Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Αισιοδοξία για τα αεροπορικά ταξίδια μετά τον Covid-19

tags :
Αισιοδοξία για τα αεροπορικά ταξίδια μετά τον Covid-19
Η έρευνα της Flywire εξέτασε τον αντίκτυπο της κρίσης του κορωνοϊού στα καταναλωτικά σχέδια για ταξίδια
Αισιοδοξία για αύξηση των αεροπορικών μετακινήσεων καταδικνύει η νέα έρευνα της Flywire. Η μελέτη διεξήχθη σε ενήλικές ταξιδιώτες αναψυχής από τις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιαπωνία.
Η έρευνα εξέτασε τον αντίκτυπο της κρίσης του κορωνοϊού στα καταναλωτικά σχέδια για ταξίδια. Παράλληλα εστιάζει στις προσδοκίες των καταναλωτών προς τους παρόχους ταξιδιών να ενθαρρύνουν περισσότερα ταξίδια.
Ειδικότερα, οι άμεσες ταξιδιωτικές δαπάνες μόνο στις ΗΠΑ αναμένεται να μειωθούν κατά 519 δις. δολάρια. Ο αντίκτυπος έγινε αισθητός σε κάθε επίπεδο του κλάδου. Από τα μεγαλύτερα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία έως μεμονωμένους ταξιδιωτικούς πράκτορες και τα τοπικά οικοσυστήματα που τα υποστηρίζουν.
Το 93% των ερωτηθέντων είναι πεπεισμένοι ότι ο αεροπορικός κλάδος θα παραμείνει εδώ μετά την πανδημία. Μάλιστα το 69% σχεδιάζει να ταξιδέψει ξανά.

Οι καταναλωτές είναι έτοιμοι να ξοδέψουν για ταξίδια ξανά
Πάνω από τους μισούς ταξιδιώτες που ρωτήθηκαν δηλώνουν ότι θα ξοδέψουν το ίδιο για ταξίδια για το υπόλοιπο του τρέχοντος έτους / του επόμενου έτους όπως και πέρυσι, ενώ ένας στους πέντε θα αυξήσει τον προϋπολογισμό τους. Το 55% σχεδιάζει να μείνει στη χώρα του για τα πρώτα του ταξίδια.
Οι τύποι των διακοπών που προγραμματίζονται περιλαμβάνουν την παραλία (38%), την οικογένεια και τους φίλους που επισκέπτονται (36%) και τις διακοπές στην πόλη (23%).

Οι ταξιδιώτες περιπέτειας αναζητούν περισσότερη περιπέτεια
Από τους καταναλωτές που έχουν ταξιδέψει για περιπέτεια τους τελευταίους 12 μήνες, σχεδόν οι μισοί λένε ότι το πρώτο τους ταξίδι θα είναι μια άλλη εμπειρία περιπέτειας. Οι συγκεκριμένες προτιμήσεις ποικίλλουν ευρέως – από εξωτικά (13%), κάμπινγκ (13%), πεζοπορία (11%) και γενική περιπέτεια (7%) έως σκι (4%), σαφάρι (3%) και ποδηλασία (1%).

Η εμπειρία πληρωμής έχει σημασία για τους καταναλωτές

Το 88% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι η ευκολία πληρωμής είναι σημαντική για τη συνολική ταξιδιωτική εμπειρία τους. Σχεδόν το ήμισυ (48%) αναφέρει ότι είναι πολύ σημαντικό. Το 66% είπε ότι η εμπειρία πληρωμής επηρεάζει την επιλογή του ταξιδιωτικού πράκτορα ή του ταξιδιωτικού πράκτορα. Αυτό υποδηλώνει ότι η εξασφάλιση μιας απρόσκοπτης εμπειρίας πληρωμής μπορεί να επηρεάσει άμεσα τα έσοδα για τους ταξιδιωτικούς πράκτορες και τους χειριστές καθώς προσπαθούν να επιστρέψουν.

Το ταξίδι σχετίζεται στενά με την ευημερία
Το 73% των ταξιδιωτών σε όλες τις χώρες είχαν αρνητικό συναίσθημα ως αποτέλεσμα του ότι δεν μπορούσαν να ταξιδέψουν και το 70% είπε ότι δεν ταξιδεύουν σημαίνει ότι δεν είναι σε θέση να κάνουν νέες ή / και ειδικές αναμνήσεις. Πάνω από το ένα τρίτο (35%) των καταναλωτών που ερωτήθηκαν δήλωσαν ότι δεν ταξιδεύουν τώρα τους κάνει να αισθάνονται λυπημένοι και / ή κατάθλιψη, ενώ το ένα τέταρτο είπε ότι τους κάνει να νιώθουν απομονωμένοι ή / και ανήσυχοι.
Πάνω από τέσσερις στους πέντε (82%) δήλωσαν ότι το ταξίδι είναι ένας τρόπος να ηρεμήσουν την ψυχή τους και το 72% λέει ότι η ευκαιρία να ταξιδέψει ξανά τους δίνει κάτι να περιμένουν.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης