Προσοχή στους όρους του συμβολαίου, στις απαλλαγές και εξαιρέσεις και στην ασφαλιστική
Προτεραιότητα κάθε ασφαλιστικού διαμεσολαβητή είναι να συντάξει σε συνεργασία με τον ασφαλισμένο ένα άρτιο ασφαλιστήριο, με πρωταρχικό σκοπό ο ασφαλισμένος / επιχείρηση να δικαιούται τα κεφάλαια/αποζημιώσεις που αξιώνει, αν προκύψει ασφαλιστικό συμβάν.
Τα βήματα για την αποφυγή διαφωνών
Ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής σε συνεργασία με τον εκπρόσωπο της επιχείρησης καταγράφει τις ανάγκες της επιχείρησης και θέτει προτεραιότητες ανάλογα με την σοβαρότητα των κινδύνων που αντιμετωπίζει η επιχείρηση.
Χρήσιμο είναι να ακολουθήσει μία συζήτηση για την επέκταση των παροχών, αναλύοντας επακριβώς το κόστος των διευρυμένων καλύψεων για τις συγκεκριμένες ανάγκες της επιχείρησης.
Απαιτείται για την απρόσκοπτη λειτουργία του μηχανισμού της αποζημίωσης να διατυπωθούν οι όροι του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, ήτοι τι περιλαμβάνεται στις καλύψεις, τι δεν περιλαμβάνεται, οι απαλλαγές και τα όρια καθώς και οι εξαιρέσεις. Την ίδια στιγμή πρέπει να έχουν οριστεί τα δικαιώματα του ασφαλισμένου και κάποιες περαιτέρω δυνατότητες διαχείρισης ενός συμβολαίου. Είναι σημαντικό να οριστεί πως πρέπει να ενεργήσει ο ασφαλισμένος σε περίπτωση ζημιάς και ποιος ο ρόλος του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή.
Διακανονισμός με πραγματογνώμονα – O ρόλος του
Σημαντικό ρόλο στο σωστό συντονισμό των ενεργειών μεταξύ πραγματογνώμονα -αν χρειαστεί και πελάτη για την αποζημίωση- έχει ο ασφαλιστής. Ο ασφαλιστής είναι αυτός που θα επικοινωνήσει και θα παρουσιάσει στον πελάτη την έκθεση για τη ζημιά μέχρι να οριστικοποιηθεί το τελικά ποσό της αποζημίωσης.
Ο πραγματογνώμονας για να καθορίσει την αποζημίωση λαμβάνει υπ όψιν του τους όρους του συμβολαίου σε συνεργασία με τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή, αναλύοντας όλες τις παραμέτρους, όπως είναι οι εμπορικές αξίες, οι συνθήκες της αγοράς για τα αντικείμενα, το περιστατικό της ζημιάς.
Παίζει ρόλο η ασφαλιστική
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι από την στιγμή που ολοκληρώνεται ο διακανονισμός και συμφωνείται το ποσό, οι αποζημιώσεις καταβάλλονται σε διάστημα ολίγων ημερών. Ωστόσο και η ασφαλιστική παίζει μεγάλο ρόλο στους χρόνους αποζημίωσης.
Στο πλαίσιο αυτό συστήνεται πριν την υπογραφή ενός συμβολαίου ο πελάτης να έχει πάρει τουλάχιστον 2-3 προσφορές από ασφαλιστικές που έχουν καλή φήμη στις αποζημιώσεις.
www.bankingnews.gr
Τα βήματα για την αποφυγή διαφωνών
Ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής σε συνεργασία με τον εκπρόσωπο της επιχείρησης καταγράφει τις ανάγκες της επιχείρησης και θέτει προτεραιότητες ανάλογα με την σοβαρότητα των κινδύνων που αντιμετωπίζει η επιχείρηση.
Χρήσιμο είναι να ακολουθήσει μία συζήτηση για την επέκταση των παροχών, αναλύοντας επακριβώς το κόστος των διευρυμένων καλύψεων για τις συγκεκριμένες ανάγκες της επιχείρησης.
Απαιτείται για την απρόσκοπτη λειτουργία του μηχανισμού της αποζημίωσης να διατυπωθούν οι όροι του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, ήτοι τι περιλαμβάνεται στις καλύψεις, τι δεν περιλαμβάνεται, οι απαλλαγές και τα όρια καθώς και οι εξαιρέσεις. Την ίδια στιγμή πρέπει να έχουν οριστεί τα δικαιώματα του ασφαλισμένου και κάποιες περαιτέρω δυνατότητες διαχείρισης ενός συμβολαίου. Είναι σημαντικό να οριστεί πως πρέπει να ενεργήσει ο ασφαλισμένος σε περίπτωση ζημιάς και ποιος ο ρόλος του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή.
Διακανονισμός με πραγματογνώμονα – O ρόλος του
Σημαντικό ρόλο στο σωστό συντονισμό των ενεργειών μεταξύ πραγματογνώμονα -αν χρειαστεί και πελάτη για την αποζημίωση- έχει ο ασφαλιστής. Ο ασφαλιστής είναι αυτός που θα επικοινωνήσει και θα παρουσιάσει στον πελάτη την έκθεση για τη ζημιά μέχρι να οριστικοποιηθεί το τελικά ποσό της αποζημίωσης.
Ο πραγματογνώμονας για να καθορίσει την αποζημίωση λαμβάνει υπ όψιν του τους όρους του συμβολαίου σε συνεργασία με τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή, αναλύοντας όλες τις παραμέτρους, όπως είναι οι εμπορικές αξίες, οι συνθήκες της αγοράς για τα αντικείμενα, το περιστατικό της ζημιάς.
Παίζει ρόλο η ασφαλιστική
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι από την στιγμή που ολοκληρώνεται ο διακανονισμός και συμφωνείται το ποσό, οι αποζημιώσεις καταβάλλονται σε διάστημα ολίγων ημερών. Ωστόσο και η ασφαλιστική παίζει μεγάλο ρόλο στους χρόνους αποζημίωσης.
Στο πλαίσιο αυτό συστήνεται πριν την υπογραφή ενός συμβολαίου ο πελάτης να έχει πάρει τουλάχιστον 2-3 προσφορές από ασφαλιστικές που έχουν καλή φήμη στις αποζημιώσεις.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών