Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πως διαμορφώνεται το μάρκετινγκ προορισμού, εν μέσω της πανδημίας

tags :
Πως διαμορφώνεται το μάρκετινγκ προορισμού, εν μέσω της πανδημίας
Η έρευνα της MMGY Global αξιολογεί το πως οι οργανισμοί προορισμού έχουν επηρεαστεί από τον Covid-19 και τις μεταβολές τους
Το 95% των οργανισμών διαχείρισης προορισμών έχει μειώσει ή αναβάλει την διαφημιστική προβολή, σύμφωνα με στοιχεία έρευνας της MMGY Global.
Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δύο φάσεις. Μεταξύ 16-22 Μαρτίου και 30 Μαρτίου-6 Απριλίου.
Η πανδημία έχει σημαντικές οικονομικές επιπτώσεις στην τουριστική βιομηχανία και “οι οργανισμοί προορισμού ανταποκρίθηκαν γρήγορα αναβάλλοντας τις δαπάνες μάρκετινγκ”, δήλωσε ο Craig Compagnone, διευθύνων σύμβουλος της MMGY Global.
Η έρευνα αξιολογεί το πως οι οργανισμοί προορισμού έχουν επηρεαστεί από τον Covid-19 και τις μεταβολές τους.
- Το 80% έχει αναβάλει πωλήσεις, μάρκετινγκ και τα διαφημιστικά μηνύματα.
- Το 50% φιλοδοξεί ότι θα ξεκινήσει την διαφημιστική προβολή τις επόμενες 60 ημέρες.
Σύμφωνα με την έρευνα οι οργανισμοί διαχείρισης προορισμών εν’ μέσω της πανδημίας συνέχισαν να χρησιμοποιούν για ενημέρωση τα κανάλια social media και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης