Η διοργανώτρια αρχή θέλει να κάνει το αποφασιστικό βήμα, όμως θα πρέπει να εστιάσει πολύ στα οικονομικά.
Ο εκτελεστικός σύμβουλος του NBA, Byron Spruell, πρέπει να ολοκληρώσει πριν από την επόμενη συμφωνία για τα δικαιώματα των μέσων ενημέρωσης του πρωταθλήματος. Το NBA θέλει μια αύξηση δικαιωμάτων και η ανάπτυξη νέων ιδεών που προσελκύουν την προβολή θα μπορούσε να βοηθήσει.
Η ώθηση του πρωταθλήματος για ένα mid – season τουρνουά είναι μία επιλογή, αλλά πρέπει να κερδίσει δυναμική σε ολόκληρο τον όμιλο ιδιοκτησίας. Η ένωση παικτών θα έχει άποψη στην όλη υπόθεση, και οι άλλες εκλογικές περιφέρειες (στελέχη της ομάδας, χορηγοί) θα έχουν λόγο επίσης.
Ο Επίτροπος του ΝΒΑ, Adam Silver, αναθέτει στον Spruell να βοηθήσει στη δημιουργία του προσχεδίου για το mid – season τουρνουά. Ωστόσο, τα πρώτα σημάδια υποδηλώνουν ότι χρειάζεται περισσότερα οικονομικά κίνητρα για να λειτουργήσει.
Τι θα προσφέρει στον θεατή;
Η ιδέα του ΝΒΑ για ένα mid – season τουρνουά προέρχεται από τις παρατηρήσεις του για διεθνή πρωταθλήματα ποδοσφαίρου. Οι ευρωπαϊκοί σύλλογοι μπάσκετ ενσωματώνουν επίσης παιχνίδια σε τουρνουά, και ένα στέλεχος της ομάδας του ΝΒΑ σημείωσε την τεράστια υποστήριξη των θαυμαστών.
Θα περιλαμβάνει ομαδικά παιχνίδια - ουσιαστικά βελτιωμένες εκδόσεις διαγωνισμών κανονικής σεζόν - και ομάδες που έχουν καλή απόδοση θα προσκαλούνταν σε αυτό το τουρνουά. Το NBA δοκιμάζει την ιδέα στο WNBA για την 25η επέτειό του και το ονόμασε «Διαγωνισμός εποχιακού κυπέλλου Επιτρόπου».
Οι παίκτες του WNBA θα μοιραστούν ένα έπαθλο 500.000 $. Η νικήτρια ομάδα κερδίζει 30.000 $ ανά παίκτη, ο φιναλίστ 10.000 $ ανά παίκτη και ο MVP του παιχνιδιού παίρνει επιπλέον 5.000 $. Η Google είναι σημαντικός χορηγός του τουρνουά WNBA και η Amazon είναι ο συνεργάτης πολυμέσων που θα μεταδώσει τα παιχνίδια στην Prime.
Το NBA ήθελε την ιδέα για την 75η επέτειό της, αλλά η πανδημία άλλαξε τα πράγματα. Έτσι, φέτος, στελέχη του πρωταθλήματος θα μελετήσουν το πλάνο προκειμένου να εφαρμοστεί στο WNBA.
Το NBA θα χρησιμοποιήσει τα χρήματα ως το κύριο κίνητρο για το προσωπικό της ομάδας και τους παίκτες. Οι αξιωματούχοι της λίγκας ελπίζουν ότι αυτό το επιχειρηματικό μοντέλο με βάση τις ανταμοιβές θα οδηγήσει τους παίκτες να ανταγωνιστούν. Και η προσθήκη αποζημίωσης για φιλανθρωπικούς φορείς, ειδικά οργανώσεις κοινωνικής δικαιοσύνης, θα μπορούσε να βοηθήσει στην έγκρισή τους.
Το θέμα είναι, τι θα κερδίσουν θεατές; Τι θα κάνει τους ανθρώπους να παρακολουθήσουν ένα mid – season τουρνουά, ειδικά με το NFL σε εξέλιξη; Και πώς το ΝΒΑ θα διατηρήσει τους θαυμαστές αφοσιωμένους;
Ο Kosner, ο οποίος ηγήθηκε των ψηφιακών μέσων στο ESPN έως το 2017, σημείωσε ότι οι καταναλωτές έχουν περισσότερες επιλογές εκτός αθλητισμού. Ο COVID-19 διέκοψε την κατανάλωση σπορ και οι θεατές έχουν εντοπίσει άλλες επιλογές ψυχαγωγίας. Για πρωταθλήματα εκτός του NFL, η καινοτομία γύρω από το προϊόν της είναι απαραίτητη.
Ξανθίππη Δασκαλάκη
Σχόλια αναγνωστών