Η English Football League έχει συνάψει μια συμφωνία αξίας περίπου 1 εκατομμυρίου λιρών με την PUMA για να προμηθεύσει τις 72 ομάδες του πρωταθλήματος με μπάλες σε όλους τους αγώνες από την επόμενη σεζόν.
Οι νέες μπάλες θα χρησιμοποιηθούν στους 1.891 αγώνες που πρόκειται να παίξουν στο Sky Bet Championship, League One, League Two, Carabao Cup και Papa John's Trophy για τα επόμενα τρία χρόνια.
Μέσω της συμφωνίας, η PUMA, επεκτείνει τις ποδοσφαιρικές της συνεργασίες που περιλαμβάνουν ήδη επτά ομάδες και παίκτες υψηλού προφίλ, όπως οι Τζέιμς Μάντισον, Ολιβιέ Ζιρού και Χάρι Μαγκουάιρ.Introducing the ??? EFL match ball for the 2021/22 season!#EFL | @pumafootballhttps://t.co/D7UpybLvx9
— EFL (@EFL) June 3, 2021
Μετά από 15 μήνες ως επί το πλείστον χωρίς θαυμαστές, το EFL αναζητά έσοδα και η συμφωνία αυτή θα φέρει περίπου 1 εκατομμύριο λίρες.
«Τα brands μιλάνε πάντα για την αφήγηση ιστοριών, αλλά δεν υπάρχει μεγαλύτερη αφήγηση ιστορίας από το δράμα που ξετυλίγεται σε γήπεδα EFL σε όλη την Αγγλία και την Ουαλία», δήλωσε ο Ben Hughes, Γενικός Διευθυντής της PUMA UKI. Είτε πρόκειται για έναν από τους τελικούς του εκθεσιακού κυπέλλου της League είτε για έναν απλό αγώνα της εβδομάδας το Νοέμβριο, το EFL εμπνέει τους οπαδούς να ονειρεύονται και κοινότητες να ενώνονται.
Η απόκτηση χορηγών για ποδοσφαιρικές δραστηριότητες ήταν δύσκολη κατά τη διάρκεια της πανδημίας, με την αξία των συμβάσεων να θεωρείται γενικά μειωμένη, και σύμφωνα με αναλυτές, η προσφορά της Puma πιστεύεται ότι ήταν πολύ καλή για να αγνοηθεί.We take full responsibility for this goal... ? https://t.co/x0rtUTvj5v
— Mitre Sports (@MitreSports) June 3, 2021
«Η PUMA έχει πολλά από αυτά που αναζητάμε», δήλωσε ο Kieran Maguire, ειδικός σε θέματα ποδοσφαίρου στο Πανεπιστήμιο του Λίβερπουλ. «Δεν υπάρχει κάτι αρνητικό. Είναι μια αθλητική μάρκα που ταιριάζει. Η PUMA είναι καλή».
Και ενώ 1 εκατομμύριο λίρες μεταξύ 72 συλλόγων δεν πρόκειται να φτάσουν, είναι καλύτερο από το να μην έχεις 1 εκατομμύριο ειδικά μετά τον αντίκτυπο της πανδημίας Covid-19.
Τα συνολικά έσοδα του EFL το 2019 ανήλθαν σε 179 εκατομμύρια λίρες που αφορούσαν προσφορές χορηγιών και έσοδα από εκπομπές, συμπεριλαμβανομένων των χορηγιών SkyBet, Papa Johns και Carabao, και έσοδα από το iFollow.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της EFL, Ben Wright, πρόσθεσε: «Είμαστε εξαιρετικά ευτυχείς που συνεργαζόμαστε με την PUMA. Ως καθιερωμένη παγκόσμια μάρκα, είμαστε ενθουσιασμένοι που βλέπουμε αυτό το νέο προϊόν να χρησιμοποιείται σε όλες τα διοργανώσεις της EFL κατά τη διάρκεια του 2021-22 και στις μελλοντικές σεζόν. Η PUMA όχι μόνο συνεργάζεται με τα πρωταθλήματα, τους συλλόγους και τους παίκτες, αλλά προωθεί περαιτέρω το παιχνίδι».
Με ένα tweet, η Mitre αναγνώρισε το τέλος μιας εποχής.
«Ένα θερμό και ειλικρινές ευχαριστώ στους ιστορικούς μας συνεργάτες 45 ετών @EFL», ανέφερε η εταιρεία.
«Ένα ταξίδι που έχει μερικές από τις πιο εμβληματικές στιγμές στην ιστορία του EFL: γκολ, επεμβάσεις, τάκλιν και πολλά άλλα που έγιναν με την μπάλα της Miter στο γήπεδο. Δημιουργήθηκαν πολλές αναμνήσεις και θα τις θυμόμαστε για πάντα».
A warm and sincere thank you to our historic partners of 45 years @EFL, a journey that has seen some of the most iconic moments in EFL history: goals, saves, tackles and more all made possible by the Mitre ball on the pitch. Many memories made and always to be remembered. pic.twitter.com/6tYDgxHqKG
— Mitre Sports (@MitreSports) June 3, 2021
Ευτυχία Γιαπουτζή
Σχόλια αναγνωστών