Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Αργεί η ανάκαμψη των δαπανών ταξιδιωτικών ψηφιακών διαφημίσεων

tags :
Αργεί η ανάκαμψη των δαπανών ταξιδιωτικών ψηφιακών διαφημίσεων
Το 2020, καθώς η πανδημία σταμάτησε τα ταξίδια, οι δαπάνες για ψηφιακές διαφημίσεις στις ΗΠΑ μειώθηκαν στα 2,99 δις. δολάρια
Η συνεχιζόμενη μείωση των ταξιδιών – ιδίως τα επαγγελματικά και διασυνοριακά – αναμένεται να κρατήσει σημαντικά μειωμένες τις ταξιδιωτικές δαπάνες ψηφιακής διαφήμισης στις ΗΠΑ για τα επόμενα χρόνια.
Σύμφωνα με το eMarketer, οι δαπάνες ψηφιακών διαφημίσεων θα φτάσουν τα 4,54 δις. δολάρια έως το 2023.
Ωστόσο θα υπολείπονται αρκετά από τις επιδόσεις του 2019 των άνω των 6 δισ. δολαρίων.
Το 2020, καθώς η πανδημία σταμάτησε τα ταξίδια, οι δαπάνες για ψηφιακές διαφημίσεις στις ΗΠΑ μειώθηκαν στα 2,99 δις. δολάρια, καταγράφοντας απώλειες 3 δις. δολαρίων συγκριτικά με το 2019.
Οι εκτιμήσεις για φέτος αναφέρουν ότι η ταξιδιωτική βιομηχανία των ΗΠΑ θα δαπανήσει 550 εκατ. δολάρια. Συγκεκριμένα οι δαπάνες δια ψηφιακές ταξιδιωτικές διαφημίσεις θα φτάσουν τα 3,54 δις. δολάρια.
“Η ταξιδιωτική βιομηχανία των ΗΠΑ δεν βλέπει την ίδια ανάκαμψη στις δαπάνες για ψηφιακές διαφημίσεις όπως είδαν άλλες βιομηχανίες το 2021». Αυτό αναφέρει σε ανακοίνωσή του το eMarketer.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης