Οι αεροπορικές εταιρείες δυσκολεύονται να μετακυλίσουν στους επιβάτες μεγαλύτερο μερίδιο από το δυνητικό κόστος των 2 τρισ. δολαρίων για την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα έως το 2050
Οι αεροπορικές εταιρείες έχουν βρει εδώ και καιρό καινοτόμους τρόπους για να χρεώνουν τους επιβάτες για διάφορες υπηρεσίες όπως επιλογή θέσεων, προτεραιότητα επιβίβασης, παραδοτέες αποσκευές και ακόμη και χειραποσκευές, σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg το Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2021.
Το σχέδιο και οι αντιρρήσεις
Η Deutsche Lufthansa πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα: ο γερμανικός αερομεταφορέας επεξεργάζεται νέο σχέδιο έμμεσων ανταμοιβών προκειμένου να πείσει τους πελάτες να πληρώσουν για την προσπάθειά του να περιορίσει τις εκπομπές αερίων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου, αξιοποιώντας με αυτό τον τρόπο την επιθυμία τους να θεωρηθούν περιβαλλοντικά συνειδητοποιημένοι.
Η αποτελεσματικότητα αυτού του είδους των μέτρων έχει αμφισβητηθεί, αλλά προς το παρόν οι αεροπορικές εταιρείες δεν έχουν και πολλές επιλογές για να δείξουν στους επιβάτες ότι προσπαθούν να ξεκινήσουν τη μείωση των εκπομπών ρύπων.
Μετακύλιση του κόστους
Η Lufthansa εξετάζει τα πάντα, από τη σήμανση των καθισμάτων με πράσινο χρώμα έως τη δημιουργία ψηφιακών σημάτων που μπορούν να εμφανίζονται σε ένα τηλέφωνο.
«Πιστεύουμε ότι ο ταξιδιώτης με οικολογική συνείδηση θέλει οι άνθρωποι να γνωρίζουν ότι είναι ταξιδιώτης με οικολογική συνείδηση, η επικεφαλής της υπηρεσίας εξυπηρέτησης πελατών του ομίλου Christina Foerster .
Οι αεροπορικές εταιρείες δυσκολεύονται να μετακυλίσουν στους επιβάτες μεγαλύτερο μερίδιο από το δυνητικό κόστος των 2 τρισ. δολαρίων για την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα έως το 2050.
Η Lufthansa και άλλοι αερομεταφορείς προσφέρουν ήδη στους πελάτες τρόπους για να πληρώνουν επιπλέον για τις εκπομπές ρύπων, όμως η χρέωση αυτή είναι μόλις της τάξης του 1%.
Αύξηση των εισιτηρίων
Η αύξηση της χρήσης βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων είναι πιθανό να αυξήσει τις τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων, δήλωσε από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της United Airlines Scott Kirby στη διάσκεψη για το κλίμα COP26.
«Έτσι θα έπρεπε να είναι», είπε ο . «Οι τιμές των εισιτηρίων θα πρέπει να είναι λίγο υψηλότερες για να αντισταθμιστεί ο αντίκτυπος στο περιβάλλον».
Αν και τα καύσιμα θα πρέπει τελικά να γίνουν φθηνότερα, μεσοπρόθεσμα το κόστος θα είναι υψηλό, προσέθεσε.
Μείωση των δρομολογίων
Οι αεροπορικές εταιρείες μείωσαν τις πτήσεις τους κατά τη διάρκεια της κρίσης του κορωνοϊού και οι περιβαλλοντολόγοι υποστηρίζουν ότι η συνέχιση των μειωμένων πτήσεων είναι ο καλύτερος τρόπος για τη βιομηχανία να μειώσει τις εκπομπές άνθρακα έως ότου τεθούν σε λειτουργία νέα αεροπλάνα που χρησιμοποιούν τεχνολογίες, όπως μπαταρία ή υδρογόνο.
«Η τεχνολογία χρειάζεται 10 και πλέον χρόνια για να αναβαθμιστεί», είπε ο Andrew Murphy της ομάδας Transport & Environment, σε πάνελ στο συνέδριο για το κλίμα COP26 στη Γλασκώβη αυτή την εβδομάδα.
«Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχουμε 10 χρόνια.
Έτσι, ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να μειωθούν οι εκπομπές από τις αερομεταφορές είναι να πετάς λιγότερα», κατέληξε.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών