. Γιάννης Δημητροκάλλης, στη Βουλή, αναφορικά με την παραχώρηση της Αττικής Οδού στην εταιρεία Τέρνα.
Ο βουλευτής χαρακτήρισε τη συμφωνία ως «σκάνδαλο» και «απόδειξη της σήψης του πολιτικού συστήματος», υπογραμμίζοντας τη στενή διαπλοκή μεταξύ μεγαλοεργολάβων και πολιτικών.
Σύμφωνα με τον κ. Δημητροκάλλη, η συμφωνία επιτρέπει στην ΤΕΡΝΑ να αυξήσει τα διόδια έως και 30%, φέρνοντας το κόστος διέλευσης από 2,50 ευρώ στα 3,45 ευρώ τα επόμενα χρόνια.
«Ποιος θα το πληρώσει;
Ο απλός πολίτης που καθημερινά χρησιμοποιεί την Αττική Οδό για να πάει στη δουλειά του», ανέφερε χαρακτηριστικά, αποδομώντας τη μείωση των διοδίων ως προσωρινό τέχνασμα για να κερδίσει εντυπώσεις η κυβέρνηση.
Ο βουλευτής δεν παρέλειψε να αναφερθεί στην ευρύτερη εικόνα της συμφωνίας, κάνοντας λόγο για αδιαφάνεια και κρατική εκμετάλλευση των πολιτών προς όφελος των ολίγων.
«Η ΤΕΡΝΑ έχει εξασφαλίσει τα μεγαλύτερα ποσά από το Ταμείο Ανάκαμψης», σημείωσε, υποστηρίζοντας ότι η σχέση της με την κυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας είναι βαθιά ριζωμένη στη διαπλοκή.
Ο κ. Δημητροκάλλης κατηγόρησε επίσης την κυβέρνηση για το γεγονός ότι δεν προχώρησε σε χιλιομετρική τιμολόγηση των διοδίων, ικανοποιώντας τα πάγια αιτήματα των κατοίκων της Ανατολικής Αττικής.
«Αυτή η πρακτική είναι καταφανώς άδικη», είπε, τονίζοντας πως η νέα σύμβαση διαιωνίζει την αδικία εις βάρος των πολιτών που διανύουν μικρές αποστάσεις.
www.bankingnews.gr
Ο βουλευτής χαρακτήρισε τη συμφωνία ως «σκάνδαλο» και «απόδειξη της σήψης του πολιτικού συστήματος», υπογραμμίζοντας τη στενή διαπλοκή μεταξύ μεγαλοεργολάβων και πολιτικών.
Σύμφωνα με τον κ. Δημητροκάλλη, η συμφωνία επιτρέπει στην ΤΕΡΝΑ να αυξήσει τα διόδια έως και 30%, φέρνοντας το κόστος διέλευσης από 2,50 ευρώ στα 3,45 ευρώ τα επόμενα χρόνια.
«Ποιος θα το πληρώσει;
Ο απλός πολίτης που καθημερινά χρησιμοποιεί την Αττική Οδό για να πάει στη δουλειά του», ανέφερε χαρακτηριστικά, αποδομώντας τη μείωση των διοδίων ως προσωρινό τέχνασμα για να κερδίσει εντυπώσεις η κυβέρνηση.
Ο βουλευτής δεν παρέλειψε να αναφερθεί στην ευρύτερη εικόνα της συμφωνίας, κάνοντας λόγο για αδιαφάνεια και κρατική εκμετάλλευση των πολιτών προς όφελος των ολίγων.
«Η ΤΕΡΝΑ έχει εξασφαλίσει τα μεγαλύτερα ποσά από το Ταμείο Ανάκαμψης», σημείωσε, υποστηρίζοντας ότι η σχέση της με την κυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας είναι βαθιά ριζωμένη στη διαπλοκή.
Ο κ. Δημητροκάλλης κατηγόρησε επίσης την κυβέρνηση για το γεγονός ότι δεν προχώρησε σε χιλιομετρική τιμολόγηση των διοδίων, ικανοποιώντας τα πάγια αιτήματα των κατοίκων της Ανατολικής Αττικής.
«Αυτή η πρακτική είναι καταφανώς άδικη», είπε, τονίζοντας πως η νέα σύμβαση διαιωνίζει την αδικία εις βάρος των πολιτών που διανύουν μικρές αποστάσεις.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών