Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πως οι τουριστικοί πράκτορες θα κερδίσουν την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών, εν’ μέσω πανδημίας

tags :
Πως οι τουριστικοί πράκτορες θα κερδίσουν την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών, εν’ μέσω πανδημίας
Στη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, οι πτυχές των μελλοντικών ταξιδιών έχουν χαρακτηριστεί “αβέβαιες”
Η διαφάνεια θα είναι το κλειδί για την παροχή υπηρεσιών στους μελλοντικούς τουρίστες, λέει έρευνα της GlobalData.
Στη διάρκεια της πανδημίας COVID-19, οι πτυχές των μελλοντικών ταξιδιών έχουν χαρακτηριστεί “αβέβαιες”. Και μόνο με σαφέστατες πολιτικές και περισσότερες πληροφορίες οι διαμεσολαβητές και οι πράκτορες θα αποκαταστήσουν την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών.
Ζητήματα σχετικά με τις επιστροφές χρημάτων και τις πολιτικές κρατήσεων έχουν βρεθεί στο προσκήνιο. Και οι πράκτορες που δεν είναι σαφείς για όλα αυτά τα θέματα θα βρεθούν αντιμέτωποι με δημόσια έλεγχο.
“Αυτή είναι μια δύσκολη στιγμή για όλους τους πράκτορες, τονίζει η αναλύτρια ταξιδιών και τουρισμού στην GlobalData Γιοχάνα Μπόχλιν-Σμιθ.
Προκειμένου να εξυπηρετήσουν τη μελλοντική ζήτηση και να διασφαλίσουν την ικανοποίηση των ταξιδιωτών, θα πρέπει να είναι ευέλικτοι και διαφανείς όσον αφορά τον μελλοντικό σχεδιασμό τους.
Οι αρνητικές εμπειρίες πελατών κατά τη διάρκεια της πανδημίας έχει πλέον τη δυνατότητα να προκαλέσουν μακροπρόθεσμη βλάβη στην αξιοπιστία μιας μάρκας”.
Σύμφωνα με την GlobalData οι πράκτορες πρέπει να προσαρμόσουν τις πολιτικές κράτησης. Και να προσφέρουν πιο ευέλικτες εναλλακτικές λύσεις για την αντιμετώπιση των μαζικών επιστροφών χρημάτων.
Μια εταιρεία που διατηρεί μια ευέλικτη πολιτική κρατήσεων θα έχει αναμφίβολα πλεονέκτημα έναντι εκείνης που δεν αλλάζει καθώς η ταξιδιωτική ζήτηση αρχίζει να επιστρέφει.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης