Με βάση την αγορά, το ταξίδι και το ιστορικό των πελατών θα μπορείτε να λάβετε διαφορετική τιμή στο εισιτήριο της αεροπορικής σας εταιρείας από οποιονδήποτε άλλο
Στην ταχύτερη ανάκαμψη της αγοράς ταξιδίου στοχεύουν οι αεροπορικές εταιρείες με τη δημιουργία εξατομικευμένων τιμών για τις πτήσεις.
Με βάση την αγορά, το ταξίδι και το ιστορικό των πελατών θα μπορείτε να λάβετε διαφορετική τιμή στο εισιτήριο της αεροπορικής σας εταιρείας από οποιονδήποτε άλλο.
Ακόμα και αν κάνετε κράτηση την ίδια στιγμή.
Τα περίπλοκα νέα συστήματα τιμολόγησης των αεροπορικών εταιρειών έχουν ως στόχο να μας ξεχωρίσουν.
Αυτό αναφέρει σε δημοσίευμά του το traveldaiymedia.com.
Δυναμική τιμολόγηση
Δυναμικό σημαίνει μια διαδικασία ή ένα σύστημα που χαρακτηρίζεται από συνεχή αλλαγή, δραστηριότητα ή πρόοδο. Προς το παρόν, εάν δύο άτομα ταυτόχρονα αναζητούν πανομοιότυπα αεροπορικά εισιτήρια, πιθανότατα θα δουν την ίδια τιμή.
Αλλά σε αυτό το σύστημα στο εγγύς μέλλον, θα υπάρχουν περισσότερες μεταβλητές τιμολόγησης. Οι αεροπορικές εταιρείες θέλουν να πουλήσουν ένα εισιτήριο σε όλα τα άτομα που κάνουν αναζήτηση.
Προσδιορίζοντας τα μοναδικά στοιχεία κάθε αγοραστή και στοχεύοντας προσφορές ειδικά σε αυτό το άτομο, μια αεροπορική εταιρεία έχει περισσότερες πιθανότητες να ολοκληρώσει μια πώληση.
Εξατομικευμένες προσφορές
Οι αεροπορικές εταιρείες θέλουν να χρησιμοποιήσουν το ιστορικό ταξιδιών και αγορών σας για να εξατομικεύσουν τη διαδικασία κράτησης. Αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για προσφορές με έκπτωση για όσους ταξιδεύουν συχνά.
Ίσως, ακόμη να υπάρχει ειδική έκπτωση εάν πρόκειται για έναν υπέροχο πελάτης. Αλλά υπάρχει επίσης πιθανότητα για μια πολύ πιο σκοτεινή πλευρά, που είναι πόσες οραματίζονται αυτό το νέο σύστημα που χρησιμοποιείται. Δυναμική θα μπορούσε να σημαίνει ότι οι αεροπορικές εταιρείες αλλάζουν ναύλους ανά δευτερόλεπτα ανάλογα με το ποιος κάνει κράτηση.
Αναζήτηση δεδομένων
Υπάρχουν ήδη εταιρείες που πιστεύουν ότι μπορούν να παρακολουθούν τους χρήστες σε πολλές συσκευές, χωρίς να είναι συνδεδεμένος κάποιος. Οι αεροπορικές εταιρείες θα μπορούν να αντλούν μοναδικές προσφορές πτήσεων βάσει του ιστορικού αναζήτησης. Για παράδειγμα: εάν συνήθως πετάτε σε προορισμούς αναψυχής τα σαββατοκύριακα και εκτελείτε αναζήτηση για ένα σύντομο ταξίδι μέσα της εβδομάδας σε έναν επιχειρηματικό κόμβο.
Η αναζήτηση ενδέχεται να στοχεύει αποτελέσματα σε φιλικές προς τις επιχειρήσεις επιλογές αγοράς, όπως ευέλικτα εισιτήρια.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Με βάση την αγορά, το ταξίδι και το ιστορικό των πελατών θα μπορείτε να λάβετε διαφορετική τιμή στο εισιτήριο της αεροπορικής σας εταιρείας από οποιονδήποτε άλλο.
Ακόμα και αν κάνετε κράτηση την ίδια στιγμή.
Τα περίπλοκα νέα συστήματα τιμολόγησης των αεροπορικών εταιρειών έχουν ως στόχο να μας ξεχωρίσουν.
Αυτό αναφέρει σε δημοσίευμά του το traveldaiymedia.com.
Δυναμική τιμολόγηση
Δυναμικό σημαίνει μια διαδικασία ή ένα σύστημα που χαρακτηρίζεται από συνεχή αλλαγή, δραστηριότητα ή πρόοδο. Προς το παρόν, εάν δύο άτομα ταυτόχρονα αναζητούν πανομοιότυπα αεροπορικά εισιτήρια, πιθανότατα θα δουν την ίδια τιμή.
Αλλά σε αυτό το σύστημα στο εγγύς μέλλον, θα υπάρχουν περισσότερες μεταβλητές τιμολόγησης. Οι αεροπορικές εταιρείες θέλουν να πουλήσουν ένα εισιτήριο σε όλα τα άτομα που κάνουν αναζήτηση.
Προσδιορίζοντας τα μοναδικά στοιχεία κάθε αγοραστή και στοχεύοντας προσφορές ειδικά σε αυτό το άτομο, μια αεροπορική εταιρεία έχει περισσότερες πιθανότητες να ολοκληρώσει μια πώληση.
Εξατομικευμένες προσφορές
Οι αεροπορικές εταιρείες θέλουν να χρησιμοποιήσουν το ιστορικό ταξιδιών και αγορών σας για να εξατομικεύσουν τη διαδικασία κράτησης. Αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί για προσφορές με έκπτωση για όσους ταξιδεύουν συχνά.
Ίσως, ακόμη να υπάρχει ειδική έκπτωση εάν πρόκειται για έναν υπέροχο πελάτης. Αλλά υπάρχει επίσης πιθανότητα για μια πολύ πιο σκοτεινή πλευρά, που είναι πόσες οραματίζονται αυτό το νέο σύστημα που χρησιμοποιείται. Δυναμική θα μπορούσε να σημαίνει ότι οι αεροπορικές εταιρείες αλλάζουν ναύλους ανά δευτερόλεπτα ανάλογα με το ποιος κάνει κράτηση.
Αναζήτηση δεδομένων
Υπάρχουν ήδη εταιρείες που πιστεύουν ότι μπορούν να παρακολουθούν τους χρήστες σε πολλές συσκευές, χωρίς να είναι συνδεδεμένος κάποιος. Οι αεροπορικές εταιρείες θα μπορούν να αντλούν μοναδικές προσφορές πτήσεων βάσει του ιστορικού αναζήτησης. Για παράδειγμα: εάν συνήθως πετάτε σε προορισμούς αναψυχής τα σαββατοκύριακα και εκτελείτε αναζήτηση για ένα σύντομο ταξίδι μέσα της εβδομάδας σε έναν επιχειρηματικό κόμβο.
Η αναζήτηση ενδέχεται να στοχεύει αποτελέσματα σε φιλικές προς τις επιχειρήσεις επιλογές αγοράς, όπως ευέλικτα εισιτήρια.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών