Έτοιμη να ενεργοποιήσει μια συμφωνία... δισεκατομμυρίων είναι η Serie A, ώστε να αναβαθμίσει στον μέγιστο βαθμό τον τομέα της ενημέρωσης.
Έχει περάσει σχεδόν ένας χρόνος από τότε που η ιταλική λίγκα συμφώνησε να ξεκινήσει αποκλειστικές συνομιλίες με ένα επιχειρηματικό κονσόρτσιουμ, συμπεριλαμβανομένων γιγαντιαίων μεγεθών όπως οι CVC Capital Partners, Advent International και ενός ιταλικού fund FSI. Οι ενδιαφερόμενοι προσέφεραν 2 δισεκατομμύρια ευρώ για μερίδιο 10% μιας μονάδας που διαχειρίζεται τις επιχειρήσεις των ΜΜΕ της Serie A.
Ωστόσο, το σχέδιο αυτό ναυάγησε τον περασμένο Φεβρουάριο, όταν επτά σύλλογοι αποφάσισαν να συμμαχήσουν και να εμποδίσουν την πώληση (σ.σ. χρειαζόταν έγκριση των 14 από τις 20 ομάδες).
Μετά από διάστημα έξι μηνών το Δ.Σ. Serie A συνεδρίασε, για να ξεκινήσει εκ νέου τις συζητήσεις για την πώληση, λίγες ημέρες μετά την επένδυση της CVC ύψους 2,1 δισεκατομμύριου ευρώ στην ισπανική La Liga. Πλέον, όμως, θετικά είναι τα νέα και στην Ιταλία, καθώς 38 από τις 42 ομάδες του πρωταθλήματος ψήφισαν υπέρ αυτής της συμφωνίας και πλέον ο δρόμος έχει ανοίξει διάπλατα.
Μάλιστα, πρόεδρος της ιταλικής λίγκας, Πάολο Νταλ Πινό - οποίος κατέχει και ένα καλό background στον τομέα της ενημέρωσης- δήλωσε στο Bloomberg ότι πιστεύει ότι μια σύγχρονη στρατηγική για τα ΜΜΕ θα αποφέρει περισσότερα έσοδα.
Επιπλέον:
Κυριάκος Δημητρόπουλος
www.bnsports.gr
Ωστόσο, το σχέδιο αυτό ναυάγησε τον περασμένο Φεβρουάριο, όταν επτά σύλλογοι αποφάσισαν να συμμαχήσουν και να εμποδίσουν την πώληση (σ.σ. χρειαζόταν έγκριση των 14 από τις 20 ομάδες).
Μετά από διάστημα έξι μηνών το Δ.Σ. Serie A συνεδρίασε, για να ξεκινήσει εκ νέου τις συζητήσεις για την πώληση, λίγες ημέρες μετά την επένδυση της CVC ύψους 2,1 δισεκατομμύριου ευρώ στην ισπανική La Liga. Πλέον, όμως, θετικά είναι τα νέα και στην Ιταλία, καθώς 38 από τις 42 ομάδες του πρωταθλήματος ψήφισαν υπέρ αυτής της συμφωνίας και πλέον ο δρόμος έχει ανοίξει διάπλατα.
Μάλιστα, πρόεδρος της ιταλικής λίγκας, Πάολο Νταλ Πινό - οποίος κατέχει και ένα καλό background στον τομέα της ενημέρωσης- δήλωσε στο Bloomberg ότι πιστεύει ότι μια σύγχρονη στρατηγική για τα ΜΜΕ θα αποφέρει περισσότερα έσοδα.
Επιπλέον:
- Την περασμένη Πέμπτη, αποκαλύφθηκε ότι η Serie A εξετάζει το ενδεχόμενο να μεταδώσει ζωντανά ορισμένους αγώνες της στο YouTube στη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική.
- Τον Μάρτιο, το CBS απέκτησε τα δικαιώματα streaming των ΗΠΑ για τη Serie A και το Coppa Italia έναντι 64 εκατ. ευρώ ετησίως.
Κυριάκος Δημητρόπουλος
www.bnsports.gr
Σχόλια αναγνωστών