γράφει : Νίκος Θεοδωρόπουλος
Πόσα χρωστάει ο ΕΦΚΑ στα ΕΛΤΑ
Την επόμενη καταβολή της μισθοδοσίας των υπαλλήλων των ΕΛΤΑ στις 28 Φεβρουαρίου «τρέχει» να εξασφαλίσει η οικονομική διεύθυνση της επιχείρησης.
Το ποσό που αναζητείται ξεπερνά τα 11,5 εκατ. ευρώ καθώς σήμερα πιστώθηκαν στους τραπεζικούς λογαριασμούς των υπαλλήλων ως προκαταβολή το ποσό των 3,5 εκατ. ευρώ.
Το οικονομικό αδιέξοδο της κρατικής εταιρείας αντιμετωπίστηκε με παρέμβαση του υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής Νίκου Παππά, οποίος έδωσε εντολή να αποδεσμευθεί το ποσό των10 εκατ. ευρώ έναντι οφειλών του Δημοσίου προς τα ΕΛΤΑ από την καθολική υπηρεσία.
Το πρόβλημα ρευστότητας των ΕΛΤΑ πρέπει να αντιμετωπισθεί άμεσα και να λάβει μόνιμο χαρακτήρα λέει στέλεχος της εταιρείας διότι σε άλλη περίπτωση η επιχείρηση μπορεί να αντιμετωπίσει το «ξαφνικό θάνατο» με τους 6.500 εργαζόμενους να αγωνιούν για την καταβολή των αποδοχών τους.
Υψηλόβαθμο στέλεχος των ΕΛΤΑ υποστηρίζει ότι το Δημόσιο πρέπει να αποπληρώσει τα χρέη του προς την επιχείρηση που να σημειωθεί ξεπερνούν τα 200 εκατ. ευρώ.
Οι οφειλές του Δημοσίου προέρχονται από τις υπηρεσίες που προσφέρουν τα ΕΛΤΑ όπως είναι η επίδοση της αλληλογραφίας και αφορούν τα έτη από το 2013 μέχρι το 2018.
Την ίδια στιγμή ο ΕΦΚΑ ποιεί την νήσσαν.
Η διοίκηση βάζει φέσι στα ΕΛΤΑ και αρνείται να πληρώσει για τις υπηρεσίες που λαμβάνει από την κρατική εταιρεία.
Τα χρέη του ΕΦΚΑ προς τα ΕΛΤΑ για την περίοδο 2010 έως τα τέλη του 2017 ανέρχονται σε 8 εκατ. ευρώ.
Για το 2018 οι οφειλές ανέρχονται σε 3 εκατ. ευρώ ενώ την ίδια στιγμή ο Ασφαλιστικός Οργανισμός εμφανίζει πλεονάσματα.
Να σημειωθεί ότι η ετήσια μισθολογική δαπάνη ξεπερνά τα 180 εκατ. ευρώ και θεωρείται ότι κινείται σε υψηλά επίπεδα με βάση τον τζίρο της που φθάνει τα 300 εκατ. ευρώ
Σύμφωνα με πληροφορίες στο τραπέζι έχει πέσει το σενάριο της συγχώνευσης των ΕΛΤΑ Courier με τη μητρική εταιρεία ΕΛΤΑ η οποία να σημειωθεί έχει άδεια για ταχυμεταφορές.
Το σημερινό καθεστώς στην πράξη δημιουργείται το φαινόμενο δύο ταχυδρόμοι των ΕΛΤΑ να πηγαίνουν στην ίδια διεύθυνση.
Ο υπάλληλος των ΕΛΤΑ Courier που πηγαίνει να παραδώσει το δέμα και ο ταχυδρόμος την αλληλογραφία.
Πρόκειται για επιπλέον κόστη τα οποία θεωρούνται περιττά και πρέπει να αντιμετωπισθούν πριν υπάρξει απόφαση για κλείσιμο καταστημάτων.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Το ποσό που αναζητείται ξεπερνά τα 11,5 εκατ. ευρώ καθώς σήμερα πιστώθηκαν στους τραπεζικούς λογαριασμούς των υπαλλήλων ως προκαταβολή το ποσό των 3,5 εκατ. ευρώ.
Το οικονομικό αδιέξοδο της κρατικής εταιρείας αντιμετωπίστηκε με παρέμβαση του υπουργού Ψηφιακής Πολιτικής Νίκου Παππά, οποίος έδωσε εντολή να αποδεσμευθεί το ποσό των10 εκατ. ευρώ έναντι οφειλών του Δημοσίου προς τα ΕΛΤΑ από την καθολική υπηρεσία.
Το πρόβλημα ρευστότητας των ΕΛΤΑ πρέπει να αντιμετωπισθεί άμεσα και να λάβει μόνιμο χαρακτήρα λέει στέλεχος της εταιρείας διότι σε άλλη περίπτωση η επιχείρηση μπορεί να αντιμετωπίσει το «ξαφνικό θάνατο» με τους 6.500 εργαζόμενους να αγωνιούν για την καταβολή των αποδοχών τους.
Υψηλόβαθμο στέλεχος των ΕΛΤΑ υποστηρίζει ότι το Δημόσιο πρέπει να αποπληρώσει τα χρέη του προς την επιχείρηση που να σημειωθεί ξεπερνούν τα 200 εκατ. ευρώ.
Οι οφειλές του Δημοσίου προέρχονται από τις υπηρεσίες που προσφέρουν τα ΕΛΤΑ όπως είναι η επίδοση της αλληλογραφίας και αφορούν τα έτη από το 2013 μέχρι το 2018.
Την ίδια στιγμή ο ΕΦΚΑ ποιεί την νήσσαν.
Η διοίκηση βάζει φέσι στα ΕΛΤΑ και αρνείται να πληρώσει για τις υπηρεσίες που λαμβάνει από την κρατική εταιρεία.
Τα χρέη του ΕΦΚΑ προς τα ΕΛΤΑ για την περίοδο 2010 έως τα τέλη του 2017 ανέρχονται σε 8 εκατ. ευρώ.
Για το 2018 οι οφειλές ανέρχονται σε 3 εκατ. ευρώ ενώ την ίδια στιγμή ο Ασφαλιστικός Οργανισμός εμφανίζει πλεονάσματα.
Να σημειωθεί ότι η ετήσια μισθολογική δαπάνη ξεπερνά τα 180 εκατ. ευρώ και θεωρείται ότι κινείται σε υψηλά επίπεδα με βάση τον τζίρο της που φθάνει τα 300 εκατ. ευρώ
Σύμφωνα με πληροφορίες στο τραπέζι έχει πέσει το σενάριο της συγχώνευσης των ΕΛΤΑ Courier με τη μητρική εταιρεία ΕΛΤΑ η οποία να σημειωθεί έχει άδεια για ταχυμεταφορές.
Το σημερινό καθεστώς στην πράξη δημιουργείται το φαινόμενο δύο ταχυδρόμοι των ΕΛΤΑ να πηγαίνουν στην ίδια διεύθυνση.
Ο υπάλληλος των ΕΛΤΑ Courier που πηγαίνει να παραδώσει το δέμα και ο ταχυδρόμος την αλληλογραφία.
Πρόκειται για επιπλέον κόστη τα οποία θεωρούνται περιττά και πρέπει να αντιμετωπισθούν πριν υπάρξει απόφαση για κλείσιμο καταστημάτων.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών