Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Που εστιάζει το μοντέλο διανομής της η TUI UK

Που εστιάζει το μοντέλο διανομής της η TUI UK
Ο όμιλος είχε δει τις ανάγκες εξυπηρέτησης των πελατών του να αλλάζουν κατά τη διάρκεια της πανδημίας
Το μοντέλο διανομής της TUI UK θα αναπτυχθεί απευθείας στον καταναλωτή, καθώς ο όμιλος βγαίνει από την πανδημία.
Ο επικεφαλής του ταξιδιωτικού οργανισμού στο Ηνωμένο Βασίλειο Andrew Flintham, είπε ότι η ευελιξία θα καθοδηγήσει τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία δίνει προτεραιότητα στη διανομή της.
«Το μοντέλο διανομής μας εστιάζει σε μια άμεση σχέση TUI-πελάτη και αυτό θα αυξηθεί σίγουρα, είπε.
Η επωνυμία μας έχει δυναμική. Αλλά ως αξιόπιστη και γνωστή μάρκα, οι πελάτες θέλουν να επικοινωνήσουν μαζί μας.
Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα συνεργαστούμε με άλλους τρίτους προμηθευτές.
Ωστόσο με όλο και περισσότερους ανθρώπους να αγοράζουν διακοπές στο διαδίκτυο και την τάση για μαζική εξατομίκευση και αυξημένη ευελιξία, η δύναμη της πραγματικής σχέσης με τους πελάτες θα αυξηθεί».
Ο Andrew Flintham είπε ότι η TUI θα συνεχίσει να αναδιαμορφώνει την λιανική» καθώς κινείται προς μια πιο ψηφιακή υπηρεσία για τους πελάτες της.
«Γνωρίζουμε ότι η υπηρεσία πρόσωπο με πρόσωπο είναι σημαντική, αλλά η μετάβαση σε μια πιο ψηφιακή υπηρεσία είναι κάτι που πιστεύουμε ότι θα δούμε όλο και περισσότερα στο μέλλον, υπογράμμισε.
Το σημαντικό είναι ότι είναι μια στρατηγική έλξης πελατών. Θα αναπτύξουμε περαιτέρω τις ψηφιακές δυνατότητες, αλλά οι πελάτες θα έχουν την επιλογή.
Το πώς θα επιλέξουν να αλληλεπιδράσουν μαζί μας, ψηφιακά ή πρόσωπο με πρόσωπο, θα διαμορφώσει τη στρατηγική μας και τον ρυθμό οποιασδήποτε μετάβασης».

Οι αλλαγές στο ταξιδιωτικό τοπίο

Τόνισε επίσης ότι ο όμιλος είχε δει τις ανάγκες εξυπηρέτησης των πελατών του να αλλάζουν κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
«Τους τελευταίους 20 μήνες ο κόσμος άλλαξε και δεν αποτελεί έκπληξη πως μαζί του άλλαξε και το ταξιδιωτικό τοπίο, επεσήμανε.
Οι πελάτες επιδεικνύουν πλέον διαφορετικές συμπεριφορές και προσδοκίες.
Ακόμη και οι ταξιδιώτες με τη μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση χρειάζονται τώρα περισσότερη υποστήριξη.
Και οι πελάτες με τη μικρότερη αυτοπεποίθηση χρειάζονται περισσότερη επιβεβαίωση. Και όλοι δίνουν ακόμη μεγαλύτερη σημασία στις διακοπές τους».

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης