Τελευταία Νέα
Το Παρασκήνιο της Αγοράς

Κρι-Κρι: Πωλήσεις 200 εκατ. ευρώ και EBIT margin 12,4% το 2023 – Επενδύσεις 20 εκατ. ευρώ

Κρι-Κρι: Πωλήσεις 200 εκατ. ευρώ και EBIT margin 12,4% το 2023 – Επενδύσεις 20 εκατ. ευρώ
Υψηλό επενδυτικό πρόγραμμα έχει η εισηγμένη για την τρέχουσα χρήση ενώ το 2022 πραγματοποίησε επενδύσεις 8,7 εκατ. ευρώ
H διοίκηση της ΚΡΙ-ΚΡΙ είναι ιδιαίτερα αισιόδοξη για την ανάκαμψη των οικονομικών μεγεθών της εταιρείας το 2023, παρά το απαιτητικό οικονομικό περιβάλλον.
Στη χρήση 2023, οι πωλήσεις αναμένεται να συνεχίσουν την ανοδική τους πορεία, εμφανίζοντας διψήφιο ποσοστό ανάπτυξης.
Βάσει της εκτίμησης της διοίκησης, οι συνολικές πωλήσεις αναμένεται να αγγίξουν το 2023 τα επίπεδα των 200 εκατ. ευρώ έναντι 172 εκατ. ευρώ το 2022.
Παράλληλα, αναμένεται σημαντική βελτίωση των περιθωρίων κερδοφορίας.
Βάσει της εκτίμησης της Διοίκησης, το 2023 αναμένεται να ανακτηθεί το περιθώριο EBIT του έτους 2021, δηλ. το 12,4%.
Από την πορεία μέχρι σήμερα, το πρώτο τρίμηνο υποστηρίζει με τον καλύτερο τρόπο την παραπάνω εκτίμηση είπε η διοίκηση κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης των αναλυτών.
Ο οικονομικός διευθυντής, Κωνσταντίνος Σαρμαδάκης, παρουσίασε αναλυτικά τα όσα διαδραματίστηκαν το 2022 και επηρέασαν τα αποτελέσματα δίνοντας έμφαση στην αύξηση των πρώτων υλών, στην αύξηση του ενεργειακού κόστους και του μεταφορικού.
Το αποτέλεσμα ήταν να χτυπηθούν τα περιθώρια, αλλά φέτος περιμένει πως θα ανακάμψει ενώ μεσοπρόθεσμα πιστεύει πως ένα περιθώριο 20% είναι επιτεύξιμο.
Στη χρήση 2022 οι επενδύσεις ξεπέρασαν τα 8,7 εκατ. ευρώ, ενώ επενδυτικά σχέδια της εταιρείας, συνολικού προϋπολογισμού 19,7 εκατ. ευρώ, έχουν ενταχθεί στις διατάξεις του αναπτυξιακού νόμου και αναμένεται να επιδοτηθούν σε ποσοστό 35% με τη μορφή της φορολογικής απαλλαγής.
Για τη χρήση 2023, αναμένεται να υλοποιηθούν επενδύσεις συνολικού ύψους 20 εκατ. ευρώ περίπου και για το 2024 κάτω από 10 εκατ. ευρώ.
Μέσω των επενδύσεων θα αυξήσει την παραγωγική δυναμικότητα του γιαουρτιού κατά 30%. Σε συντήρηση αναμένει περί τα 2 εκατ. ευρώ καθώς ο εξοπλισμός είναι σχετικά καινούριος και δε χρειάζεται αυξημένο έξοδο.

Στρατηγική για παγωτό και γιαούρτι

Στον κλάδο του παγωτού, κύριο άξονα της στρατηγικής αποτελεί η βελτίωση του κλαδικού λειτουργικού αποτελέσματος.
Παράλληλα, προωθεί την αύξηση της αριθμητικής διανομής, δίνοντας έμφαση στις τουριστικές περιοχές.
Στο παγωτό, η εξάπλωση του δικτύου και η πορεία του τουρισμού ενίσχυσαν τις πωλήσεις το 2022.
Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην ενίσχυση των εξαγωγών, μιας και διαφαίνονται σπουδαίες ευκαιρίες ανάπτυξης των πωλήσεων μας στο εξωτερικό.
Στην προσπάθεια αυτή, αιχμή του δόρατος αποτελεί η σειρά παγωτών Greek Frozen Yogurt που έχουμε αναπτύξει και συνδυάζει την απόλαυση που προσφέρει το παγωτό με τις αξίες της υγιεινής διατροφής που προσφέρει το γιαούρτι.
Στον κλάδο του γιαουρτιού, αξιοποιεί τις σύγχρονες παραγωγικές εγκαταστάσεις, με τη μεγάλη παραγωγική δυναμικότητα και το ανταγωνιστικό κόστος επεξεργασίας, στοχεύοντας σε μεγέθυνση των πωλήσεων.
Το 2022 κατέγραψε αύξηση 37,6% στις πωλήσεις γιαουρτιού στην αγορά της Ιταλίας και 26% στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Στην εγχώρια αγορά έχει τη δεύτερη θέση με μερίδιο αγοράς 17%. Τα γιαούρτια ιδιωτικής ετικέτας αύξησαν το μερίδιό τους σημαντικά λόγω του πληθωρισμού.
Η Κρι-Κρι είναι βασικός προμηθευτής γιαουρτιών ιδιωτικής ετικέτας.

Γιώργος Κατικάς
george.katikas@gmail.com
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης