Η έρευνα του MMGY Travel Intelligence αξιολογεί τον τρόπο με τον οποίο επηρεάζονται οι οργανισμοί προορισμού και αντιμετωπίζουν την πανδημία κορωνοϊού
Όλο και περισσότεροι οργανισμοί προορισμού εκφράζουν αισιοδοξία για την οικονομική ανάκαμψη μετά την κρίση του Covid-19, σύμφωνα με νέα έρευνα του MMGY Travel Intelligence.
Η έρευνα, αξιολογεί τον τρόπο με τον οποίο επηρεάζονται οι οργανισμοί προορισμού και αντιμετωπίζουν την πανδημία κορωνοϊού.
- Το ποσοστό των επαγγελματιών προορισμού που προέβλεπαν ότι τα τοπικά οικονομικά τους θα επιδεινωθούν μειώθηκε από 72% στην προηγούμενη έρευνα σε 41% στην νέα.
- Το 14% δήλωσε ότι οι τοπικές οικονομίες τους θα βελτιωθούν μέσα στους επόμενους δύο μήνες (αύξηση 2% αυξήσεις από τις απαντήσεις στην προηγούμενη έρευνα).
- Το 76% δήλωσε ότι θα συνεχίσει να επενδύει στην επικοινωνία για την προώθηση προορισμού.
- Το 73% είπε ότι οι διαφημιστικές τους προσπάθειες βασίζονται σε email (από 62% που ήταν στην προηγούμενη έρευνα).
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Η έρευνα, αξιολογεί τον τρόπο με τον οποίο επηρεάζονται οι οργανισμοί προορισμού και αντιμετωπίζουν την πανδημία κορωνοϊού.
- Το ποσοστό των επαγγελματιών προορισμού που προέβλεπαν ότι τα τοπικά οικονομικά τους θα επιδεινωθούν μειώθηκε από 72% στην προηγούμενη έρευνα σε 41% στην νέα.
- Το 14% δήλωσε ότι οι τοπικές οικονομίες τους θα βελτιωθούν μέσα στους επόμενους δύο μήνες (αύξηση 2% αυξήσεις από τις απαντήσεις στην προηγούμενη έρευνα).
- Το 76% δήλωσε ότι θα συνεχίσει να επενδύει στην επικοινωνία για την προώθηση προορισμού.
- Το 73% είπε ότι οι διαφημιστικές τους προσπάθειες βασίζονται σε email (από 62% που ήταν στην προηγούμενη έρευνα).
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών