Τουρισμός & Αερομεταφορές

GlobalData: Πώς θα επιβιώσουν οι εταιρείες επαγγελματικών ταξιδίων

GlobalData: Πώς θα επιβιώσουν οι εταιρείες επαγγελματικών ταξιδίων
Όταν μια εταιρεία συγχωνεύεται με μία άλλη, μειώνει τον αριθμό των ανταγωνιστών και διευρύνει την πελατειακή της βάση
Η παγκόσμια βιομηχανία ταξιδιωτικών επιχειρήσεων έχει χάσει δισεκατομμύρια έσοδα από πελάτες. Και οι εταιρείες επαγγελματικών ταξιδίων δίνουν αγώνα για να επιβιώσουν.
Αυτά τα πρακτορεία θα πρέπει να πάρουν τώρα δύσκολες αποφάσεις σχετικά με το μέλλον τους. Όπως η ενοποίηση τους. Αυτή η λύση φαίνεται να είναι η πιο βιώσιμη επιλογή για την επιβίωση τους, επισημαίνει μελέτη της GlobalData.
“Η ενοποίηση συχνά συμβαίνει, ώστε μια επιχείρηση να μπορεί να γίνει ηγέτης σε μια βιομηχανία, λέει ο Κρεγκ Μπράντλεϊ, Αναλυτής Τουρισμού στο GlobalData.
Όταν μια εταιρεία συγχωνεύεται με μία άλλη, μειώνει τον αριθμό των ανταγωνιστών και διευρύνει την πελατειακή της βάση.
Ωστόσο, στο τρέχον κλίμα, τα έσοδα, η αποδοτικότητα και η μείωση του κόστους είναι τα βασικά κίνητρα.
Η αύξηση των συνολικών εσόδων θα δώσει στις συγχωνευμένες εταιρείες ταξιδιωτικών επιχειρήσεων μεγαλύτερη επιρροή στον κλάδο.
Επιτρέποντας τους να ελέγχουν τις τιμές, να αναλαμβάνουν εξειδικευμένες αγορές και να δημιουργούν περισσότερη μόχλευση με τους προμηθευτές”.

Μείωση 75% στον διεθνή τομέα επαγγελματικών ταξιδιών

Ο διεθνής τομέας επηρεάστηκε σημαντικά. Αντιμετωπίζοντας μείωση 75% των συνολικών επαγγελματικών ταξιδιών.
“Για να επιβιώσουν από την πανδημία, ορισμένες εταιρείες θα πρέπει να εξετάσουν τις συγχωνεύσεις και εξαγορές (M&A) για την ενοποίηση του ανταγωνισμού, την αύξηση των εσόδων και την ανάπτυξη της λειτουργικής αποτελεσματικότητας” αναφέρει η μελέτη.
Σύμφωνα με την GlobalData “μπορεί να δούμε μερικές μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να συγχωνεύονται για να αποκτήσουν περισσότερη αγοραστική δύναμη στον κλάδο.
Εναλλακτικά, ορισμένοι σημαντικοί παίκτες θα μπορούσαν να αρχίσουν να συγχωνεύονται. Με στόχο να μειώσουν τα γενικά έξοδα και να αυξήσουν τις πωλήσεις και τα έσοδα”.
Οι τεχνολογίες επικοινωνίας όπως το Zoom, το Microsoft Teams και το Citrix έχουν βοηθήσει τις εταιρείες να διατηρήσουν την εμπλοκή των εργαζομένων και τη συνεργασία καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας. Το αποτέλεσμα είναι πολλές εταιρείες να αμφισβητούν πλέον τον προϋπολογισμό των εταιρικών ταξιδιών τους.
Σε πρόσφατη δημοσκόπηση του GlobalData, το 43% δήλωσε ότι οι εταιρικοί προϋπολογισμοί ταξιδιού θα “μειωθούν σημαντικά” τους επόμενους 12 μήνες.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης