σύμβολα :
ΟΡΓ/ΣΜΟΣ ΠΡΟΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΠΟΔ/ΡΟΥ Α.Ε
Σημαντικό ορόσημο για τον ΟΠΑΠ είναι ότι στις 3 Απριλίου εγκαινίασε ένα νέο ψηφιακό διαδραστικό κέντρο ψυχαγωγίας, το OPAPonline.gr
Το δυνατό πρώτο τρίμηνο και το momentum που είχε επιβεβαιώνει την πρόβλεψη για EBITDA 740-760 εκατ. ευρώ και έσοδα 2,06-2,14 δισ. ευρώ στο σύνολο της τρέχουσας χρήσης.
Ο Jan Karas, διευθύνων σύμβουλος του ΟΠΑΠ σημείωσε πως «θέλουμε να προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στον κόσμο και παραμένουμε προσηλωμένοι σε αυτή τη στρατηγική».
Επίσης ανέφερε πως στο πρώτο τρίμηνο φαίνεται η ισχυροποίηση του ΟΠΑΠ σε όλες τις γραμμές εξέλιξη που επιβεβαιώνει τη βιωσιμότητα του μοντέλου.
Τα μακροοικονομικά στοιχεία κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση, οι εκλογές έδωσαν μία αισιοδοξία και ο κόσμος ξοδεύει σημείωσε η διοίκηση με την τάση του πρώτου τριμήνου να συνεχίζεται τον Απρίλιο και το Μάιο.
Αναφορικά με την εκτίμηση που έχει δώσει και απαντώντας σε ερώτηση αναλυτή, έμεινε στην εκτίμηση και σημείωσε πως θα επανέλθει με περισσότερα μετά τη δημοσίευση του δευτέρου τριμήνου.
Επίσης περιμένει η διοίκηση του ΟΠΑΠ μία ιστορικά καλή χρονιά για τον τουρισμό.
Σημαντικό ορόσημο για τον ΟΠΑΠ είναι ότι στις 3 Απριλίου εγκαινίασε ένα νέο ψηφιακό διαδραστικό κέντρο ψυχαγωγίας, το OPAPonline.gr που προσφέρει online όλο το χαρτοφυλάκιο παιχνιδιών (αριθμητικών).
Αναλυτές εκτιμούν ότι μπορεί να ενισχύσει έως το 2025 με επιπλέον 6% στο GGR (καθαρά έσοδα προ εισφορών).
Επίσης το OPAPstoreApp κερδίζει συνεχώς έδαφος και η δραστηριότητα των παικτών έφτασε σε ιστορικά υψηλά επίπεδα.
Από 6 χιλ. ενεργούς παίκτες στο δεύτερο τρίμηνο του 2022 έφτασε τους 37 χιλ. στο πρώτο τρίμηνο του 2023.
Παράλληλα συνεχίζονται οι αναβαθμίσεις στα VLTs, ενώ προχωράει και η αναβάθμιση του «Λαϊκού» με νέα εμφάνιση και με νέες δυνατότητες στους παίκτες, εξέλιξη που εκτιμά η διοίκηση θα επεκτείνει τη βάση πελατών.
Για τα VLTs θέλει να αυξήσει και τους παίκτες και τη δραστηριότητά τους και αυτό γίνεται με νέα καταστήματα, αλλά και με τα νέα μηχανήματα που εγκαθιστά.
Επίσης κάνει και άλλες παρεμβάσεις όπως ψηφιακή επικοινωνία, πρόγραμμα επιβράβευσης κ.α..
Η καμπάνια για τις καλύτερες αποδόσεις στο Πάμε Στοίχημα είχε αποτέλεσμα καθώς οι παίκτες έφτασαν τα 1,3 εκατ. που είναι και το υψηλότερο σημείο των τελευταίων ετών.
Αλλά και στα καταστήματα ο ΟΠΑΠ συνεχίζει την προσπάθεια ώστε να προσφέρει στους παίκτες μία ολοκληρωμένη εμπειρία ψυχαγωγίας.
Γιώργος Κατικάς
george.katikas@gmail.com
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών