γράφει : Δ.Ν.
ΚΡΙ ΚΡΙ – κέρδη κ.ά.-απάντηση:
Ο κύκλος εργασιών το 2015 για τα προϊόντα ανήλθε σε 66,7 εκατ. ευρώ έναντι 63 εκατ. το 2014 (αυξημένος +6%).
Σημειώνεται ότι το κονδύλι του κύκλου εργασιών της προηγούμενης χρήσης 2014 περιλαμβάνει επιπλέον έκτακτο ποσό 14,2 εκατ., το οποίο αφορά πωλήσεις υλικών παραγωγής προς τις συνεργαζόμενες, για την παραγωγή φασόν γιαουρτιών, παραγωγικές μονάδες.
Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε 3,84 εκατ. έναντι 3,57 εκατ. το 2014 (αύξηση +7,6%).
Σημειώνεται ότι τα μεγέθη της κερδοφορίας της τρέχουσας χρήσης 2015 έχουν επιβαρυνθεί με ποσό 1,7 εκατ. περίπου ως προβλέψεις επισφάλειας πελατών, λόγω των οικονομικών δυσχερειών που αντιμετωπίζει ο κλάδος λιανεμπορίου στην Ελλάδα.
ΚΡΙ ΚΡΙ(Ι):Επίσης στα μεγέθη της κερδοφορίας της προηγούμενης χρήσης 2014, περιλαμβάνεται και έκτακτο έσοδο 1 εκατ. περίπου που προέκυψε από το διακανονισμό της ασφαλιστικής αποζημίωσης.
Στον κλάδο των γαλακτοκομικών, οι πωλήσεις της εταιρείας εμφανίζουν αύξηση +13,8%, με παράλληλη ισχυρή άνοδο της λειτουργικής κερδοφορίας. Η Κρι Κρι επικοινωνεί έντονα το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας:
Ο κύκλος εργασιών το 2015 για τα προϊόντα ανήλθε σε 66,7 εκατ. ευρώ έναντι 63 εκατ. το 2014 (αυξημένος +6%).
Σημειώνεται ότι το κονδύλι του κύκλου εργασιών της προηγούμενης χρήσης 2014 περιλαμβάνει επιπλέον έκτακτο ποσό 14,2 εκατ., το οποίο αφορά πωλήσεις υλικών παραγωγής προς τις συνεργαζόμενες, για την παραγωγή φασόν γιαουρτιών, παραγωγικές μονάδες.
Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε 3,84 εκατ. έναντι 3,57 εκατ. το 2014 (αύξηση +7,6%).
Σημειώνεται ότι τα μεγέθη της κερδοφορίας της τρέχουσας χρήσης 2015 έχουν επιβαρυνθεί με ποσό 1,7 εκατ. περίπου ως προβλέψεις επισφάλειας πελατών, λόγω των οικονομικών δυσχερειών που αντιμετωπίζει ο κλάδος λιανεμπορίου στην Ελλάδα.
ΚΡΙ ΚΡΙ(Ι):Επίσης στα μεγέθη της κερδοφορίας της προηγούμενης χρήσης 2014, περιλαμβάνεται και έκτακτο έσοδο 1 εκατ. περίπου που προέκυψε από το διακανονισμό της ασφαλιστικής αποζημίωσης.
Στον κλάδο των γαλακτοκομικών, οι πωλήσεις της εταιρείας εμφανίζουν αύξηση +13,8%, με παράλληλη ισχυρή άνοδο της λειτουργικής κερδοφορίας. Η Κρι Κρι επικοινωνεί έντονα το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της εταιρείας:
- ότι τα γιαούρτια Κρι Κρι παράγονται με φρέσκο ελληνικό γάλα από το νομό Σερρών, μόλις σε 24 ώρες από την συλλογή του, διατηρώντας όλη την φρεσκάδα του.
- Με τον τρόπο αυτό, η εταιρεία έχει καταφέρει να αυξήσει σημαντικά τα μερίδιά της στην ελληνική αγορά.
- Συγκεκριμένα, στο σύνολο της ελληνικής αγοράς γιαουρτιού η μάρκα Κρι Κρι κατέχει την 3η θέση σε όγκο με 12,4%.
Σχόλια αναγνωστών