Βασισμένη σε ένα στρατηγικό πλάνο τριετίας, η καμπάνια του ΕΟΤ με κεντρικό σύνθημα «All you want is Greece» αποτελεί το όχημα του ελληνικού τουρισμού για την ολική επαναφορά του την επόμενη ημέρα.
Η καμπάνια της χώρας για το 2021 και η γενικότερη στρατηγική αποτυπώνονται και στο νέο visitgreece.gr, το επίσημο portal του ελληνικού τουρισμού.
Τα χαρακτηριστικά της καμπάνιας
Το συνολικό στρατηγικό πλάνο, αλλά και η στόχευση της καμπάνιας του 2021 προέκυψαν μετά από εκτενή διαβούλευση του ΕΟΤ με όλους τους θεσμικούς φορείς του τουρισμού και την ελληνική τουριστική αγορά. Το τριετές στρατηγικό σχέδιο για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό αναπτύσσεται σε τέσσερα βασικά στάδια, την περίοδο της πανδημίας, την ενδιάμεση, τη non- Covid και την επόμενη ημέρα.
Μάλιστα, εκτός από την κεντρική καμπάνια προβολής, θα «τρέξουν» 4 ακόμη μικρότερες (micro campaigns), που θα προβάλλουν τη γαστρονομία, τον θαλάσσιο τουρισμό, τον τουρισμό πολυτελείας, αλλά και τον τουρισμό υγείας και ευεξίας.
Τα δύο βασικά χαρακτηριστικά της στρατηγικής, λοιπόν, που ανέπτυξε ο ΕΟΤ σε συνεργασία με τις εταιρείες Ogilvy – AQ Strategy, είναι η προσαρμοστικότητα και η ευελιξία. Χαρακτηριστικά τα οποία είναι και τα απαραίτητα στοιχεία διαχείρισης της πρωτοφανούς υγειονομικής κρίσης στην οποία καλείται να αντεπεξέλθει ο κόσμος.
Η στόχευση
Ξεκάθαρη στόχευση της νέας καμπάνιας είναι η προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου, αναδεικνύοντας τη μοναδικότητα της Ελλάδας (Only in Greece) και των κατοίκων της.
Δεύτερος στόχος της καμπάνιας είναι η ανάδειξη των εναλλακτικών μορφών τουρισμού που προσφέρει η Ελλάδα στους δυνητικούς επισκέπτες της, ξεφεύγοντας από τα στενά όρια του παραδοσιακού μοντέλου «ήλιος και θάλασσα».
Γαστρονομία και κρασί, πολιτισμός, τέχνη, υπέροχα βουνά και λίμνες, ποτάμια, πόλεις ζωντανές, άνθρωποι ανοιχτοί, έτοιμοι να προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες όλο το χρόνο. Ο κάθε τόπος έχει τη δική του ιστορία να πει και κάθε ιστορία είναι μοναδική.
Στο πλαίσιο αυτό, όλη η χώρα αντιμετωπίζεται ως ένας εν δυνάμει τουριστικός προορισμός (παράκτια και ενδοχώρα) με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, αυθεντικότητα και ξεχωριστή ταυτότητα.
Τέλος, επιδίωξη του ΕΟΤ είναι να παρουσιάσει την Ελλάδα με το σύγχρονο πρόσωπό της, να μεταφέρει μια φρέσκια εικόνα που θα καταστήσει τη χώρα κορυφαίο προορισμό όχι μόνο τη φετινή σεζόν, αλλά και την επόμενη μέρα.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Η στρατηγική του ΕΟΤ για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό
Το τριετές στρατηγικό σχέδιο για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό αναπτύσσεται σε τέσσερα βασικά στάδια
Σχόλια αναγνωστών