Τα ξενοδοχεία πρέπει να πάρουν μαθήματα από τη βιομηχανία των αεροπορικών εταιρειών. Και να αγκαλιάσουν την τεχνολογία ώστε να ανακάμψουν δυναμικά από την πανδημία.
Αυτό είναι το μήνυμα που έδωσε ο Phelim Pekaar διευθύνων σύμβουλος του παρόχου λύσεων λογισμικού φιλοξενίας P3 Hotel Software στο συνέδριο της Oracle Hospitality Virtual Connect.
Οι ανάγκες των επισκεπτών πρέπει πάντα να είναι η προτεραιότητα. Η τεχνολογία που αυξάνει την ψηφιοποίηση των διαδικτυακών δραστηριοτήτων των ξενοδοχείων ενστερνίζεται αυτήν την αρχή. Και είναι επίσης το κλειδί για την αύξηση των εσόδων καθώς η βιομηχανία ανακάμπτει.
Τα τρία βήματα για την επιτυχία
Όπως είπε ο Phelim Pekaar τα βήματα για την επιτυχία καθώς οι περιορισμοί του κορωνοϊού συνεχίζουν να μειώνονται παγκοσμίως είναι:
- Η χρήση διασυνδεδεμένων τεχνολογικών πλατφορμών για την προώθηση του ψηφιακού μετασχηματισμού της βιομηχανίας.
- Η παροχή αυξημένων επιλογών στους επισκέπτες.
- Ο έλεγχος της διαμονής.
«Μεγάλο μέρος της ανάπτυξης και της επιτυχίας των αεροπορικών εταιρειών τα τελευταία 20 χρόνια οφείλεται στον τρόπο που αγκάλιασαν την τεχνολογία, τόνισε ο Phelim Pekaar.
Επικεντρώθηκαν στα έσοδα ανά μίλι επιβατών (RPM), και όχι απλώς στο κόστος ενός εισιτηρίου.
Αυξάνουν την ευελιξία σε υπηρεσίες όπως εισιτήρια, επιλογή καθίσματος, απαιτήσεις αποσκευών και γεύματα.
Οι αεροπορικές εταιρείες επωφελήθηκαν από αυτές τις υπηρεσίες που καθίστανται επιπλέον χρεώσιμες. Παράλληλα επωφελούνται και από συνεργασίες με εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, ξενοδοχεία και άλλους παρόχους υπηρεσιών. Αυτά τους απέφεραν βοηθητικά έσοδα».
«Δώστε στον επισκέπτη περισσότερο έλεγχο»
Ωστόσο παραδέχεται πώς «τα ξενοδοχεία δεν είναι αεροπορικές εταιρείες. Αλλά το κλειδί για την επιτυχία τους ισχύει. Δώστε στον επισκέπτη περισσότερο έλεγχο. Και δώστε του τις επιλογές να προσαρμόσει την επίσκεψη του στις ανάγκες τους.
Μετά την πανδημία, οι επισκέπτες του ξενοδοχείου θέλουν το ίδιο πράγμα που ήθελαν πάντα. Άνεση, εξυπηρέτηση πελατών και σχέση ποιότητας / τιμής.
Σε μια εποχή το μόνο που χρειάζονται για να επικοινωνήσουν, να κάνουν κράτηση, να παραγγείλουν είναι ένα κινητό τηλέφωνο. Δεν θέλουν απλά επιλογές αλλά και να έχουν τον έλεγχο αυτών των επιλογών».
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών