Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Στα 84 δισ. δολάρια οι απώλειες στις αεροπορικές το 2020, σύμφωνα με την IATA

tags :
Στα 84 δισ. δολάρια οι απώλειες στις αεροπορικές το 2020, σύμφωνα με την IATA
Τα έσοδα θα μειωθούν κατά 50% στα 419 δις δολάρια από 838 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019
Καθώς τα σύνορα ανοίγουν σταδιακά ανά τον κόσμο, οι αεροπορικές εταιρείες μετράνε το κόστος των πολλών εβδομάδων χαμένων επιχειρήσεων τους, μέσα σε ένα περιβάλλον με χρέη και μειωμένες προοπτικές για μελλοντική ζήτηση.
Η κρίση του κορωναϊού θα οδηγήσει την αεροπορική βιομηχανία σε ετήσιες απώλειες ύψους 84 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με επικαιροποιημένη ανάλυση της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών (IATA).
- Οι αεροπορικές εταιρείες αναμένεται να χάσουν 84,3 δις δολάρια το 2020 για καθαρό περιθώριο κέρδους -20,1%.
- Τα έσοδα θα μειωθούν κατά 50% στα 419 δις δολάρια από 838 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019.
- Το 2021, οι απώλειες αναμένεται να μειωθούν στα 15,8 δις δολάρια καθώς τα έσοδα αυξάνονται στα 598 δισεκατομμύρια δολάρια.

Αλεξάντερ Ντε Τζούνιακ: “To 2020 θα είναι η χειρότερη χρονιά στην ιστορία της αεροπορίας”
“Οικονομικά, το 2020 θα είναι η χειρότερη χρονιά στην ιστορία της αεροπορίας, λέει ο Αλεξάντερ Ντε Τζούνιακ Γενικός Διευθυντής και Διευθύνων Σύμβουλος IATA.
Κατά μέσο όρο, κάθε μέρα αυτού του έτους θα προσθέσει 230 εκατομμύρια δολάρια στις απώλειες της βιομηχανίας. Συνολικά, αυτό είναι μια απώλεια 84,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Αυτό σημαίνει ότι – βάσει εκτίμησης 2,2 δισεκατομμυρίων επιβατών φέτος – οι αεροπορικές εταιρείες θα χάσουν 37,54 $ ανά επιβάτη.
Γι ‘αυτό η οικονομική ανακούφιση από την κυβέρνηση ήταν και παραμένει κρίσιμη καθώς οι αεροπορικές εταιρείες καίνε μετρητά”.

Οι απώλειες στις ευρωπαϊκές αερομεταφορές
Στην Ευρώπη προβλέπεται πτώση 56,4% και απώλειες 21,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Όπως εκτιμάται “το προοδευτικό άνοιγμα των ενδοευρωπαϊκών ταξιδιών έχει τη δυνατότητα να ενισχύσει την ανάκαμψη, με την προϋπόθεση ότι αποφεύγονται τα επαχθή μέτρα καραντίνας”.



Οδηγοί πρόβλεψης 2020

Ζήτηση των επιβατών
Η ζήτηση των επιβατών εξατμίστηκε καθώς τα διεθνή σύνορα έκλεισαν και οι χώρες κλειδώθηκαν για να αποτρέψουν την εξάπλωση του ιού.
Αυτή είναι η μεγαλύτερη αιτία απώλειας της βιομηχανίας. Στο χαμηλό σημείο του Απριλίου, τα παγκόσμια αεροπορικά ταξίδια ήταν περίπου 95% κάτω από τα επίπεδα του 2019.
Υπάρχουν ενδείξεις ότι η κίνηση βελτιώνεται αργά. Ωστόσο, τα επίπεδα κίνησης (σε χιλιόμετρο επιβατών εισοδήματος) για το 2020 αναμένεται να μειωθούν κατά 54,7% σε σύγκριση με το 2019.
Ο αριθμός επιβατών θα μειωθεί κατά το ήμισυ στα 2,25 δισεκατομμύρια, περίπου ίσο με τα επίπεδα του 2006.
Η χωρητικότητα, ωστόσο, δεν μπορεί να προσαρμοστεί αρκετά γρήγορα με αναμενόμενη πτώση 40,4% για το έτος.

Έσοδα επιβατών
Τα έσοδα των επιβατών αναμένεται να μειωθούν στα 241 δισεκατομμύρια δολάρια (από 612 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019).
Αυτό είναι μεγαλύτερο από τη μείωση της ζήτησης, αντικατοπτρίζοντας την αναμενόμενη πτώση της απόδοσης των επιβατών κατά 18%, καθώς οι αεροπορικές εταιρείες προσπαθούν να ενθαρρύνουν τους ανθρώπους να πετάξουν ξανά μέσω της τόνωσης των τιμών.
Οι συντελεστές φόρτωσης αναμένεται να είναι κατά μέσο όρο 62,7% για το 2020, περίπου 20 ποσοστιαίες μονάδες κάτω από το υψηλό ρεκόρ του 82,5% που επιτεύχθηκε το 2019.

Κόστος
Το κόστος δεν μειώνεται τόσο γρήγορα όσο η ζήτηση. Τα συνολικά έξοδα των 517 δισεκατομμυρίων δολαρίων είναι 34,9% κάτω από τα επίπεδα του 2019, αλλά τα έσοδα θα σημειώσουν πτώση 50%.
Το κόστος μονάδας εκτός καυσίμου θα αυξηθεί απότομα κατά 14,1%, καθώς το σταθερό κόστος κατανέμεται σε λιγότερους επιβάτες.
Η χαμηλότερη χρήση αεροσκαφών και καθισμάτων ως αποτέλεσμα περιορισμών θα αυξήσει επίσης το κόστος.

Τιμές καυσίμων
Οι τιμές των καυσίμων προσφέρουν κάποια ανακούφιση. Το 2019, τα καύσιμα αεριωθούμενων αεροπλάνων ήταν κατά μέσο όρο 77 $ / βαρέλι, ενώ ο μέσος όρος για το 2020 είναι 36,8 $.
Το καύσιμο αναμένεται να αντιπροσωπεύει το 15% του συνολικού κόστους (σε σύγκριση με 23,7% το 2019).

Φορτίο
Το φορτίο είναι το ένα φωτεινό σημείο. Σε σύγκριση με το 2019, οι συνολικοί μεταφερόμενοι τόνοι μεταφοράς αναμένεται να μειωθούν κατά 10,3 εκατομμύρια τόνους σε 51 εκατομμύρια τόνους.
Ωστόσο, μια σοβαρή έλλειψη χωρητικότητας φορτίου λόγω της μη διαθεσιμότητας φορτίου της κοιλιάς σε (γειωμένα) επιβατικά αεροσκάφη αναμένεται να αυξήσει τα ποσοστά κατά περίπου 30% για το έτος.
Τα έσοδα από το φορτίο θα φτάσουν σχεδόν τα 110,8 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020 (από 102,4 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019).
Ως μέρος των εσόδων της βιομηχανίας, το φορτίο θα συνεισφέρει περίπου 26% – από 12% το 2019.

Περιφερειακή απόδοση 2020
Όλες οι περιοχές θα παρουσιάσουν απώλειες το 2020. Η κρίση έχει παρόμοια διάσταση σε όλα τα μέρη του κόσμου με περικοπές παραγωγικής ικανότητας καθυστερημένες περίπου 10-15 εκατοστιαίες μονάδες ή περισσότερο μετά την πτώση της ζήτησης άνω του 50%.


Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης