Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πώς θα αυξήστε την προβολή του ξενοδοχείου σας στην trivago σε 4 βήματα

Πώς θα αυξήστε την προβολή του ξενοδοχείου σας στην trivago σε 4 βήματα
Η διαχείριση τιμών δεν αφορά αποκλειστικά τις μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων

Τα τέσσερα βήματα για να αυξήστε την προβολή του ξενοδοχείου σας στην trivago και το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών για το κατάλυμα σας, αποκαλύπτει η πλατφόρμα.

1. Κάντε την καλύτερη δυνατή πρώτη εντύπωση

Βασικές πληροφορίες

Όταν οι ταξιδιώτες κάνουν αναζήτηση στην trivago, χρησιμοποιούν το σύστημα φιλτραρίσματος. Έτσι βρίσκουν τα καταλύματα που διαθέτουν τις υπηρεσίες και τις παροχές που καλύπτουν τις ανάγκες τους.
Με αυτό τον τρόπο δίνεται στην trivago μεγαλύτερη δυνατότητα να σας προωθήσει στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Ο Βαθμός Ποιότητας Προφίλ στις Λεπτομέρειες καταλύματος είναι μία ακόμη ένδειξη που θα πρέπει να παρακολουθείτε.

Περιγραφή

Εκ φύσεως, όλοι έχουμε περιέργεια να μάθουμε περισσότερα. Περιγράψετε λοιπόν στους ταξιδιώτες το ξενοδοχείο σας, με λεπτομέρειες.

Εικόνες

Βοηθήστε τους δυνητικούς επισκέπτες να φανταστούν μια ονειρεμένη διαμονή σε εσάς. Η βιβλιοθήκη εικόνων σας θα πρέπει να περιέχει τουλάχιστον 17 φωτογραφίες υψηλής ποιότητας. Αυτές θα πρέπει να δείχνουν το κατάλυμα σας στα καλύτερα του. Επίσης, οι εποχικές φωτογραφίες προσθέτουν μια ωραία πινελιά.

2. Επιλέξτε την αριστεία, όχι τη μετριότητα

Αρνητικές κριτικές σχετικά με την εμπειρία πελάτη θα βλάψουν τη συνολική βαθμολογία ενός καταλύματος. Επηρεάζουν την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών και τα έσοδα του ξενοδοχείου στην πάροδο του χρόνου.
Ο καλύτερος τρόπος να χειριστείτε αρνητικές κριτικές είναι:

  • Να τις αποδεχτείτε και να απαντήσετε σε αυτές με θετικό τρόπο.
  • Να αντιμετωπίσετε ζητήματα που απαιτούν την προσοχή σας.

Αυτό δεν κάνει απλώς τους επισκέπτες να νιώσουν ότι τους ακούτε. Αλλά δηλώνει επίσης στους ταξιδιώτες ότι το κατάλυμα σας είναι πελατοκεντρικό. Και ότι εστιάζετε στη διόρθωση όσων χρειάζονται βελτίωση.
Όσο πιο υψηλή είναι η online βαθμολογία ενός ξενοδοχείου, τόσο πιο υψηλό είναι και το ποσοστό κλικ ανά εμφάνιση (CTR) του προφίλ.
Αν ο αριθμός των κριτικών πελατών για ένα ξενοδοχείο αυξηθεί από 20 σε 100, αυτό μπορεί να ανεβάσει το CTR έως και 3%.
Μια υπενθύμιση στους επισκέπτες κατά το check-out να δημοσιεύσουν τις θετικές κριτικές και βαθμολογίες τους online θα έχει σημαντικό αποτέλεσμα.

3. Βρείτε τη χρυσή τομή με τις τιμές σας

Η διαχείριση τιμών δεν αφορά αποκλειστικά τις μεγάλες αλυσίδες ξενοδοχείων. Τα ξενοδοχεία μικρού και μεσαίου μεγέθους μπορούν να ρυθμίσουν την ισορροπημένη στρατηγική τιμολόγησης τους. Κι αυτό με τιμές που δεν είναι ούτε υπερβολικά υψηλές ούτε υπερβολικά χαμηλές. Αλλά είναι απολύτως κατάλληλες.
Κάθε ξενοδοχείο είναι μοναδικό. Οπότε το θέμα είναι να βρείτε μια στρατηγική τιμολόγησης που να έχει τα καλύτερα αποτελέσματα για εσάς.
Ορισμένες συνήθεις πρακτικές που μπορείτε να ακολουθήσετε:

  • Η πρόβλεψη διαχείρισης εσόδων είναι η αφετηρία για τον σχεδιασμό του επόμενου έτος ή της επόμενης σεζόν, αν έτσι λειτουργεί το κατάλυμα σας.
  • Σε συνδυασμό με τα δεδομένα ιστορικού για καθοδήγηση, θα μπορείτε να λαμβάνετε σημαντικές αποφάσεις σχετικά με την τιμολόγηση δωματίων, τις προσφορές και την κατανομή με βάση την αναμενόμενη ζήτηση και την απόδοση.

Αφού ορίσετε τις μελλοντικές τιμές σας, θα θέλετε να δείτε αν η πρόβλεψή σας είναι ακριβής. Κατά την αξιολόγησή τους στον channel manager, στο εργαλείο παρακολούθησης τιμών ή στις ημερήσιες αναφορές, εξετάστε τις με δύο τρόπους:

  • Με μια «οριζόντια κατάταξη», θα μπορέσετε να αξιολογήσετε πώς εμφανίζονται οι τιμές σας στις ιστοσελίδες κρατήσεων συνεργατών ως προς τη συνέπεια και την ανταγωνιστικότητα.
  • Έχετε υπόψη ότι για να αυξήσετε την άμεση επισκεψιμότητα για το κατάλυμα σας, οι τιμές της ιστοσελίδας σας πρέπει να είναι πιο ελκυστικές από τις τιμές που διαφημίζετε σε online ταξιδιωτικές εταιρείες.
  • Σε μια «κάθετη κατάταξη», θα μπορείτε να μετρήσετε πώς συγκρίνονται με αυτές των ανταγωνιστών σας. Μολονότι δεν θέλετε οι τιμές των ανταγωνιστών να υπαγορεύουν τη στρατηγική τιμολόγησης σας, εξετάστε τις ως προς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρουν, γιατί αυτό εξετάζουν και οι δυνητικοί επισκέπτες σας.

Για παράδειγμα, οι τιμές δωματίων σας είναι ίδιες με των βασικών ανταγωνιστών σας, αλλά στη δικές σας δεν περιλαμβάνεται πρωινό; Στην περίπτωση αυτή, θα πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να μειώσετε τις τιμές σας, ώστε να είναι πιο ελκυστικές και φυσικά, λογικές.

4. Προβάλετε τις τιμές της ιστοσελίδας σας στους ταξιδιώτες

Η πληθώρα των ζητημάτων επιστροφής χρημάτων που αντιμετώπισαν οι ταξιδιώτες στα αρχικά στάδια της παγκόσμιας πανδημίας του 2020 σίγουρα άφησαν το σημάδι τους.
Όταν οι καθηλωμένοι στο σπίτι ταξιδιώτες μπόρεσαν επιτέλους να ετοιμάσουν ξανά βαλίτσες και να ταξιδέψουν, το τοπίο κατανομής βίωσε μια αλλαγή.
Τα ξενοδοχεία διαπίστωσαν ότι οι ταξιδιώτες επικοινωνούσαν περισσότερο μαζί τους, όχι μόνο για να μάθουν τις πιο πρόσφατες συνθήκες στην περιοχή από πρώτο χέρι, αλλά και για να πραγματοποιήσουν απευθείας κράτηση.
Στην Ευρώπη το 32% των συνολικών κρατήσεων μεταξύ Ιανουαρίου και Μαΐου προέκυψε μέσω της ιστοσελίδας κάποιου ξενοδοχείου. Για τα ξενοδοχεία Ασίας-Ειρηνικού, το ποσοστό ήταν 41%.
Το Rate Connect της trivago για παράδειγμα, σας δίνει τη δυνατότητα να διαφημίσετε τις τιμές της ιστοσελίδας σας στο προφίλ σας. Μόλις οι δυνητικοί επισκέπτες κάνουν κλικ σε αυτές τις τιμές, η πλατφόρμα τους στέλνει απευθείας σε εσάς.
Επίσης, όταν πραγματοποιούν κράτηση απευθείας με εσάς, τα δεδομένα πρώτου μέρος που συνοδεύουν την κράτηση τα διατηρείτε εσείς.
Έτσι, έχετε εσείς τον έλεγχο για να αλληλεπιδράσετε με τους μελλοντικούς επισκέπτες σας στην πορεία προς το check-in, καθώς και να τους προσφέρετε κίνητρο για να μείνουν ξανά σε εσάς.
Είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να δημιουργήσετε αφοσίωση και σταθερή πελατεία και να αυξήσετε τη βάση θαυμαστών για το κατάλυμα σας.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης