Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Θεοχάρης: Βάζουμε μπροστά την πιο σημαντική παραγωγική μηχανή της χώρας

tags :
Θεοχάρης: Βάζουμε μπροστά την πιο σημαντική παραγωγική μηχανή της χώρας
της Εύας Οικονομάκη
Την έναρξη του προγράμματος «Τουρισμός για όλους», προϋπολογισμού 30 εκατ. ευρώ, ανακοίνωσε από τη Σαντορίνη στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, επισημαίνοντας ότι αυτό το Σαββατοκύριακο γίνεται η επανεκκίνηση του ελληνικού καλοκαιριού και του ελληνικού τουρισμού, καθώς μπαίνει και πάλι μπροστά η πιο σημαντική παραγωγική μηχανή της χώρας.
Από την πλευρά του ο δήμαρχος Σαντορίνης, Αντώνης Σιγάλας, τόνισε ότι το νησί τις τελευταίες μέρες βρίσκεται στο επίκεντρο των γεγονότων. «Ξεκινάμε με σχέδιο, με κανόνες και ασφάλεια. Η άφιξη, η διαμονή και η αντιμετώπιση ενδεχόμενων κρουσμάτων κορωνοϊού έχουν ρυθμιστεί μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Η χώρα εκπέμπει αξιοπιστία και ασφάλεια. Η Σαντορίνη αποτελεί εξαιρετικό πρεσβευτή του ελληνικού τουρισμού, πιλότο για ολιστική βιωσιμότητα», είπε, μεταξύ άλλων ο δήμαρχος του νησιού.

Τόνωση εσωτερικού τουρισμού
Το πρόγραμμα απευθύνεται σχεδόν στο σύνολο των Ελλήνων, εφόσον το 90% των πολιτών μπορεί να υποβάλει αίτηση ένταξης στο πρόγραμμα. Κριτήριο για ένταξη στο πρόγραμμα είναι το ετήσιο ατομικό εισόδημα να είναι έως 16.000 ευρώ, 28.000 για οικογενειακό, συν την προσαύξηση 1.500 ευρώ ανά τέκνο.
Η διάρκεια του προγράμματος είναι εξάμηνη, από τις 15 Ιουλίου έως τις 31 Δεκεμβρίου, με δυνατότητα παράτασης, με τον Χάρη Θεοχάρη να επισημαίνει ότι το πρόγραμμα είναι να επιτευχθεί η ομαλή επανεκκίνηση της τουριστικής κίνησης, αλλά και η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
«Επιδοτούμε κατά το ήμισυ του μισθώματος 4 διανυκτερεύσεις, φτάνοντας συνολικά στα 120 ευρώ ανά άτομο. Υπολογίζουμε ότι η υλοποίηση του προγράμματος «Τουρισμός για Όλους» θα παρέχει εφέτος περίπου 1 εκατομμύριο διανυκτερεύσεις. Οι οποίες, με απόλυτα διαφανή, αδιάβλητο και δίκαιο τρόπο, θα κατανεμηθούν στους 250.000 δικαιούχους Έλληνες πολίτες με ηλεκτρονική κλήρωση. Οι αιτήσεις θα γίνονται από τους ενδιαφερόμενους πολύ απλά, μέσω του συστήματος Taxis», υπογράμμισε ο υπουργός Τουρισμού.
Και συμπλήρωσε: «Με το πρόγραμμα η κυβέρνηση αποδεικνύει έμπρακτα ότι το κύριο μέλημά της είναι η βελτίωση των συνθηκών ζωής του ελληνικού λαού, ιδιαίτερα σήμερα, μετά από την επώδυνη περιπέτεια της πανδημίας. Ποτέ πριν ο θεσμός του κοινωνικού τουρισμού δεν είχε ενισχυθεί με κρατική μέριμνα σε τέτοια έκταση και με ένα τόσο μεγάλο κονδύλι. Το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους» έχει μια διττή στόχευση, καθώς εκτός από τους 250.000 δικαιούχους, αποσκοπεί στην τόνωση της τουριστικής κίνησης προς όφελος και των επιχειρήσεων του κλάδου. Διότι, μέσω της επιδοτούμενης διαμονής για ένα τόσο μεγάλο αριθμό φιλοξενούμενων, θα ενισχυθεί η ρευστότητα των τουριστικών επιχειρήσεων του κλάδου, με επιπλέον πολλαπλασιαστικά οφέλη για τις τοπικές οικονομίες. Και, όπως όλοι καταλαβαίνουμε, κατ’ αυτό τον τρόπο εν τέλει προστατεύονται πολλές θέσεις εργασίας».

Η πρωτοβουλία για τη μείωση του πλαστικού
Ο υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε και στην εναλλακτική τουριστική καμπάνια «Plastic-FreeSantorini», η οποία υλοποιείται μέσω της σύμπραξης του υπουργείου με τον Δήμο Σαντορίνης, αλλά και με ιδιωτικούς φορείς, όπως η Lidl Hellas και το Ίδρυμα Λασκαρίδη. «Το υπουργείο Τουρισμού, σε στενή συνεργασία με το Δήμο Σαντορίνης αλλά και τη Lidl Ελλάς και το Ίδρυμα Λασκαρίδη, προβάλλουν σε όλο τον κόσμο τη Σαντορίνη ως «Το Πρώτο Νησί στο Αιγαίο Ελεύθερο Από Πλαστικό». Η καμπάνια «Plastic-FreeSantorini» απαντά στη σύγχρονη οικουμενική τάση της οικολογικής ευαισθησίας και την προστασίας του περιβάλλοντος, ιδιαίτερα στον τουριστικό τομέα. Η Lidl Ελλάς, στην πρώτη μεγάλη σύμπραξη με φορείς του ελληνικού δημοσίου, επενδύει 700.000 ευρώ για τις ανάγκες της καμπάνιας «Plastic-FreeSantorini». Σε πρώτη φάση, η εκστρατεία περιλαμβάνει ειδικά διαμορφωμένη επικοινωνία σε σημεία υψηλής τουριστικής κίνησης, όπως αεροδρόμια, λιμάνια, επιβατικά πλοία κ.λπ. καθώς και στο διαδίκτυο», τόνισε ο Χ. Θεοχάρης.Και συνέχισε: «Σε δεύτερη φάση, η πρωτοβουλία «Plastic-FreeSantorini» περνά στην προώθηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων, εδώ στη Σαντορίνη, καθώς και άμεσες παρεμβάσεις στις παραλίες, σε συνεργασία με το Ίδρυμα Λασκαρίδη, το οποίο έχει αναπτύξει συστηματική και εκτενή δράση για την προστασία ακτών σε όλη την Ελλάδα.
Το άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού από αύριο συμπίπτει με την έναρξη υλοποίησης της καμπάνιας «Plastic-FreeSantorini». Και ελπίζουμε ότι η εφαρμογή της θα λειτουργήσει σαν πρότυπο, ώστε να ξεκινήσουμε ανάλογες δράσεις σε άλλα νησιά και σε άλλες περιοχές της Ελλάδας».
Στη βιώσιμη ανάπτυξη εστίασε ο Ιάκωβος Ανδρεανίδης, πρόεδρος διοίκησης της Lidl Ελλάς, υπογραμμίζοντας ότι στόχος είναι η μείωση της αλόγιστης χρήσης του πλαστικού και η καταπολέμηση της σπατάλης των τροφίμων.

Νέο app για τον τουρισμό
Στην καρδιά της ψηφιακής εποχής βρίσκεται η τρίτη δράση του υπουργείου Τουρισμού, η εφαρμογή VisitGreece, το επίσημο applicationγια φορητές ηλεκτρονικές συσκευές του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (E.O.T), με αποκλειστικούς χορηγούς τη Eurobank και τη Mastercard.
H εφαρμογή VisitGreece προσφέρει μοναδικές καινοτομίες σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη ταξιδιωτική εφαρμογή. Είναι πολύ-γλωσσική και έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να προσφέρει κάθε είδους λειτουργικά πλεονεκτήματα στους τουρίστες και τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.
Πιο συγκεκριμένα, οι μεν ταξιδιώτες βρίσκουν στoVisitGreece, απευθείας στο κινητό τους τηλέφωνο ή στην ταμπλέτα, συγκεντρωμένα όλα όσα τους ενδιαφέρουν. Και μαζί με τις πληροφορίες, βρίσκουν επίσης προτάσεις για τους καλύτερους προορισμούς, ειδικά προσαρμοσμένες στις ατομικές τους προτιμήσεις. Ο φιλοξενούμενος μέσω του VisitGreece μπορεί να ενημερώνεται για όλα όσα ισχύουν σχετικά με τον COVID-19 και τα μέτρα που έχουν ληφθεί, ώστε να νιώθει απολύτως ασφαλής στην οπουδήποτε στην Ελλάδα», τόνισε ο Χ. Θεοχάρης, λέγοντας ότι από την πλευρά των επιχειρήσεων, το VisitGreece παρέχει, εντελώς δωρεάν, έναν πολύτιμο δίαυλο προβολής.
«Με το κοινό των χρηστών της εφαρμογής να είναι στ’ αλήθεια απέραντο, οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις διαφημίζονται σε ολόκληρη την υφήλιο. Και χωρίς το παραμικρό κόστος συμμετοχής. Επιπλέον, το VisitGreece παρέχει στους επαγγελματίες τη δυνατότητα να δημιουργήσουν προωθητικές ενέργειες και να στοχεύσουν ακριβώς στις προτιμήσεις συγκεκριμένου κοινού, μέσω των εξατομικευμένων push notification. Γενικά, θα έλεγα ότι η εφαρμογή VisitGreece είναι ένα ψηφιακό εργαλείο τελευταίας τεχνολογίας, εξαιρετικά πλούσιο σε περιεχόμενο, με κάθε είδους πληροφορίες, χάρτες, προτάσεις κ.λπ.», είπε ο υπουργός Τουρισμού.
«Παίρνουμε μέρος σε μια εθνική προσπάθεια που γίνεται συλλογικά», επεσήμανε η Άσπα Παλημέρη, Country Manager της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, αναφερόμενη στη νέα εφαρμογή.
Για τη στήριξη της Eurobank στον ελληνικό τουρισμό μίλησε ο γενικός διευθυντής της τράπεζας, Ιάκωβος Γιαννακλής. «Διαχρονικά η Eurobank προσπαθεί να είναι «παρών» στον κλάδο του τουρισμού», τόνισε, επισημαίνοντας ότι η τράπεζα θα είναι αποκλειστικός χορηγός της πλατφόρμας για τρία χρόνια.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης