Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Η γραφειοκρατία Covid «διπλασιάζει τον χρόνο στα αεροδρόμια» λέει η IATA

Η γραφειοκρατία Covid «διπλασιάζει τον χρόνο στα αεροδρόμια» λέει η IATA
Πριν από την πανδημία, οι μέσοι επιβάτες περνούσαν 1,5 ώρα σε ταξιδιωτικές διαδικασίες όπως check-in, ασφάλεια, συνοριακός έλεγχος, τελωνεία και παραλαβή αποσκευών

Οι χρόνοι ελέγχων στα αεροδρόμια έχουν διπλασιαστεί σε τρεις ώρες στη διάρκεια αιχμής με τους όγκους ταξιδιών να ανέρχονται μόνο στο 30% περίπου των επιπέδων πριν από την Covid.
Αυτό αποκαλύπτουν τα τελευταία στοιχεία από τη Διεθνή Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών (IATA).
Πριν από την πανδημία, οι μέσοι επιβάτες περνούσαν 1,5 ώρα σε ταξιδιωτικές διαδικασίες όπως check-in, ασφάλεια, συνοριακός έλεγχος, τελωνεία και παραλαβή αποσκευών.
Οι μεγαλύτερες αυξήσεις σημειώνονται στον έλεγχο εισιτηρίων. Καθώς και στον έλεγχο των συνόρων, όπου τα διαπιστευτήρια υγείας ταξιδιού ελέγχονται κυρίως ως έντυπα έγγραφα.
Αυτό υπερβαίνει τον χρόνο που θέλουν να αφιερώσουν οι επιβάτες σε διαδικασίες στο αεροδρόμιο.
Τα συμπεράσματα προέρχονται από έρευνα καταναλωτών της IATA βασισμένη σε 13.579 απαντήσεις από 186 χώρες.
Οι επιβάτες αεροπορικών εταιρειών θέλουν να χρησιμοποιούν βιομετρική αναγνώριση εάν επιταχύνει τις διαδικασίες ταξιδιού και μειώνει τον χρόνο που δαπανάται στην ουρά στα αεροδρόμια.

  • Το 85% των επιβατών θέλει να αφιερώσει λιγότερο από 45 λεπτά σε διαδικασίες στο αεροδρόμιο εάν ταξιδεύει μόνο με χειραποσκευή.
  • Το 90% των επιβατών θέλει να αφιερώσει λιγότερο από μία ώρα σε διαδικασίες στο αεροδρόμιο όταν ταξιδεύει με παραδοτέες αποσκευές.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα

  • Για το 55% η ουρά κατά την επιβίβαση είναι η κορυφαία περιοχή που χρειάζεται βελτίωση.
  • Το 41% ​​θεώρησε την ουρά στον έλεγχο ασφαλείας ως κορυφαία προτεραιότητα για βελτίωση.
  • Το 38% αναγνώρισε τον χρόνο αναμονής στους συνοριακούς ελέγχους/μετανάστες ως κορυφαίο τομέα για βελτίωση.

Η προστασία δεδομένων

Ωστόσο, η προστασία δεδομένων παραμένει βασικό ζήτημα. Με το 56% να δείχνει ανησυχία για παραβιάσεις δεδομένων.

  • Οι επιβάτες θέλουν σαφήνεια σε ποιους κοινοποιούνται τα δεδομένα τους (52%) και πώς χρησιμοποιούνται/επεξεργάζονται (51%).
  • Παρόλα αυτά, το 73% των επιβατών είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τα βιομετρικά τους δεδομένα για να βελτιώσουν τις διαδικασίες του αεροδρομίου, από 46% το 2019.
  • Και το 88% θα μοιραστεί πληροφορίες μετανάστευσης πριν από την αναχώρηση για ταχύτερη επεξεργασία.

Ικανοποίηση από την χρήση βιομετρικών δεδομένων

  • Λίγο περισσότερο από το ένα τρίτο των επιβατών (36%) έχουν βιώσει τη χρήση βιομετρικών δεδομένων όταν ταξιδεύουν.
  • Από αυτούς, το 86% ήταν ικανοποιημένο με την εμπειρία.

«Οι επιβάτες μίλησαν. Και θέλουν λύσεις τεχνολογίας, ώστε ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε επεξεργασία ή να στέκονται σε ουρές, τόνισε ο Nick Careen ανώτερος αντιπρόεδρος του τμήματος λειτουργιών, και ασφάλειας της ΙΑΤΑ.
Και είναι πρόθυμοι να χρησιμοποιήσουν βιομετρικά δεδομένα εάν αποφέρουν αυτό το αποτέλεσμα.
Πριν από την πανδημία ετοιμαζόμασταν να περάσουμε την αυτοεξυπηρέτηση στο επόμενο επίπεδο με το One ID. Πρόκειται για μια πρωτοβουλία μεμονωμένων βιομετρικών ταξιδιωτικών διακριτικών, όπως σάρωση προσώπου, δακτυλικών αποτυπωμάτων ή ίριδας.
Η κρίση κάνει ακόμη πιο επείγουσες τις υποσχέσεις για αποτελεσματικότητα και εξοικονόμηση κόστους».

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης