Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Σε σκληρή δοκιμασία οι αντοχές του Γαλλικού τουρισμού

tags :
Σε σκληρή δοκιμασία οι αντοχές του Γαλλικού τουρισμού
Για το έτος 2020, οι επαγγελματίες του κλάδου εκτιμούν ότι η κρίση Covid-19 θα έχει μέσο αντίκτυπο 40% στους κύκλους εργασιών τους
Ανησυχητικές είναι οι προοπτικές για τον Γαλλικό τουρισμό και το “καμπανάκι” για το μέλλον και τις αντοχές του χτυπά με αφορμή τα στοιχεία που αποκαλύπτει μελέτη της Roland Berger Company.
Για το έτος 2020, οι επαγγελματίες του κλάδου εκτιμούν ότι η κρίση Covid-19 θα έχει μέσο αντίκτυπο 40% στους κύκλους εργασιών τους.
- Στα ορεινά, οι προορισμοί σκι έχουν χάσει το τέλος της χειμερινής περιόδου, καθώς και τις διακοπές του Πάσχα, που αντιπροσωπεύουν το 5 έως 10% του κύκλου εργασιών, σύμφωνα με τους επαγγελματίες.
- Ο Μάιος και ο Ιούνιος με πτώση -75% και -60%, αντίστοιχα δεν αφήνει περιθώρια για ελπίδες.
- Για τους κρίσιμους μήνες του Ιουλίου και του Αυγούστου, οι επαγγελματίες αναμένουν μείωση του κύκλου εργασιών κατά -30% και -40% αντίστοιχα.



Ο τομέας με τις λιγότερες απώλειες
Παρά τις σημαντικές επιπτώσεις, οι διακοπές σε ύπαιθρο, δείχνουν μεγαλύτερη ανθεκτικότητα στην κρίση.
Τα κάμπινγκ με κύκλο εργασιών άνω των 10 εκατομμυρίων ευρώ, θα επηρεαστούν λιγότερο στο -40% της κερδοφορίας, από τον τουριστικό τομέα,που εκτιμάται ότι θα κυμανθεί στο -79%.

Πως θα έρθει η ανάκαμψη
Η κατάσταση εξακολουθεί να είναι ασαφής και η ανάκαμψη θα εξαρτάται τόσο από την προσφορά όσο και από τη ζήτηση.
Η εμπιστοσύνη των νοικοκυριών θα είναι ο καθοριστικός παράγοντας για την ανάκαμψη, υποστηρίζει το 68% των επαγγελματιών.
Οι επιχειρηματίες φοβούνται ότι οι παραθεριστές θα έχουν χαμηλότερο προϋπολογισμό και θα κάνουν λιγότερες μέρες διακοπές.
- Το 99% των επαγγελματιών πιστεύει ότι οι Γάλλοι θα παραμείνουν για διακοπές στην χώρα τους.
- Το 71% εκτιμά ότι οι αφίξεις ξένων τουριστών στην θα μειωθούν σημαντικά.



Η μεγάλη πρόκληση
Μια μεγάλη πρόκληση για τις εταιρείες τουρισμού και ψυχαγωγίας είναι να επικεντρώσουν στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις σε Γάλλους πελάτες.
Όμως, αντιμέτωπος με χαμηλότερο όγκο διακοπών, ο ανταγωνισμός θα είναι έντονος μεταξύ των διαφόρων τμημάτων διακοπών και καταλυμάτων (π.χ. ξενοδοχεία, Club).
Φαίνεται επίσης πιθανό ότι ξενοδοχεία δεν θα ανοίξουν ακόμη και στην υψηλή περίοδο, γεγονός που θα οδηγήσει σε σημαντικές λειτουργικές ζημίες, καθώς τα χαμηλά έσοδα δεν θα καλύψουν πάγια έξοδα.
Οι επαγγελματίες τουρισμού και ταξιδιών λένε πως ο αντίκτυπος θα αγγίξει το 2021 και το 2022. Και η μελέτη προβλέπει “μια αναδιάταξη του ανταγωνιστικού τοπίου με τη μεγάλη πλειοψηφία των τομέα που αναμένει κινήσεις ενοποίησης”.
Η κρίση τελικά θα έχει ισχυρό αντίκτυπο τόσο στην αξία όσο και στα επιχειρηματικά μοντέλα των τουριστικών και ψυχαγωγικών επιχειρήσεων, υπογραμμίζεται στην μελέτη.
Τα 2/3 των γαλλικών τουριστικών εταιρειών πιστεύουν ότι μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα μαθήματα της κρίσης για να ανακαλύψουν εκ’ νέου το προϊόν τους.
- Το 79% βάζει στο επίκεντρο την αναδιάρθρωση του κόστους.
- Το 62% θα δημιουργήσει συνεργασίες με νέους παίκτες.
- Το 49% θα ξαναδεί την τιμολογιακή πολιτική του.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης