Τελευταία Νέα
Το Παρασκήνιο της Αγοράς

Κυριακόπουλος (Μοτοδυναμική): Μεγάλα τα περιθώρια ανάπτυξης – Τι περιμένει για το 2023

Κυριακόπουλος (Μοτοδυναμική): Μεγάλα τα περιθώρια ανάπτυξης – Τι περιμένει για το 2023
Πρόβλημα η έλλειψη υποδομών στην ηλεκτροκίνηση – Δε φτάνει η επιδότηση για να αυξηθούν τα ηλεκτροκίνητα
Σχετικά Άρθρα
Αρκετά αισιόδοξη εμφανίστηκε η διοίκηση της Μοτοδυναμική στην πρώτη διαδικτυακή παρουσίαση των αποτελεσμάτων της στους αναλυτές.
Ο Πάρης Κυριακόπουλος, CEO του ομίλου, ανέφερε πως είναι πολύ ικανοποιημένος από την πορεία των αποτελεσμάτων και των τριών δραστηριοτήτων το 2022, τα οποία ανήλθαν σε όλες τις γραμμές σε ύψος ρεκόρ, σημειώνοντας πως συνεχίζονται οι επενδύσεις και πως πιστεύει πως έχει σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης τόσο η εμπορική δραστηριότητα (Yamaha, Porsche) όσο και της δραστηριότητας ενοικίασης (SIXT).
Σημείωσε επίσης πως πρόσφατα ανακοινώθηκε η απόκτηση του 19,5% της μειοψηφίας της SIXT έναντι 7,7 εκατ. ευρώ που θα χρηματοδοτηθεί από ίδια κεφάλαια και δανεισμό.
Λόγω της εξαγοράς και των επενδύσεων που συνεχίζονται θα αυξηθεί η μόχλευση είπε ο κ.Κυριακόπουλος, αλλά δεν έδωσε συγκεκριμένη εκτίμηση για τις επενδυτικές δαπάνες φέτος.
Το πρώτο τρίμηνο ξεκίνησε καλά με τα όσα ακούγονται για τις διεθνείς αφίξεις να ισχύουν.
Παράλληλα αυξάνει και τα μερίδια που λόγω των προβλημάτων που υπήρχαν στην εφοδιαστική αλυσίδα είχε χάσει τα προηγούμενα χρόνια.
«Βλέπουμε να ανεβαίνει και φέτος η αγορά ενοικίασης αυτοκινήτων με την υπόθεση ότι δε θα έχουμε κάποια έκπληξη. Οι παραδόσεις αυτοκινήτων έχουν ομαλοποιηθεί.
Οι στόλοι αυξάνονται και από εμάς και από τους ανταγωνιστές και υπάρχει έτσι πίεση στις τιμές, αλλά έχει προβλεφθεί, καθώς δεν περιμέναμε να διατηρηθούν οι υψηλές περσινές τιμές» είπε ο κ.Κυριακόπουλος.
Στις εμπορικές δραστηριότητες βλέπει καλύτερη διαθεσιμότητα, έχουν πέσει οι τιμές στα κοντέινερ που έρχονται από Ασία και θα βοηθήσει στην κερδοφορία, αλλά οι εκλογές δημιουργούν μία αβεβαιότητα.
Υπάρχουν βέβαια και κάποιες ελλείψεις σε μοντέλα, αλλά πολύ μικρότερες από πέρυσι, είπε ο κ.Κυριακόπουλος.
Η Porsche αναπτύσσεται, έχει καλό βιβλίο παραγγελιών για φέτος και υπάρχουν προσδοκίες για το μέλλον και να πάρει το brand που της αξίζει και να αποκτήσει και το μερίδιο που έχει σε άλλες χώρες.
Τα νέα μοντέλα έχουν σοβαρή ζήτηση ανέφερε η διοίκηση της Μοτοδυναμική.
Επιπλέον η Μοτοδυναμική κοιτάει την ηλεκτροκίνηση και έχει σε όλες τις δραστηριότητες ηλεκτροκίνητα (σκούτερ, Porsche Taycan και έρχεται και η νέα Cayenne και άλλα μοντέλα το 2024, SIXT με τη συνδρομητική της υπηρεσία έχει πελάτες με δυνατότητα ηλεκτροκίνησης).
Ωστόσο, η απουσία υποδομών καθυστερεί την ανάπτυξη και ειδικά στα ενοικιαζόμενα για τους ξένους δεν είναι εύκολη η υπόθεση «ηλεκτροκίνηση».
Στο εξωτερικό είναι αλλιώς.
Πρέπει να λυθούν τα θέματα για να αυξηθεί ο στόλος, αλλιώς όσες επιδοτήσεις και να δώσεις δε θα πάρει ο κόσμος ηλεκτρικά, είπε ο κ.Κυριακόπουλος.
Απαντώντας σε ερώτηση του ΒΝ αν εστιάζει στην οργανική ανάπτυξη ή και στις ανάπτυξη μέσω εξαγορών, ανέφερε ο κ.Κυριακόπουλος πως «έχουν μεγάλο περιθώριο ανάπτυξης οι υφιστάμενες δραστηριότητες και επενδύουμε σε αυτές αλλά κοιτάμε και γύρω-γύρω τι άλλο να κάνουμε χωρίς να έχουμε κάτι ανακοινώσουμε.
Η SIXT απασχολεί πολύ κεφάλαιο και πρέπει να την κρίνουμε με αυτά που απασχολεί. Δημιουργεί όμως μία ισορροπία με τις άλλες. Όσο η sixt μπορεί να φέρνει εύλογη απόδοση επενδεδυμένων κεφαλαίων τόσο θα συνεχίσουμε να επενδύουμε σε αυτή και να παίρνει το μεγαλύτερο capex».
Η SIXT αρχίζει να αναπτύσσεται και εκτός αεροδρομίων και λιμανιών, αλλά η στρατηγική δεν είναι να αναπτύξει πολλά σημεία.
Ο βασικός πελάτης είναι ο τουρίστας και θεωρεί η εταιρεία πως πρέπει να είναι κοντά στις πύλες εισόδου, δηλαδή λιμάνια και αεροδρόμια.

Γιώργος Κατικάς
george.katikas@gmail.com
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης