Τελευταία Νέα

Coca-Cola HBC AG: Βασικά οικονομικά μεγέθη εξαμήνου

tags :
Coca-Cola HBC AG: Βασικά οικονομικά μεγέθη εξαμήνου

 

ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΕΡΔΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΩΝ ΚΕΡΔΟΥΣ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΣΟΔΩΝ

HCoca-ColaHBCAG, ένας εμφιαλωτής των σημάτων της TheCoca-ColaCompany με ηγετική θέση, παρουσιάζει τα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου για το εξάμηνο που έληξε την 1η Ιουλίου 2016.

Βασικά οικονομικά μεγέθη εξαμήνου

  • Αύξηση κατά 2,4% των καθαρών εσόδων από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση – ή 3,0%, εάν λάβουμε υπόψη και τη μία λιγότερη ημέρα πωλήσεων στο πρώτο εξάμηνο του έτους. Η διατήρηση των δυσμενών συναλλαγματικών ισοτιμιών είχε ως αποτέλεσμα πτώση 3,4% στα καθαρά έσοδα από πωλήσεις
  • Σημαντική αύξηση 2,4% των καθαρών εσόδων από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση που οφείλεται κυρίως στις βελτιωμένες τάσεις αύξησης των τιμών των προϊόντων μας σε όλους τους τομείς δραστηριότητας, σε σύγκριση με το αντίστοιχοδιάστημα του προηγούμενου έτους, και στη βελτίωση του μείγματος συσκευασίας κατά 110 μονάδες βάσης
  • Οριακή αύξηση του όγκου πωλήσεων, σε σχέση με τις ισχυρές επιδόσεις που καταγράφηκαν το αντίστοιχο εξάμηνο πέρυσι. Λαμβάνοντας υπόψη τη μία λιγότερη ημέρα πωλήσεων το πρώτο εξάμηνο, ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 0,7%Μείωση κατά 45 μονάδες βάσης των συγκρίσιμων λειτουργικών εξόδων ως ποσοστό των καθαρών εσόδων από πωλήσεις,που αποδίδεταιστις ενέργειες βελτιστοποίησης του κόστους και τη θετική επίπτωση της αύξησης των εσόδων
    • Πτώση 2,8% του όγκου πωλήσεων στις αναπτυγμένες αγορές, εξαιτίας, μεταξύ άλλων παραγόντων, των ασυνήθιστων για την εποχή καιρικών συνθηκών
    • Διατήρηση της ανοδικής πορείας του όγκου πωλήσεων στις αναπτυσσόμενες αγορές με όλες τις βασικές κατηγορίες να συμβάλλουν στην αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 3,5%
    • Αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 0,5% στις αναδυόμενες αγορές που αποδίδεται πρωτίστως στη Νιγηρία, τη Ρουμανία και τη Σερβία,παρά τη συνέχιση της αρνητικής πορείας του όγκου πωλήσεων στη Ρωσία
  • Βελτίωση του συγκρίσιμου λειτουργικού περιθωρίου κέρδους κατά 60 μονάδες βάσης, στο 7,5%. Τα οφέλη από τις πρωτοβουλίες αύξησης των εσόδων, το χαμηλότερο κόστος πρώτων υλών και η βελτιστοποίηση του κόστους υπεραντιστάθμισαν τις δυσμενείς συναλλαγματικές ισοτιμίες, ενώ το λειτουργικό περιθώριο κέρδους βελτιώθηκε κατά 90 μονάδες βάσης, στο 7,2% σε δημοσιευμένη βάση
  • Τα συγκρίσιμα βασικά κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα €0,416 καταγράφοντας αύξηση 6,9% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Τα βασικά κέρδη ανά μετοχή διαμορφώθηκαν στα €0,387, καταγράφοντας αύξηση 12,5% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.
  A’ Εξάμηνο Μεταβολή
  2016 2015  
Όγκος πωλήσεων (εκατ. κιβώτια) 1.007,3 1.006,6 0,1%
Καθαρά έσοδα από πωλήσεις (εκατ. €) 3.043,9 3.150,9 -3,4%
Καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο (€) 3,02 3,13 -3,5%
Καθαρά έσοδα από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση1 (€) 3.043,9 2.972,5 2,4%
Καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση1 (€) 3,02 2,95 2,4%
Λειτουργικά κέρδη (εκατ. €) 220,6 199,1 10,8%
Συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη1 (εκατ. €) 229,6 219,0 4,8%
Λειτουργικό περιθώριο κέρδους (%) 7,2 6,3 90bps
Συγκρίσιμο λειτουργικό περιθώριο κέρδους1(%) 7,5 7,0 60bps
Καθαρά κέρδη2 (εκατ. €) 140,0 125,2 11,8%
Συγκρίσιμα καθαρά κέρδη1,2 (εκατ. €) 150,4 141,7 6,1%
Βασικά κέρδη ανά μετοχή (€) 0,387 0,344 12,5%
Συγκρίσιμα κέρδη ανά μετοχή1 (€) 0,416 0,389 6,9%
 

Για λεπτομέρειες επί των ΕΔΜΑ παραπέμπουμε στις ενότητες «Εναλλακτικοί Δείκτες Μέτρησης Απόδοσης» και «Ορισμοί και συμφωνίες Εναλλακτικών δεικτών μέτρησης απόδοσης («ΕΔΜΑ»)».

2Τα καθαρά κέρδη και τα συγκρίσιμα καθαρά κέρδη αναφέρονται σε καθαρά κέρδη και συγκρίσιμα καθαρά κέρδη μετά φόρων αναλογούντα σε ιδιοκτήτες της μητρικής εταιρείας. 

Ο κ. Δημήτρης Λόης, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca–ColaHBCAG, δήλωσε:

«Είμαστε ικανοποιημένοι από την πολύ καλή πορεία της εταιρείας στο πρώτο εξάμηνο του έτους. Επιτύχαμε σημαντική αύξηση τόσο των εσόδων όσο και του περιθωρίου κέρδους, η οποία οφείλεται στις βελτιωμένες τάσεις αύξησης των τιμών και του μείγματος συσκευασιών των προϊόντων μας, καθώς και στη βελτίωση των λειτουργικών εξόδων και το ευνοϊκό περιβάλλον του κόστους πρώτων υλών.

Παραμένουμε πεπεισμένοι ότι και αυτό το έτος θα είναι ένα έτος αύξησης των εσόδων σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση καθώς και βελτίωσης του λειτουργικού περιθωρίου κέρδους».


Ομιλος Coca–ColaHBC

   
Η Coca-ColaHBC είναι κορυφαίος εμφιαλωτής προϊόντων της εταιρείας TheCoca-ColaCompany με ετήσιες πωλήσεις, που υπερβαίνουν τα 2 δισεκατομμύρια κιβώτια. Έχει εκτεταμένη γεωγραφική κάλυψη, δραστηριοποιούμενη σε 28 χώρες, όπου εξυπηρετεί περισσότερους από 594 εκατομμύρια ανθρώπους περίπου.

Η Coca-ColaHBC προσφέρει μεγάλη ποικιλία κυρίως μη αλκοολούχων έτοιμων προς κατανάλωση αναψυκτικών στις εξής κατηγορίες: ανθρακούχα αναψυκτικά, χυμοί, εμφιαλωμένο νερό, ποτά για αθλούμενους, ποτά ενέργειας, έτοιμο προς κατανάλωση τσάι και καφέ. Η Coca-ColaHBC είναι δεσμευμένη να προάγει την αειφόρο ανάπτυξη προκειμένου να δημιουργεί αξία τόσο για τις δικές της εμπορικές δραστηριότητες όσο και για την κοινωνία.

Σε αυτό το πνεύμα προσφέρει προϊόντα που ικανοποιούν τις ανάγκες των καταναλωτών, προάγει περιβάλλον εργασίας χωρίς αποκλεισμούς, διεξάγει τις εμπορικές της δραστηριότητες με τρόπους, που προστατεύουν και διατηρούν το περιβάλλον και συμβάλλει στη κοινωνικοοικονομική ανάπτυξη των κατά τόπους κοινωνιών. Η Coca-ColaHBC είναι πρώτη δύναμη στη βιομηχανία των αναψυκτικών στους δείκτες DowJonesSustainabilityWorld και τους ευρωπαϊκούς δείκτες και εντάσσεται και στο δείκτη FTSE4Good.

Οι μετοχές της Coca-ColaHBC είναι εισηγμένες στην premium κατηγορία του Χρηματιστηρίου Αξιών του Λονδίνου (LSE: CCH) και στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών (ATHEX: EEE). Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στη διεύθυνση http://www.coca-colahellenic.com.

Τα οικονομικά στοιχεία της παρούσας ανακοίνωσης παρουσιάζονται σύμφωνα µε τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς (‘ΔΠΧΑ’).
   

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης