Ένας σκληρός χειμώνας περιμένει τις ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες, προειδοποιεί η GlobalData.
Η ταξιδιωτική εμπιστοσύνη θα δεχτεί πιέσεις λόγω της συνεχιζόμενης πανδημίας.
Όπως υπογραμμίζει οι χαμηλοί ναύλοι θα είναι το κλειδί για την τόνωση της ζήτησης, καθώς οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί μπορεί να συνεχιστούν.
Θα πρέπει να ληφθούν οικονομικά δύσκολες αποφάσεις
«Με τα έσοδα να έχουν μειωθεί ακόμη, οι αεροπορικές εταιρείες θα έχουν έναν δύσκολο χειμώνα μπροστά, επισημαίνει ο Gus Gardner ταξιδιωτικός αναλυτής της GlobalData.
Κατά τη διάρκεια της εκτός παραδοσιακής εποχής στην Ευρώπη, η πανδημία είναι πιθανό να δυσκολέψει τις συνθήκες λειτουργίας.
Με πολλές κυβερνήσεις να τερματίζουν την άδεια, συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου, το κόστος εργασίας θα αυξηθεί αναπόφευκτα.
Και θα πρέπει να ληφθούν οικονομικά δύσκολες αποφάσεις. Πρέπει να επιτευχθεί μια λεπτή ισορροπία μεταξύ εξυπηρέτησης πολυάριθμων προορισμών και διατήρησης του λειτουργικού κόστους υπό έλεγχο.
Οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει να είναι ευέλικτες για να διασφαλίσουν την επιβίωση».
Η αβεβαιότητα φρενάρει τα ταξίδια τον χειμώνα
Οι επιβάτες ενδέχεται να συνεχίσουν να καθυστερούν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια αυτόν τον χειμώνα λόγω της μεγάλης αβεβαιότητας.
Παρόλο που ο εμβολιασμός στην Ευρώπη προχωρά καλά, η παραλλαγή Delta είναι ανησυχητική. Με ορισμένες χώρες να αγωνίζονται να περιορίσουν τον ιό, οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί φαίνεται ότι θα
παραμείνουν.
Ο προγραμματισμός των ταξιδιών θα συνεχίσει να περιπλέκεται περαιτέρω από συνεχώς μεταβαλλόμενους περιορισμούς. Όπως η απαίτηση για αρνητικά τεστ COVID-19 για είσοδο σε πολλές περιοχές.
Επιπλέον, οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος αποτρεπτικός παράγοντας για τα ταξίδια. Το 55% των ερωτηθέντων σε μια δημοσκόπηση GlobalData να δηλώνει αυτόν τον λόγο για την αποφυγή ταξιδιού.
Τα δίκτυα διαδρομών πρέπει να επικεντρώνονται σε προορισμούς με περιορισμένους περιορισμούς. Και πρέπει να ακολουθείται μια ευέλικτη/ανταποκρινόμενη προσέγγιση, επισημαίνεται.
Ο ανταγωνισμός μεταξύ των αεροπορικών εταιρειών στην Ευρώπη ήταν έντονος πριν από τον COVID. Και συχνά η τιμή ήταν ο καθοριστικός παράγοντας για τους ταξιδιώτες κατά την επιλογή μιας αεροπορικής εταιρείας.
Με την αβεβαιότητα της ζήτησης πιθανόν αυτόν τον χειμώνα, η ενθαρρυντική κράτηση θα είναι βασικός στόχος.
«Η μείωση των ναύλων για την τόνωση της ζήτησης θα είναι μια το χειμώνα για να γεμίσει θέσεις, τονίζει ο Gus Gardner.
Αυτό θα μπορούσε να προσελκύσει το 57% των Ευρωπαίων ερωτηθέντων που αξιολόγησαν την τιμή ως τον πιο σημαντικό παράγοντα κατά την επιλογή μάρκας αεροπορικής εταιρείας, σύμφωνα με δημοσκόπηση μας.
Η τιμή θα είναι κρίσιμη για την ενθάρρυνση των ταξιδιών στις ενδιάμεσες και οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους είναι πιθανό να είναι οι κυρίαρχες αεροπορικές εταιρείες αυτό το χειμώνα.
Με τους ταξιδιώτες να συνεχίζουν να ταξιδεύουν πιο κοντά στο σπίτι τους, το εκτεταμένο ευρωπαϊκό δίκτυο αυτών των αερομεταφορέων θα λειτουργήσει προς όφελός τους».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών