Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Το 2020 το χειρότερο έτος στην ιστορία αεροπορικών ταξιδιών, λέει η IATA

tags :
Το 2020 το χειρότερο έτος στην ιστορία αεροπορικών ταξιδιών, λέει η IATA
Η διεθνής ζήτηση επιβατών το 2020 ήταν 75,6% κάτω από τα επίπεδα του 2019
Την μεγαλύτερη πτώση κυκλοφορίας στην ιστορία της αεροπορίας, αποκαλύπτουν τα αποτελέσματα της παγκόσμιας κίνησης επιβατών από την Διεθνή Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών (IATA).
To 2020 η ζήτηση των αερομεταφορών (έσοδα χιλιόμετρα επιβατών ή RPK) μειώθηκε το 65,9% σε σύγκριση με το πλήρες έτος του 2019.

Η διεθνής ζήτηση 2020

* Η διεθνής ζήτηση επιβατών το 2020 ήταν 75,6% κάτω από τα επίπεδα του 2019.
* Η χωρητικότητα, (μετρούμενη στα διαθέσιμα χιλιόμετρα θέσεων ή ASK) μειώθηκε κατά 68,1% και ο συντελεστής φορτίου μειώθηκε 19,2 εκατοστιαίες μονάδες σε 62,8%.

Η εγχώρια ζήτηση 2020

* Η εγχώρια ζήτηση το 2020 μειώθηκε κατά 48,8% σε σύγκριση με το 2019.
* Η χωρητικότητα μειώθηκε κατά 35,7%.
* Ο συντελεστής φόρτωσης μειώθηκε 17 ποσοστιαίες μονάδες σε 66,6%.
Η συνολική επισκεψιμότητα του Δεκεμβρίου 2020 ήταν 69,7% κάτω από τον ίδιο μήνα το 2019, βελτιώθηκε λίγο από τη συρρίκνωση του 70,4% το Νοέμβριο.
Η χωρητικότητα μειώθηκε 56,7% και ο συντελεστής φόρτωσης μειώθηκε 24,6 ποσοστιαίες μονάδες σε 57,5%.

Οι κρατήσεις για μελλοντικά ταξίδια

Οι κρατήσεις για μελλοντικά ταξίδια που πραγματοποιήθηκαν τον Ιανουάριο του 2021 μειώθηκαν κατά 70% σε σύγκριση με πριν από ένα χρόνο.
Ασκώντας περαιτέρω πίεση στις θέσεις μετρητών των αεροπορικών εταιρειών και ενδεχομένως επηρεάζοντας το χρονοδιάγραμμα της αναμενόμενης ανάκαμψης.

Η βασική πρόβλεψη της IATA για το 2021

Η βασική πρόβλεψη της IATA για το 2021 είναι για βελτίωση 50,4% στη ζήτηση του 2020 που θα φέρει τη βιομηχανία στο 50,6% των επιπέδων του 2019.
Αν και αυτή η άποψη παραμένει αμετάβλητη, υπάρχει σοβαρός μειωμένος κίνδυνος εάν εξακολουθούν να υφίστανται αυστηρότεροι περιορισμοί ταξιδιού ως απόκριση σε νέες παραλλαγές.
Εάν υλοποιηθεί ένα τέτοιο σενάριο, η βελτίωση της ζήτησης θα μπορούσε να περιοριστεί σε μόλις 13% σε σχέση με τα επίπεδα του 2020, αφήνοντας τον κλάδο στο 38% των επιπέδων του 2019.
«Το περασμένο έτος ήταν μια καταστροφή, δήλωσε ο Αλεξάντερ ‎ντι ‎Ζουνιάκ, Γενικός Διευθυντής και Διευθύνων Σύμβουλος της IATA.
Δεν υπάρχει άλλος τρόπος να το περιγράψετε. Όποια ανάκαμψη υπήρξε κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου στο Βόρειο Ημισφαίριο σταμάτησε το φθινόπωρο.
Και η κατάσταση έγινε δραματικά χειρότερη κατά την περίοδο των διακοπών στο τέλος του έτους. Καθώς τότε επιβλήθηκαν πιο αυστηροί ταξιδιωτικοί περιορισμοί ενόψει νέων εστιών και νέων στελεχών του COVID-19″.

Διεθνείς αγορές επιβατών

Ασίας-Ειρηνικού


Η πλήρης κυκλοφορία των αεροπορικών εταιρειών Ασίας-Ειρηνικού μειώθηκε κατά 80,3% το 2020 σε σύγκριση με το 2019, η οποία ήταν η βαθύτερη πτώση για οποιαδήποτε περιοχή.
Μειώθηκε 94,7% τον Δεκέμβριο εν μέσω αυστηρότερων κλειδαριών, λίγο άλλαξε από μια πτώση 95% τον Νοέμβριο.
Η χωρητικότητα ολόκληρου του έτους μειώθηκε 74,1% σε σύγκριση με το 2019. Ο συντελεστής φόρτωσης μειώθηκε 19,5 εκατοστιαίες μονάδες σε 61,4%.

Ευρώπη

Οι αερομεταφορείς στην Ευρώπη σημείωσαν πτώση της κυκλοφορίας κατά 73,7% το 2020 έναντι του 2019.
Η χωρητικότητα μειώθηκε κατά 66,3% και ο συντελεστής φόρτωσης μειώθηκε κατά 18,8 ποσοστιαίες μονάδες σε 66,8%.
Για το μήνα Δεκέμβριο, η κίνηση υποχώρησε κατά 82,3% σε σύγκριση με τον Δεκέμβριο του 2019, μια αύξηση έναντι της μείωσης 87% από έτος σε έτος τον Νοέμβριο, αντικατοπτρίζοντας την ορμή πριν από τις διακοπές που αντιστράφηκε προς το τέλος του μήνα.

Μέση Ανατολή

Η ετήσια ζήτηση επιβατών των αεροπορικών εταιρειών της Μέσης Ανατολής το 2020 ήταν 72,9% χαμηλότερη από το 2019.
Η ετήσια χωρητικότητα μειώθηκε κατά 63,9% και ο συντελεστής φόρτωσης έπεσε κατά 18,9 εκατοστιαίες μονάδες σε 57,3%.
Η κίνηση του Δεκεμβρίου μειώθηκε κατά 82,6% σε σύγκριση με τον Δεκέμβριο του 2019, βελτιωμένη από μια πτώση 86,1% το Νοέμβριο.

Βόρεια Αμερική

Η συνολική κίνηση των αεροπορικών εταιρειών της Βόρειας Αμερικής μειώθηκε κατά 75,4% σε σύγκριση με το 2019.
Η χωρητικότητα μειώθηκε κατά 65,5% και ο συντελεστής φόρτωσης έπεσε 23,9 εκατοστιαίες μονάδες σε 60,1%.
Η ζήτηση του Δεκεμβρίου μειώθηκε κατά 79,6% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πριν από ένα χρόνο, σημειώνοντας αύξηση κατά 82,8% τον Νοέμβριο, αντανακλώντας την αύξηση των διακοπών.

Λατινική Αμερική

Οι αεροπορικές εταιρείες της Λατινικής Αμερικής παρουσίασαν μείωση της κίνησης κατά 71,8% σε σύγκριση με το 2019, καθιστώντας την περιοχή με την καλύτερη απόδοση μετά την Αφρική.
Η χωρητικότητα μειώθηκε κατά 67,7% και ο συντελεστής φόρτωσης μειώθηκε 10,4 εκατοστιαίες μονάδες σε 72,4%, μακράν το υψηλότερο μεταξύ των περιφερειών.
Η κίνηση μειώθηκε κατά 76,2% για το μήνα Δεκέμβριο σε σύγκριση με τον Δεκέμβριο του 2019, βελτιώθηκε κάπως από μια πτώση 78,7% το Νοέμβριο.

Αφρική

Η κίνηση των αφρικανικών αεροπορικών εταιρειών μειώθηκε πέρυσι κατά 69,8% σε σύγκριση με το 2019, η οποία ήταν η καλύτερη απόδοση μεταξύ των περιφερειών.
Η χωρητικότητα μειώθηκε 61,5% και ο συντελεστής φόρτωσης βυθίστηκε 15,4 εκατοστιαίες μονάδες σε 55,9%, χαμηλότερος μεταξύ των περιοχών.
Η ζήτηση για το μήνα Δεκέμβριο ήταν 68,8% χαμηλότερη από την προηγούμενη χρονιά, πολύ πριν από τη μείωση κατά 75,8% το Νοέμβριο.
Οι μεταφορείς στην περιοχή επωφελήθηκαν από κάπως λιγότερο αυστηρούς διεθνείς περιορισμούς ταξιδιού σε σύγκριση με τον υπόλοιπο κόσμο.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης