Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Ποιας εθνικότητας ταξιδιώτες αφήνουν τις καλύτερες ή τις χειρότερες κριτικές σε ξενοδοχεία

tags :
Ποιας εθνικότητας ταξιδιώτες αφήνουν τις καλύτερες ή τις χειρότερες κριτικές σε ξενοδοχεία
Ποιοι δίνουν υψηλή βαθμολογία μεταξύ 8-10 και θετικά σχόλια
Σε παγκόσμιο επίπεδο, το 84% των ταξιδιωτών διαβάζει διαδικτυακές κριτικές πριν επιλέξει κατάλυμα στα ταξίδια του, σύμφωνα με την μελέτη της Agoda “Usage & Attitude Study 2019”.
Το διαδικτυακό ταξιδιωτικό γραφείο, το οποίο έχει πάνω από 34 εκατομμύρια επαληθευμένες αξιολογήσεις για ξενοδοχεία και καταλύματα της Agoda Homes στην ψηφιακή πλατφόρμα ταξιδιών του, αποκάλυψε τους πιο…σκληρούς και πιο μαλακούς κριτικούς-ταξιδιώτες ανά αγορά.

Ποιοι δίνουν υψηλή βαθμολογία μεταξύ 8-10 και θετικά σχόλια
Οι ταξιδιώτες από την Κίνα, το Μεξικό, την Ουγγαρία και την Ταϊβάν είναι πιο πιθανό να δώσουν βαθμολογία υψηλή μεταξύ 8-10 και θετικά σχόλια σχετικά στα καταλύματα στα οποία έμειναν.
- Το 77,1% των ταξιδιωτών από την Κίνα.
- Το 76,5% τουριστών από το Μεξικό.
- Το 75,9% επισκεπτών από την Ουγγαρία και την Ταϊβάν.

Ποιοι δίνουν χαμηλή βαθμολογία μεταξύ 1-3
Από την άλλη πλευρά, οι ταξιδιώτες από την Ινδία, την Τουρκία και τη Σαουδική Αραβία κατατάσσονται ως οι τρεις πρώτες αγορές δίνουν τις χαμηλότερες βαθμολογίες μεταξύ 1-3 στις κριτικές τους όσον αφορά στα ξενοδοχεία.
- Το 66,2% των Τούρκων ταξιδιωτών.
- Το 63,2% των Ινδών τουριστών.
- Το 61% επισκεπτών από την Σαουδική Αραβία.

Το παράδοξο είναι ότι αυτές οι αγορές είναι σημαντικές. Τούρκοι, Ινδοί και Σαουδάραβες δεν είναι φειδωλοί στην βαθμολογία και στα σχόλια όπως για παράδειγμα στις εμπειρίες που βαθμολογούν μεταξύ 8-10.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης