Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πώς τα ξενοδοχεία θα πάνε τη φιλοξενία στο επόμενο επίπεδο

tags :
Πώς τα ξενοδοχεία θα πάνε τη φιλοξενία στο επόμενο επίπεδο
O καθηγητής του Πανεπιστημίου της Georgetown, Larry Yu μιλώντας στο φετινό MarketHub 2019 αναφέρει 4 χαρακτηριστικούς τρόπους
Η βιομηχανία της φιλοξενίας έχει πλέον περιέλθει σε μια νέα εποχή που απέχει πολύ από την κλασσική έννοια της διαμονής του τουρίστα σε ένα κατάλυμα.
Πως μπορούν τα ξενοδοχεία να ξεχωρίσουν από το σύνολο και να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες;
O καθηγητής του Πανεπιστημίου της Georgetown, Larry Yu μιλώντας στο φετινό MarketHub 2019 αναφέρει 4 χαρακτηριστικούς τρόπους.

Τα πάντα είναι καινοτομία
Πολλοί εξισώνουν την καινοτομία με την τεχνολογία. Πιστεύουν μάλιστα ότι είναι σημαντικό οι πελάτες να είναι εξαιρετικά ικανοποιημένοι εάν δεν σηκώσουν ούτε το δαχτυλάκι τους κατά τη διάρκεια της παραμονής τους.
Ωστόσο, η καινοτομία δεν βασίζεται πάντα στην πρωτοποριακή τεχνολογία. Η καινοτομία σημαίνει τελικά την ανύψωση της εμπειρίας των επισκεπτών.
Για παράδειγμα, βλέπουμε πώς η Stay KooooK χρησιμοποιεί κινητά έπιπλα και αναδημιουργεί χώρο διαβίωσης και κέρδισε ένα βραβείο καινοτομίας γι ‘αυτό.
Τα ξενοδοχεία Hoxton και Eaton αξιοποιούν τον χώρο εργασίας στα ξενοδοχεία.

Η σωστή φιλοξενία αποτελεί ταλέντο
Η εξαιρετική εξυπηρέτηση εξακολουθεί να κερδίζει στην επιχείρηση φιλοξενίας. Και αυτό αποτελεί ταλέντο.
Το μέλλον προϋποθέτει ένα καλό μείγμα ανθρώπινης επαφής και τεχνολογικής προόδου.
Η φιλοξενία είναι μια συναισθηματική εργασία που απαιτεί υψηλό επίπεδο συναισθηματικής νοημοσύνης.
Καθώς ταξιδεύουμε περισσότερο, αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα για τα ξενοδοχεία να αγκαλιάσουν την πολιτιστική πολυμορφία.
Να εξυπηρετούν επισκέπτες διαφορετικών πολιτισμών διατηρώντας παράλληλα ένα διαρκή ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Φιλοξενία και με τις πέντε αισθήσεις
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η ταξιδιωτική εμπειρία αλλάζει τη ζωή του ταξιδιώτη.
Σύμφωνα με τον καθηγητή είναι σημαντικό τα ξενοδοχεία να δημιουργήσουν συγκίνηση. Παράλληλα πρέπει να οικοδομήσουν μια σχέση χρησιμοποιώντας και τις πέντε αισθήσεις συν την κινητικότητα.
Η διαμονή πρέπει να διεγείρει την αφή, την όσφρηση, τη γεύση, την ακοή, την όραση και την κίνηση.
Όλα αυτά θα καθορίσουν εάν ο θα είναι πιστός στο εμπορικό σήμα.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης