Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πως αλλάζει η εμπειρία των επισκεπτών στα ξενοδοχεία

tags :
Πως αλλάζει η εμπειρία των επισκεπτών στα ξενοδοχεία
Με βάση τα δεδομένα χρήστη από το SuitePad σε περίπου 1000 ξενοδοχεία τον Μάρτιο του 2020, μπορούν να εξαχθούν ενδιαφέροντα συμπεράσματα για το μέλλον της ξενοδοχίας
Σε αυτήν τη νέα κατάσταση που βιώνει η τουριστική βιομηχανία είναι σημαντικό να εξεταστεί η νέα συμπεριφορά των επισκεπτών.
Στόχος είναι να μπορέσουν οι ξενοδόχοι να ανταποκριθούν στις ανάγκες τους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Με βάση τα δεδομένα χρήστη από το SuitePad σε περίπου 1000 ξενοδοχεία τον Μάρτιο του 2020, μπορούν να εξαχθούν ενδιαφέροντα συμπεράσματα για το μέλλον της ξενοδοχίας.

Υπηρεσίες δωματίου
Στην εποχή του κορωνοϊού η υπηρεσία δωματίου θα γίνει πολύ πιο σημαντική, επειδή ο επισκέπτης θα είναι όλο και πιο σταθερός στο δωμάτιό του.
Όσον αφορά στις υπηρεσίες δωματίου, παρατηρούμε αύξηση 89% από πέρυσι. Αυτό δείχνει ότι η κατανάλωση στο δωμάτιο του ξενοδοχείου είναι απαραίτητη στην εποχή της πανδημίας. Ο φόβος της μόλυνσης είναι σχετικά υψηλός στους επισκέπτες.
Οι κλασικές υπηρεσίες ξενοδοχείων, όπως η υπηρεσία δωματίου, ξαφνικά προσφέρουν μεγάλες δυνατότητες για την κάλυψη των νέων απαιτήσεων.

Δημιουργικές ιδέες για το πρωινό
Η επανεξέταση της προσφοράς πρωινού θα είναι ούτως ή άλλως απαραίτητη για τη συμμόρφωση με τους νέους κανονισμούς κοινωνικής απόστασης. Πολλά ξενοδοχεία δείχνουν ότι δεν είναι σε θέση να λειτουργούν το ξενοδοχείο τους σε 100% πληρότητα, επειδή η χωρητικότητα των αιθουσών πρωινού δεν πληροί τις νέες απαιτήσεις. Για αυτόν τον λόγο, μια δημιουργική προσφορά πρωινού θα ήταν πολύ σημαντική.
Αυτό θα συμβάλει στη μείωση του αριθμού των επισκεπτών στην αίθουσα πρωινού και θα ικανοποιήσει τις απαιτήσεις ασφαλείας. Ταυτόχρονα, δεν θα ήταν ένα κλασικό a la carte πρωινό, το οποίο θα ελαχιστοποιήσει την προσπάθεια για το προσωπικό του ξενοδοχείου. Το πρωινό θα μπορούσε εύκολα να δημιουργηθεί ως πακέτο από τον επισκέπτη. Αυτό θα παραγγελθεί ψηφιακά μαζί με την ώρα παράδοσης και ο υπάλληλος θα κρεμάσει μια τσάντα με την παραγγελία φαγητού την επόμενη ημέρα.

Δωμάτια ξενοδοχείων ως γραφεία
Η υπηρεσία δωματίου και οι νέες προσφορές πρωινού δεν χρειάζεται να είναι οι μόνες υπηρεσίες που θα μπορούσαν να βελτιστοποιηθούν στο ξενοδοχείο.
Άλλες προσφορές σίγουρα εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από το επίπεδο των υπηρεσιών και των πελατών. Σε ξενοδοχεία για επαγγελματίες επισκέπτες- τα οποία έχουν ήδη μερικώς μετατραπεί σε εναλλακτικά οικιακά γραφεία – οι υπηρεσίες που συνδέονται με την καθημερινή ζωή γραφείου, όπως η εκτύπωση εγγράφων, παίζουν σίγουρα σημαντικό ρόλο.
Σε εγκαταστάσεις αναψυχής, είναι σημαντικό να εξεταστεί εάν οι θεραπείες spa θα συνεχίσουν να πραγματοποιούνται στο ίδιο δωμάτιο. Ή εάν θα πρέπει να επιτραπεί περισσότερος χρόνος για τον καθαρισμό. Ταυτόχρονα ορισμένα μέρη της διαδικασίας θα μπορούσαν να μετακινηθούν στο δωμάτιο του επισκέπτη.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης