Με την περαιτέρω ελάφρυνση των περιορισμών, οι μισοί ανυπομονούν να ξαναταξιδέψουν «όπως πριν» σύντομα
Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, πολλοί Γερμανοί θα πάνε τελικά διακοπές. Αλλά πώς άλλαξε η ταξιδιωτική συμπεριφορά των Γερμανών ως αποτέλεσμα της πανδημίας;
Την απάντηση δίνει έρευνα της γερμανικής ταξιδιωτικής πλατφόρμας Urlaubspiraten.
Αλλαγή συμπεριφοράς ταξιδιού
Η ασφάλεια και η ευελιξία ήταν η πιο σημαντική πτυχή.
* Το 37% αποφάσισαν να εξερευνήσουν νέους προορισμούς διακοπών στη Γερμανία κατά τους δύσκολους μήνες.
* Το ένα τέταρτο αποφάσισε να κάνει διακοπές στην πατρίδα του απλώς λόγω της αβέβαιης κατάστασης.
* Ένα 79% είπε ότι η πανδημία τους έκανε να συνειδητοποιήσουν πόσο τους αρέσει να ταξιδεύουν σε άλλες χώρες.
Βιωσιμότητα στα ταξίδια
Με την περαιτέρω ελάφρυνση των περιορισμών, οι μισοί ανυπομονούν να ξαναταξιδέψουν «όπως πριν» σύντομα.
Πολλοί Γερμανοί παραθεριστές σκέφτηκαν τη συμπεριφορά τους μέσω του διαλείμματος ταξιδιού:
* Το ένα τέταρτο αποφάσισε ότι θέλει να ταξιδέψει με μεγαλύτερη υπευθυνότητα και βιωσιμότητα στο μέλλον.
* Το 16% δήλωσε ότι τώρα δίνει μεγαλύτερη προσοχή σε ένα βιώσιμο στυλ ταξιδιού απ’ ότι πριν από την πανδημία.
Εργασία και ταξίδι
Πριν από λίγα χρόνια, υπήρχαν μόνο μερικοί ψηφιακοί νομάδες, που μπορούσαν να εργαστούν εντελώς ελεύθερα από οπουδήποτε στον κόσμο. Απολαμβάνοντας ταυτόχρονα και διακοπές. Αλλά τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά σήμερα.
* Το 40% των Γερμανών δηλώνει ότι η εργασία είναι ο τέλειος τρόπος για να επεκτείνουν τις διακοπές τους και να γνωρίσουν πραγματικά ένα νέο μέρος.
* Το 37% θα μπορούσε ακόμη και να μετακινηθεί μόνιμα σε άλλη χώρα χάρη στην απομακρυσμένη εργασία.
Ωστόσο, οι μισοί από τους ερωτηθέντες είναι δύσπιστοι για την τάση. Και θα προτιμούσαν να διατηρήσουν τη δουλειά και τις διακοπές ξεχωριστές.
Τα επαγγελματικά ταξίδια
Η ταξιδιωτική συμπεριφορά των Γερμανών έχει αλλάξει και στο πλαίσιο των επαγγελματικών ταξιδιών.
* Το 41% πιστεύει ότι ορισμένα θέματα μπορούν να αποσαφηνιστούν πολύ καλά μόνο σε προσωπικές συναντήσεις.
Για σχεδόν το ένα πέμπτο, είναι βέβαιο ότι ο επιχειρηματικός τουρισμός θα συνεχίσει να είναι σχετικός στο μέλλον.
* Το 17% συνειδητοποίησαν κατά τη διάρκεια της αλλαγμένης καθημερινής ζωής στο γραφείο ότι τα περισσότερα επαγγελματικά ταξίδια μπορούσαν εξίσου εύκολα να αντικατασταθούν από βιντεοκλήσεις.
* Το 23% βλέπει ακόμη και τις βιντεοκλήσεις ως το μέλλον της καθημερινής ζωής γραφείου.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Την απάντηση δίνει έρευνα της γερμανικής ταξιδιωτικής πλατφόρμας Urlaubspiraten.
Αλλαγή συμπεριφοράς ταξιδιού
Η ασφάλεια και η ευελιξία ήταν η πιο σημαντική πτυχή.
* Το 37% αποφάσισαν να εξερευνήσουν νέους προορισμούς διακοπών στη Γερμανία κατά τους δύσκολους μήνες.
* Το ένα τέταρτο αποφάσισε να κάνει διακοπές στην πατρίδα του απλώς λόγω της αβέβαιης κατάστασης.
* Ένα 79% είπε ότι η πανδημία τους έκανε να συνειδητοποιήσουν πόσο τους αρέσει να ταξιδεύουν σε άλλες χώρες.
Βιωσιμότητα στα ταξίδια
Με την περαιτέρω ελάφρυνση των περιορισμών, οι μισοί ανυπομονούν να ξαναταξιδέψουν «όπως πριν» σύντομα.
Πολλοί Γερμανοί παραθεριστές σκέφτηκαν τη συμπεριφορά τους μέσω του διαλείμματος ταξιδιού:
* Το ένα τέταρτο αποφάσισε ότι θέλει να ταξιδέψει με μεγαλύτερη υπευθυνότητα και βιωσιμότητα στο μέλλον.
* Το 16% δήλωσε ότι τώρα δίνει μεγαλύτερη προσοχή σε ένα βιώσιμο στυλ ταξιδιού απ’ ότι πριν από την πανδημία.
Εργασία και ταξίδι
Πριν από λίγα χρόνια, υπήρχαν μόνο μερικοί ψηφιακοί νομάδες, που μπορούσαν να εργαστούν εντελώς ελεύθερα από οπουδήποτε στον κόσμο. Απολαμβάνοντας ταυτόχρονα και διακοπές. Αλλά τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά σήμερα.
* Το 40% των Γερμανών δηλώνει ότι η εργασία είναι ο τέλειος τρόπος για να επεκτείνουν τις διακοπές τους και να γνωρίσουν πραγματικά ένα νέο μέρος.
* Το 37% θα μπορούσε ακόμη και να μετακινηθεί μόνιμα σε άλλη χώρα χάρη στην απομακρυσμένη εργασία.
Ωστόσο, οι μισοί από τους ερωτηθέντες είναι δύσπιστοι για την τάση. Και θα προτιμούσαν να διατηρήσουν τη δουλειά και τις διακοπές ξεχωριστές.
Τα επαγγελματικά ταξίδια
Η ταξιδιωτική συμπεριφορά των Γερμανών έχει αλλάξει και στο πλαίσιο των επαγγελματικών ταξιδιών.
* Το 41% πιστεύει ότι ορισμένα θέματα μπορούν να αποσαφηνιστούν πολύ καλά μόνο σε προσωπικές συναντήσεις.
Για σχεδόν το ένα πέμπτο, είναι βέβαιο ότι ο επιχειρηματικός τουρισμός θα συνεχίσει να είναι σχετικός στο μέλλον.
* Το 17% συνειδητοποίησαν κατά τη διάρκεια της αλλαγμένης καθημερινής ζωής στο γραφείο ότι τα περισσότερα επαγγελματικά ταξίδια μπορούσαν εξίσου εύκολα να αντικατασταθούν από βιντεοκλήσεις.
* Το 23% βλέπει ακόμη και τις βιντεοκλήσεις ως το μέλλον της καθημερινής ζωής γραφείου.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών