Τελευταία Νέα
Speculator

Οι καταγγελίες για εξαπάτηση καταναλωτών από ινστιτούτο αισθητικής μέσω μεγάλου καναλιού και το παρελθόν

Οι καταγγελίες για εξαπάτηση καταναλωτών από ινστιτούτο αισθητικής μέσω μεγάλου καναλιού και το παρελθόν
Η τηλεπαρουσιάστρια, το τεράστιο πρόστιμο και η επανάληψη της ιστορίας
Σοβαρές καταγγελίες για εξαπάτηση καταναλωτών μέσω τηλεοπτικής εκπομπής φτάνουν στο bankingnews.
Πρόκειται για καθημερινή εκπομπή την οποία παρουσιάζει σε σταθμό πανελλαδικής εμβέλειας γνωστή τηλεπαρουσιάστρια από τον επονομαζόμενο χώρο του life style.
Σύμφωνα με τις καταγγελίες η παραπλάνηση των καταναλωτών γίνεται από εταιρία-ινστιτούτο αισθητικής στο οποίο έχει επιβληθεί πολύ υψηλό πρόστιμο από το Υπουργείο Ανάπτυξης για παραπλανητικές πρακτικές και μέσω τηλεοπτικών εκπομπών αλλά φαίνεται ότι δεν υπήρξε αποτέλεσμα.

Το χρονικό της εξαπάτησης

Ενδεικτική είναι η καταγγελία (στις παρενθέσεις αναφέρονται στοιχεία που έχουν παραληφθεί από την επιστολή) η οποία μεταξύ άλλων αναφέρει μεταξύ άλλων τα εξής:
«Η πρώτη κλήση στο κινητό της συζύγου μου έγινε από το τηλ. …… την Πέμπτη 17 ΔΕΚ 2020 ώρα 17:21 λέγοντας σας καλούμε από το (αναφέρεται ο τηλεοπτικός σταθμός).
Είχε προηγηθεί η εκπομπή της κας …….. (αναφέρεται η παρουσιάστρια), κατά την οποία η ίδια διαφήμιζε την …… (η εταιρία), λέγοντας ότι έχει παραρτήματα, μεταξύ άλλων, και στη Ρόδο και οι 50 πρώτες που θα τηλεφωνήσουν κερδίζουν, εντελώς δωρεάν, υπηρεσίες αξίας 1500 € με χρονικό ορίζοντα ένα χρόνο.
Μάλιστα είχε και σχετικούς υπότιτλους. Τηλεφώνησε η σύζυγος από το σταθερό του σπιτιού, της λένε ότι κέρδισε και θα την καλέσουν αργότερα.
Έτσι κι έγινε , έδωσε τα στοιχεία της και περίμενε την δωροεπιταγή.
Σε ερώτημα ποιο είναι το κατάστημα της Ρόδου, της απάντησαν ότι θα αναγράφεται στο έντυπο που θα παραλάβει.
Μερικές μέρες μετά λαμβάνει μήνυμα από την (αναφέρεται η εταιρία Courier) ότι έχει δέμα με αντικαταβολή 139 €.
Της συνέστησα να μη το παραλάβει, γιατί άλλο το δωρεάν και άλλο η αντικαταβολή, για να επιστραφεί το δέμα.
Αδιαφόρησε λοιπόν, αλλά σε λίγες μέρες δέχεται κλίση από το (αριθμός τηλεφώνου), για να την ρωτήσουν γιατί το επέστρεψε, ενώ αυτοί πληρώνουν μεταφορικά και την πείσανε να το δεχτεί με έκπτωση (99 €).
Όταν παρέλαβε (12 ΙΑΝ 2021 ) και άνοιξε το φάκελο, διαπίστωσε με έκπληξη ότι δεν αναγράφει τίποτα για Ρόδο, ούτε για τις άλλες πόλεις υπάρχει τηλέφωνο για ραντεβού και φυσικά κανένας δεν απαντά στα τηλέφωνα, για παροχή διευκρινίσεων.
Τηλεφώνησε και στις 13/1/2021 αλλά ή δεν απαντά κανείς ή δίνεται μαγνητοφωνημένη απάντηση «θα επικοινωνήσει μαζί σας συνεργάτης μας».
Τα συμπεράσματα δικά σας»
Δεδομένου ότι οι καταγγέλλοντες έχουν σε αρκετές περιπτώσεις αποστείλει και στοιχεία των συναλλαγών αλλά και των συμβάσεων φαίνεται να προκύπτουν πολύ σοβαρά ερωτηματικά για το ακριβώς συμβαίνει καθώς ενδεικτικά αναφέρεται ότι η έδρα που δηλώνεται στις συμβάσεις είναι διαφορετική από την έδρα χρέωσης και δεν έχει ανακοινωθεί στο ΓΕΜΗ αλλαγή έδρας.
Σε κάθε περίπτωση είναι απορίας άξιον τι πράττουν οι αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠΑΝ δεδομένου ότι έχουν ήδη υποβληθεί καταγγελίες με στοιχεία για μια εταιρία που είναι υπότροπη.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης