Ποια είναι άραγε η εταιρεία;
Πλούσιο παρασκήνιο φαίνεται ότι κρύβει ο διαγωνισμός για την ανάδειξη αναδόχου στον οποίο θα παραχωρηθεί έναντι ανταλλάγματος/μισθώματος το δικαίωμα διαφήμισης στους χώρους και στα διαθέσιμα μέσα του μετρό, του τραμ και του ΗΣΑΠ, για τα επόμενα έξι συν τρία χρόνια, που διενεργούν από κοινού η Αττικό Μετρό και η ΣΤΑΣΥ.
Πέρα από το γεγονός ότι κλειδώνει σε έναν ανάδοχο η διαφήμιση σε έναν ανάδοχο για τα επόμενα έξι τουλάχιστον και έως 9 χρόνια είναι μεγάλο και το οικονομικό αντικείμενο που καθώς το μίσθωμα το μίσθωμα για το πρώτο έτος ορίζεται σε 4 εκατ. ευρώ , για το δεύτερο έτος σε 6 εκατ. ευρώ και για τα υπόλοιπα τέσσερα έτη σε 8 εκατ. ευρώ. Αν παραταθεί δε για άλλα τρία χρόνια τότε το συνολικό μίσθωμα μπορεί να φτάσει τα 66 εκ ευρώ τουλάχιστον.
Ο διαγωνισμός θεωρητικά εντάσσεται στο πλαίσιο της διαχείρισης των συγκοινωνιών από το Υπερταμείο αλλά οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ιδιαίτερο ενδιαφέρον επιδεικνύει ο Υπουργός Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης.
Οι ίδιες πληροφορίες κάνουν λόγο για τίμημα που μπορεί να φτάσει τα 60 εκ ευρώ για την εξαετία και ότι το ενδιαφέρον είναι μεγάλο καθώς η διαφημιστική αγορά θεωρεί ότι μπορούν να προκύψουν σημαντικά κέρδη για όποιον πάρει τη δουλειά.
Όμως όλοι αναρωτιούνται ποια είναι η εταιρία Τελεία ή Telia που εμφανίζεται ως ισχυρός παίκτης για το τόσο σημαντικό έργο…
Νίκος Καρούτζος
nkaroutzos@gmail.com
www.bankingnews.gr
Πέρα από το γεγονός ότι κλειδώνει σε έναν ανάδοχο η διαφήμιση σε έναν ανάδοχο για τα επόμενα έξι τουλάχιστον και έως 9 χρόνια είναι μεγάλο και το οικονομικό αντικείμενο που καθώς το μίσθωμα το μίσθωμα για το πρώτο έτος ορίζεται σε 4 εκατ. ευρώ , για το δεύτερο έτος σε 6 εκατ. ευρώ και για τα υπόλοιπα τέσσερα έτη σε 8 εκατ. ευρώ. Αν παραταθεί δε για άλλα τρία χρόνια τότε το συνολικό μίσθωμα μπορεί να φτάσει τα 66 εκ ευρώ τουλάχιστον.
Ο διαγωνισμός θεωρητικά εντάσσεται στο πλαίσιο της διαχείρισης των συγκοινωνιών από το Υπερταμείο αλλά οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ιδιαίτερο ενδιαφέρον επιδεικνύει ο Υπουργός Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης.
Οι ίδιες πληροφορίες κάνουν λόγο για τίμημα που μπορεί να φτάσει τα 60 εκ ευρώ για την εξαετία και ότι το ενδιαφέρον είναι μεγάλο καθώς η διαφημιστική αγορά θεωρεί ότι μπορούν να προκύψουν σημαντικά κέρδη για όποιον πάρει τη δουλειά.
Όμως όλοι αναρωτιούνται ποια είναι η εταιρία Τελεία ή Telia που εμφανίζεται ως ισχυρός παίκτης για το τόσο σημαντικό έργο…
Νίκος Καρούτζος
nkaroutzos@gmail.com
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών