Δείτε την επιστολή της τράπεζας στον δανειολήπτη
Στην απίθανη πρακτική η οποία δεν συμβαδίζει και με την νομοθεσία να αποστέλλει στην Intrum δάνεια που έχουν μια ημέρα καθυστέρησης στην πληρωμή και μάλιστα όπως φαίνεται αυτοματοποιημένα προβαίνει η Τράπεζα Πειραιώς.
Ειδικότερα όπως φαίνεται στο έγγραφο η Πειραιώς αποστέλλει τη διαχείριση ενός δανείου αλλά και τα προσωπικά δεδομένα του οφειλέτη στις 11/05/2020.
Από τα στοιχεία που έχει στην κατοχή του το bankingnews τη συγκεκριμένη ημέρα έπρεπε να καταβληθεί δόση δανείου το οποίο μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν είχε καμία ημέρα καθυστέρησης.
Η δόση μάλιστα λόγω αμέλειας του πελάτη καταβλήθηκε σε λογαριασμό που έχει ορίσει η τράπεζα την αμέσως επόμενη ημέρα.
Άραγε ένα τέτοιο δάνειο μπορεί να χαρακτηριστεί μη εξυπηρετούμενο; Προφανώς όχι.
Και το εξωφρενικό είναι ότι η τράπεζα στο τέλος της επιστολής ζητά από τον πελάτη εφ όσον έχει προβεί σε εξόφληση να αγνοήσει την επιστολή.
Βέβαια το ζήτημα που προκύπτει είναι ότι ο πελάτης δεν γνωρίζει που ακρβώς «κάνουν βόλτες» τα προσωπικά του δεδομένα αλλά κυρίως λαμβάνει μια επιστολή η οποία τον υποχρεώνει να τρέχει ο ίδιος για να βγάλει άκρη τι ακριβώς συμβαίνει .
Θεωρεί όμως η Τράπεζα Πειραιώς ότι με τις πρακτικές που εφαρμόζει δημιουργεί έδαφος υγιούς συνεργασίας με πελάτες οι οποίοι μπορούν να αποπληρώνουν τα δάνειά τους;
Άραγε οι εποπτικές αρχές τι άποψη έχουν για τέτοιου είδους πρακτικές;
Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΗ
Νίκος Καρούτζος
nkaroutzos@gmail.com\
www.bankingnews.gr
Ειδικότερα όπως φαίνεται στο έγγραφο η Πειραιώς αποστέλλει τη διαχείριση ενός δανείου αλλά και τα προσωπικά δεδομένα του οφειλέτη στις 11/05/2020.
Από τα στοιχεία που έχει στην κατοχή του το bankingnews τη συγκεκριμένη ημέρα έπρεπε να καταβληθεί δόση δανείου το οποίο μέχρι εκείνη τη στιγμή δεν είχε καμία ημέρα καθυστέρησης.
Η δόση μάλιστα λόγω αμέλειας του πελάτη καταβλήθηκε σε λογαριασμό που έχει ορίσει η τράπεζα την αμέσως επόμενη ημέρα.
Άραγε ένα τέτοιο δάνειο μπορεί να χαρακτηριστεί μη εξυπηρετούμενο; Προφανώς όχι.
Και το εξωφρενικό είναι ότι η τράπεζα στο τέλος της επιστολής ζητά από τον πελάτη εφ όσον έχει προβεί σε εξόφληση να αγνοήσει την επιστολή.
Βέβαια το ζήτημα που προκύπτει είναι ότι ο πελάτης δεν γνωρίζει που ακρβώς «κάνουν βόλτες» τα προσωπικά του δεδομένα αλλά κυρίως λαμβάνει μια επιστολή η οποία τον υποχρεώνει να τρέχει ο ίδιος για να βγάλει άκρη τι ακριβώς συμβαίνει .
Θεωρεί όμως η Τράπεζα Πειραιώς ότι με τις πρακτικές που εφαρμόζει δημιουργεί έδαφος υγιούς συνεργασίας με πελάτες οι οποίοι μπορούν να αποπληρώνουν τα δάνειά τους;
Άραγε οι εποπτικές αρχές τι άποψη έχουν για τέτοιου είδους πρακτικές;
Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΗ
Νίκος Καρούτζος
nkaroutzos@gmail.com\
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών