Sports Βusiness

Ολυμπιακοί Αγώνες: Το Τόκιο δυσανασχετεί, η NBCUniversal... γεμίζει ταμεία!

Ολυμπιακοί Αγώνες: Το Τόκιο δυσανασχετεί, η NBCUniversal... γεμίζει ταμεία!
Οι Ολυμπιακοί ήταν ένα χάος για την Ιαπωνία, αλλά μπορεί να μην ήταν για την NBCUniversal.

Ο πρωταρχικός αμερικανικός ραδιοτηλεοπτικός φορέας των Αγώνων αναμένεται να φέρει 2,25 δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα από διαφημίσεις, σύμφωνα με τους New York Times - σχεδόν τα διπλάσια από τα 1.2 δισεκατομμύρια που κέρδισε από το Ρίο 2016. Ενώ οι διαφημιζόμενοι έχουν προσαρμόσει στρατηγικές για να εναρμονιστούν με την όλη κατάσταση της πανδημίας που έχει επηρεάσει αισθητά του Αγώνες, αναμένεται τελικά να υπάρξει ένα μεγάλο διαφημιστικό κοινό και το οποίο είναι πρόθυμο να πληρώσει γι’ αυτό.

Συγκεκριμένα η NBCU έχει ορίσει την τιμή μιας διαφήμισης primetime 30 δευτερολέπτων σε 1.25 εκατομμύρια δολάρια. Το 2011, η μητρική εταιρεία NBCU Comcast πλήρωσε τη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή 4.38 δισεκατομμύρια για τους τέσσερις Ολυμπιακούς Αγώνες που διεξήχθησαν από το 2014 έως το 2020.

Η συμφωνία αυτή επεκτάθηκε το 2014 ώστε να συμπεριλάβει τους Θερινούς και Χειμερινούς Αγώνες από το 2022 έως και το 2032 για 7.75 δισεκατομμύρια δολάρια. Παράλληλα η NBC συνεργάστηκε με την Twitch για να παράγει 150 ώρες προγραμματισμού γύρω από τους Αγώνες, ενώ το Snapchat δημιουργεί πέντε καθημερινές εκπομπές.

Η NBCUniversal έχει πολλές κορυφαίες αθλητικές εκπομπές στο πρόγραμμά της το επόμενο έτος, καθώς θα προβάλλει το Super Bowl τον Φεβρουάριο και το Μουντιάλ τον Νοέμβριο του 2022. Τέλος το δίκτυο φέρεται να εισπράττει έως και 6 εκατομμύρια δολάρια για κάθε 30 δευτερόλεπτα διαφημίσεων στον δημοφιλή αγώνα του αμερικάνικου ποδοσφαίρου και έχει ήδη πουλήσει το 85%.

Ξανθίππη Δασκαλάκη

www.bnsports.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης