Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πως να προσελκύσετε οικογενειακούς ταξιδιώτες από την Ασία

tags :
Πως να προσελκύσετε οικογενειακούς ταξιδιώτες από την Ασία
Τα πάντα αφορούν την εμπειρία και την φιλική προς την οικογένεια διαμονή στο προορισμό
Για τους οικογενειακούς ταξιδιώτες σε όλη την Ασία, η εύρεση της καλύτερης τιμής ή της χαμηλότερης τιμής δεν αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα.
Τα πάντα αφορούν την εμπειρία και την φιλική προς την οικογένεια διαμονή στο προορισμό.
Αυτό αποκαλύπτει έρευνα της Expedia Group για τις Ασιατικές και Οικογενειακές Ταξιδιωτικές Τάσεις.
Και απ’ ότι διαπιστώνεται η επίδραση της Gen Alpha (παιδιά που γεννήθηκαν από το 2010 και μετά) για τις αποφάσεις των διακοπών και ταξιδίων είναι καταλυτική.
Στην κράτηση ενός οικογενειακού ταξιδιού με την Gen Alpha οι ταξιδιώτες της Ασίας-Ειρηνικού (APAC) επιλέγουν ασφαλείς και φιλικούς προορισμούς για μικρά παιδιά.
Με δραστηριότητες και πολιτιστικές εμπειρίες για όλη την οικογένεια.



Τι σημαίνει αυτό για τους πωλητές ταξιδιών; Ότι αν θέλουν να προσελκύσουν οικογένειες με μικρά παιδιά, θα πρέπει να επισημάνουν τις εμπειρίες, αντί να επικεντρωθούν στο κόστος ή την εξοικονόμηση κόστους.
Οι προορισμοί και τα ξενοδοχεία πρέπει να ευθυγραμμιστούν με τα χαρακτηριστικά του ταξιδιού που αναζητούν οι τουρίστες από την APAC για να εξασφαλίσουν περισσότερες κρατήσεις.

Οι τάσεις στα οικογενειακά ταξίδια Ασίας-Ειρηνικού

Διαμονή
Για την διαμονή τα ξενοδοχεία προτιμά η συντριπτική ομάδα ταξιδιωτών από την APAC.
Σχεδόν τα δύο τρίτα των οικογενειών της Ασίας-Ειρηνικού επιλέγουν ξενοδοχείο για την διαμονή των διακοπών τους.
Οι κύριοι παράγοντες με την απόφαση για το κατάλυμα έχουν να κάνουν με:
- Την τοποθεσία ή την γειτνίαση με την περιοχή που οι ταξιδιώτες θέλουν να εξερευνήσουν.
- Τις οικογενειακές ανάγκες.
- Το μέγεθος του δωματίου
Οι Ιάπωνες για τα οικογενειακά τους ταξίδια επιλέγουν ξενοδοχεία σε ποσοστό 80% – σχεδόν 25% περισσότερο από τον παγκόσμιο μέσο όρο.



Πως ταξιδεύουν
Αεροπλάνο ή αυτοκίνητο είναι οι προτιμώμενοι τρόποι μεταφοράς για τις οικογένειες του Ασίας-Ειρηνικού που ταξιδεύουν με την Gen Alphas.
Σε σύγκριση με τον παγκόσμιο μέσο όρο, οι οικογενειακοί ταξιδιώτες της APAC έχουν περισσότερες πιθανότητες να χρησιμοποιήσουν ένα αυτοκίνητο για να φτάσουν στον προορισμό τους, ειδικά στην Ιαπωνία.
Οι Κινέζοι και οι Αυστραλοί οικογενειακοί ταξιδιώτες επιλέγουν αεροπλάνο.

Ποιος επηρεάζει τις αποφάσεις ταξιδιού
Σε ολόκληρη την APAC το 75% λαμβάνει σοβαρά υπ’ όψιν τις ανάγκες και “τα θέλω” της Gen Alpha στη διαδικασία σχεδιασμού οικογενειακών ταξιδιών.
Πάνω από τα τρία τέταρτα των ενηλίκων συζητούν για τα ταξίδια με τα παιδιά τους ή τα εγγόνια τους.

Τι επηρεάζει τις ταξιδιωτικές απόψεις της Gen Alpha
Στην περιοχή της Ασίας και του Ειρηνικού, οι εικόνες ή οι πληροφορίες που προβάλλουν δραστηριότητες ή αξιοθέατα φιλικά προς τα παιδιά και το περιεχόμενο που σχετίζεται με το ταξίδι στην τηλεόραση ή στο διαδίκτυο επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές απόψεις της Gen Alpha.
Κι αυτές οι πληροφορίες των παιδιών διαδραματίζουν βασικό ρόλο στην ενημέρωση των ιδεών ταξιδιού που μοιράζονται με την οικογένειά τους.



Τι αγαπούν να κάνουν στο ταξίδι
- Επίσκεψη σε θεματικά πάρκα και αξιοθέατα 76%
- Δραστηριότητες στο νερό 62%
- Δραστηριότητες στην φύση 54%
- Δοκιμή της τοπικής γαστρονομίας 43%
- Επίσκεψη σε ιστορικά ορόσημα 41%
- Εκπαιδευτικές εμπειρίες 33%
- Επίσκεψη σε μουσεία 32%
- Ξεναγήσεις 18%



Βασικές πληροφορίες και μάρκετινγκ
- Η Gen Alpha και οι γονείς τους εκτιμούν σημαντικές δραστηριότητες σε χαμηλότερες τιμές όταν λαμβάνουν αποφάσεις ταξιδιού.
Αναζητήστε τρόπους για να επισημάνετε μοναδικές, οικογενειακές δραστηριότητες και εμπειρίες στο περιεχόμενο μάρκετινγκ.
- Βρείτε ευκαιρίες για να κάνετε έρευνα ταξιδιών και να σχεδιάσετε μια διαδραστική, διασκεδαστική και εύκολη εμπειρία για όλη την οικογένεια.
Η χρήση φιλικού προς την οικογένεια περιεχομένου και μηνυμάτων θα βοηθήσει σε μεγάλο βαθμό στην επίτευξη αυτού του οικογενειακού σχεδιασμού ταξίδι.
- Το περιεχόμενο του μάρκετινγκ στο ξενοδοχείο με μηνύματα ή εικόνες που αναδεικνύουν φιλικές προς την οικογένεια ανέσεις είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να προσελκύσετε τους οικογενειακούς ταξιδιώτες από την APAC.
- Δεν μπορείτε να δημιουργήσετε τα ίδια ταξίδια για όλους τους τουρίστες από την APAC. Κατανοήστε τις πολιτισμικές διαφορές και διαφορές συμπεριφορών μεταξύ των αγορών της Ασίας-Ειρηνικού.
Παρ’ όλα αυτά κοινός παρονομαστής για κορυφαία οικογενειακά ταξίδια, είναι η εγγύτητα σε κοντινά αξιοθέατα και οι οικογενειακές προσφορές. Κάτι που σε μεγάλο βαθμό – θα κάνουν πιο εύκολη την απόφαση κράτησης.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης