Τα ξενοδοχεία προβάλλουν τον εαυτό τους ως θέρετρα-φούσκες, επιτρέποντας στους επισκέπτες να ταξιδεύουν μαζί σε ομάδες, αρκεί να έχουν αρνητικό τεστ Covid-19
Σαφείς ενδείξεις για ένα ελπιδοφόρο μέλλον στα ταξίδια φανερώνουν οι τελευταίες τάσεις. Αυτό ανέφερε σε δηλώσεις της η Clare De Bono, επικεφαλής πελατών και ταξιδιωτικών λύσεων της Amadeus.
Οι ταξιδιωτικές φούσκες επιτρέπουν ανοιχτούς διαδρόμους ταξιδιού μεταξύ εθνών, όπως η Αυστραλία και η Νέα Ζηλανδία.
Παράλληλα και τα ξενοδοχεία προβάλλουν τον εαυτό τους ως θέρετρα-φούσκες, επιτρέποντας στους επισκέπτες να ταξιδεύουν μαζί σε ομάδες, αρκεί να έχουν αρνητικό τεστ Covid-19.
Μιλώντας στο συνέδριο ITT 2021 της MSC Virtuosa την περασμένη Κυριακή η De Bono ανέφερε αύξηση 66% στις αναζητήσεις από όλο τον κόσμο για ταξίδια δύο εβδομάδων στις Μαλδίβες συγκριτικά με την ίδια περίοδο το 2019.
Η Amadeus σημείωσε επίσης αύξηση 41% στον αριθμό των αναζητήσεων για διαμονή 30 ημερών σε διάφορες περιοχές.
Αυτό υποδηλώνει μια πιθανή αύξηση των “εργασιακών χώρων” όπου οι άνθρωποι εργάζονται για βρετανικές εταιρείες από το εξωτερικό.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η «ανανεωμένη δίψα» για ταξίδια οδήγησε σε αύξηση των «ευχάριστων ταξιδιών». Σύμφωνα με αυτή οι καταναλωτές πραγματοποιούν ένα ταξίδι bucket list μετά από παύση 18 μηνών από ταξίδια στο εξωτερικό.
Η τελευταία τάση που εντόπισε η Amadeus ήταν η αύξηση της ζήτησης για βιώσιμα ταξίδια. Ειδικότερα, οι ταξιδιώτες ερευνούν τις επιπτώσεις στην ασφάλεια και το περιβάλλον των ταξιδιών τους 27% νωρίτερα από πριν.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Οι ταξιδιωτικές φούσκες επιτρέπουν ανοιχτούς διαδρόμους ταξιδιού μεταξύ εθνών, όπως η Αυστραλία και η Νέα Ζηλανδία.
Παράλληλα και τα ξενοδοχεία προβάλλουν τον εαυτό τους ως θέρετρα-φούσκες, επιτρέποντας στους επισκέπτες να ταξιδεύουν μαζί σε ομάδες, αρκεί να έχουν αρνητικό τεστ Covid-19.
Μιλώντας στο συνέδριο ITT 2021 της MSC Virtuosa την περασμένη Κυριακή η De Bono ανέφερε αύξηση 66% στις αναζητήσεις από όλο τον κόσμο για ταξίδια δύο εβδομάδων στις Μαλδίβες συγκριτικά με την ίδια περίοδο το 2019.
Η Amadeus σημείωσε επίσης αύξηση 41% στον αριθμό των αναζητήσεων για διαμονή 30 ημερών σε διάφορες περιοχές.
Αυτό υποδηλώνει μια πιθανή αύξηση των “εργασιακών χώρων” όπου οι άνθρωποι εργάζονται για βρετανικές εταιρείες από το εξωτερικό.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η «ανανεωμένη δίψα» για ταξίδια οδήγησε σε αύξηση των «ευχάριστων ταξιδιών». Σύμφωνα με αυτή οι καταναλωτές πραγματοποιούν ένα ταξίδι bucket list μετά από παύση 18 μηνών από ταξίδια στο εξωτερικό.
Η τελευταία τάση που εντόπισε η Amadeus ήταν η αύξηση της ζήτησης για βιώσιμα ταξίδια. Ειδικότερα, οι ταξιδιώτες ερευνούν τις επιπτώσεις στην ασφάλεια και το περιβάλλον των ταξιδιών τους 27% νωρίτερα από πριν.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών