Η Ομοσπονδία λαμβάνει αυτήν την απόφαση προκειμένου να βοηθήσει τις ομάδες να ανακτήσουν τα χαμένα έσοδα.
Τον Μάιο, η UEFA προέβλεψε ότι τα κλαμπ σε όλα τα επίπεδα του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου θα χάσουν έσοδα 9 δισεκατομμυρίων ευρώ για τα οικονομικά έτη 2019-2020 και 2020-2021, ως συνέπεια της πανδημίας.
Τώρα, το υψηλότατο διοικητικό όργανο του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου έδωσε το «πράσινο φως» για τους συλλόγους, που παίζουν στις διοργανώσεις του, να έχουν χορηγούς στα μανίκια από την προσεχή αγωνιστική περίοδο.
Οι ενημερωμένοι κανονισμοί εξοπλισμού από την UEFA αναφέρουν ότι μια ομάδα: «μπορεί να διαφημίζει έως και δύο χορηγούς ενδυμασίας», ένας από τους οποίους μπορεί να εμφανίζεται στο αριστερό μανίκι.
Οι πιο πρόσφατες σκέψεις, ωστόσο, συνοδεύονται από την προϋπόθεση ότι οι χορηγοί θα πρέπει, κατ’ αρχήν, να χρησιμοποιούνται σε φανέλα ενός συλλόγου σε εγχώριες διοργανώσεις.
Εάν ο χορηγός στα μανίκια δεν χρησιμοποιείται σε εγχώρια διοργάνωση, τότε πρέπει να είναι είτε άλλος - όπως αυτός που εμφανίζεται στο πίσω μέρος της φανέλας ή στα σορτς - ή να είναι ο χορηγός ενδυμασίας.
Εάν πάλι μια ομάδα δεν έχει σπόνσορα που συμπίπτει με αυτούς τους κανονισμούς, ένας σύλλογος «μπορεί να αναπαράγει τον χορηγό στη μπλούζα ή να χρησιμοποιήσει τον εγκεκριμένο κατασκευαστή ενδυμάτων της ομάδας ως χορηγό και στα μανίκια».
Οι κανονισμοί θα έχουν ισχύ στους αγώνες που διεξάγονται υπό την αιγίδα της UEFA, όπως το Champions League, το Europa League και το νέο Europa Conference League.
Σε διοργανώσεις UEFA το αριστερό μανίκι, μέχρι τώρα χρησιμοποιείται κυρίως για να δείξει το λογότυπο «respect» της Ομοσπονδίας, που προωθεί το πρόγραμμα κοινωνικής ευθύνης.
Η πρωτοβουλία αυτή της UEFA θα βοηθήσει τους συλλόγους να ανακτήσουν τα χαμένα έσοδα που προέκυψαν από τον COVID-19, αν και δεν έχει ακόμη διευκρινιστεί εάν το διευρυμένο απόθεμα θα ισχύσει και μετά τη νέα αγωνιστική σεζόν.
Ξανθίππη Δασκαλάκη
Σχόλια αναγνωστών