Σημαντικά κενά εμπιστοσύνης μεταξύ των τουριστών και της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, εντοπίζει νέα μελέτη της Travelport.
Η μελέτη που διενεργήθηκε από την Edelman Data & Intelligence, επισημαίνει πώς τα κενά θα πρέπει να τα αντιμετωπίσουν άμεσα οι προμηθευτές ταξιδιών.
Οι ταξιδιώτες έχουν τις αμφιβολίες τους, για:
- Την αξιοπιστία των πληροφοριών.
- Τη διαφάνεια των τιμών.
- Το απόρρητο των δεδομένων.
- Την τήρηση στα πρωτόκολλα COVID-19.
Η εμπιστοσύνη, ουσιαστικό στοιχείο πωλήσεων ταξιδιού
Η εμπιστοσύνη είναι ένα ουσιαστικό στοιχείο των πωλήσεων ταξιδιού και της εξυπηρέτησης πελατών.
- Το 46% δίνει προτεραιότητα στην εμπιστοσύνη έναντι οτιδήποτε άλλο όταν επιλέγουν έναν ταξιδιωτικό φορέα.
- Το 48% θα αγοράσει εύκολα πρόσθετα ταξιδιού αν υπάρχει εμπιστοσύνη.
- Το 42% θα αναβαθμίσει το πακέτο του αν δημιουργηθεί σχέση εμπιστοσύνης.
Τα τέσσερα κενά εμπιστοσύνης
1. Αξιοπιστία πληροφοριών
- Το 73% θα εμπιστευόταν τις πληροφορίες από φίλους και συγγενείς.
- Τα επίπεδα εμπιστοσύνης είναι χαμηλά όταν η πηγή πληροφοριών είναι μία διασημότητα (19%) ή επιρροή κοινωνικών μέσων (23%).
- Οι ιστότοποι κριτικής πελατών προσγειώθηκαν περίπου στη μέση. Με το 46% να εμπιστεύεται τις συμβουλές τους.
2. Διαφάνεια τιμών
Οι δύο πιο σημαντικοί παράγοντες κατά την καλλιέργεια της εμπιστοσύνης των καταναλωτών είναι:
- Να μην υπάρχει «κανένα κρυφό κόστος» (64%).
- Να προσφέρουν «πλήρως ευέλικτα ή επιστρεπτέα προϊόντα» (55%).
Σχετικά με την τρέχουσα απόδοση των ταξιδιωτικών εταιρειών σε αυτές τις δύο πτυχές, οι συμμετέχοντες απάντησαν σε μεγάλο βαθμό «φτωχοί» (67% και 61%, αντίστοιχα).
3. Το απόρρητο των δεδομένων
Η βιομηχανία χάνει σε ένα άλλο βασικό ζήτημα που συζητείται μεταξύ των καταναλωτών στην ψηφιακή εποχή. Το απόρρητο των δεδομένων.
Μόνο το 40% παγκοσμίως αισθάνεται σίγουρο ότι μπορεί να εμπιστευθεί στις ταξιδιωτικές εταιρείες τα προσωπικά του στοιχεία.
4. Πρωτόκολλα COVID-19
- Το 52% λέει πώς η ταξιδιωτική βιομηχανία είχε κάνει καλή δουλειά στην ανάπτυξη και εφαρμογή νέων μέτρων υγείας και ασφάλειας ως απάντηση στο COVID-19.
- Περίπου οι μισοί (48%) θα ήθελαν επιπλέον διαβεβαίωση σχετικά με το πόσο ορισμένα από τα διαφημιζόμενα ή δηλωμένα μέτρα COVID-19 εφαρμόζονται.
Μερικά από τα στοιχεία που σημείωσαν το χαμηλότερο επίπεδο για την εμπιστοσύνη των καταναλωτών ήταν κοινωνικές αποστάσεις. Όπως για παράδειγμα οι ουρές επιβίβασης.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών