Τελευταία Νέα
Το Παρασκήνιο της Αγοράς

Τι συμβαίνει με τη μετοχή της Aegean Airlines και δοκιμάζει χαμηλά 7 μηνών – Η σύγκριση με τις ομοειδείς εταιρίες

Τι συμβαίνει με τη μετοχή της Aegean Airlines και δοκιμάζει χαμηλά 7 μηνών – Η σύγκριση με τις ομοειδείς εταιρίες
Σημαντικά μεγαλύτερο το περιθώριο EBITDA έναντι της πλειονότητας των ομοειδών αεροπορικών εταιρειών
Σχετικά Άρθρα
Προβληματισμό προκαλεί η πορεία της μετοχής της Aegean Airlines η οποία βρίσκεται σε χαμηλά επτά μηνών, έχοντας απολέσει όλη τη φετινή άνοδο που είχε μέχρι το Μάιο όταν έγραψε υψηλό στα 13,47 ευρώ, ενώ κινείται πλέον με μικρές απώλειες από την αρχή του έτους (χωρίς τον υπολογισμό του μερίσματος) έναντι ανόδου περίπου 8% της αγοράς (Γενικός Δείκτης).
Χρήσιμα συμπεράσματα βγαίνουν από την πρόσφατη ανάλυση της Eurobank Equities, με τη χρηματιστηριακή να αυξάνει την τιμή στόχο στα 17,80 ευρώ από 13,80 ευρώ διατηρώντας τη σύσταση αγοράς.
Σύμφωνα με την έκθεση η μετοχή μετά από μία άνοδο πάνω από 100% το 2024 έχει μικρή κίνηση αλλά συνεχίσει να υπεραποδίδει έναντι του δείκτη MSCI Airlines, όμως έναντι του Γ.Δ. έχει χάσει το momentum τους τελευταίους 2 μήνες παρά την καλή πορεία του πρώτου τριμήνου όπως έδειξαν τα αποτελέσματα.
Η χρηματιστηριακή βλέπει πως τα τρέχοντα επίπεδα αποτελούν καλό σημείο εισόδου για τους επενδυτές.

Τι δείχνει η σύγκριση με τις ομοειδείς

Αν μετρηθεί και η απόδοση του μερίσματος της Aegean τότε από την αρχή του έτους η μετοχή έχει μικρό μονοψήφιο ποσοστό ανόδου, ενώ για παράδειγμα η Air France χάνει άνω του 30%, η Deutsche Lufthansa έχει λίγο μικρότερο ποσοστό απωλειών, η Ryanair 12% και η Easyjet 8%. Μικρή άνοδο έχει η Wizz.
Δηλαδή έχει απόδοση καλύτερη έναντι των ομοειδών και βέβαια του δείκτη MSCI Airlines.
ΑΡΑΙΓ_1.jpg
Σε επίπεδο p/e για το 2024 και 2025 η Aegean διαπραγματεύεται τα εκτιμώμενα από τη Eurobank Equities κέρδη 7,2 και 6,7 φορές.
Το p/e αυτό είναι σημαντικά υψηλότερο από της Air France που είναι στις 2,5 φορές για το 2024 και 2 φορές για το 2025, της Deutsche Lufthansa που είναι 4,8 και 3,7 φορές αλλά και λίγο υψηλότερο από το αντίστοιχο της Easyjet.
Ίδιο αποτέλεσμα βγάζει και η σύγκριση σε όρους EV/EBITDA για τις ίδιες χρήσεις.
Σημαντικά υψηλότερο της Aegean έναντι της Air France, της Deutsche Lufthansa, της Turkish Airlines, της Finair και αρκετών ακόμα.
Ούτε σε όρους καθαρού δανεισμού προς EBITDA υπερτερεί.
Εκεί που υπερτερεί είναι στη μερισματική απόδοση που είναι στο 6% για το 2024 και 7% για το 2025 με τη Lufthansa να είναι η μόνη που την πλησιάζει.
Σημαντικό ατού για την Aegean είναι το περιθώριο EBITDA το οποίο είναι στο 23.3% για το 2024 και μόνο η Wizz και η Ryanair έχουν υψηλότερο.
ΑΡΑΙΓ_2.jpeg
Γιώργος Κατικάς
george.katikas@gmail.com
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης