Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

TUI - Ην.Βασίλειο: Η ευελιξία στα ταξίδια ήρθε για να μείνει

TUI - Ην.Βασίλειο: Η ευελιξία στα ταξίδια ήρθε για να μείνει
Οι άνθρωποι  θα αρχίσουν να εξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο ταξιδεύουν ακολουθώντας πιο ευέλικτα πρότυπα εργασίας
Ο επικεφαλής της Tui στο Ηνωμένο Βασίλειο επισημαίνει ότι οι καταναλωτές είναι πλέον πιο πιθανό να κάνουν λιγότερα και μεγαλύτερα ταξίδια, να ταξιδεύουν περισσότερο με την οικογένεια και να αναζητούν εμπειρίες - και δήλωσε ότι το όραμα της Tui είναι η “μαζική εξατομίκευση” των διακοπών της.
Μιλώντας σε μια εκδήλωση της Tui Talks για τα μέσα ενημέρωσης που πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα, ο διευθύνων σύμβουλος της βόρειας περιοχής Andrew Flintham έδωσε επίσης την πρόβλεψη για την αύξηση των παρατεταμένων διακοπών, συμπεριλαμβανομένης και κάποιας απομακρυσμένης εργασίας.
“Οι άνθρωποι ταξιδεύουν περισσότερο. Ένα μέρος των ταξιδιών είναι για να αναπληρώσουν τις χαμένες διακοπές του 2019, αλλά πιστεύουμε ότι θα αρχίσουν να εξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο ταξιδεύουν ακολουθώντας πιο ευέλικτα πρότυπα εργασίας”, δήλωσε.
“Οι ταξιδιώτες θα αρχίσουν επίσης να μειώσουν τον αριθμό των σύντομων ταξιδιών - και αντ’ αυτού θα μπορούσαν να εξετάσουν το ενδεχόμενο να βυθιστούν πραγματικά στον προορισμό για μια περίοδο.
Αντί για ένα ταξίδι 7 ημερών θα μπορούσαν κάνουν ένα ταξίδι 10 ημερών, όπου θα χαλαρώσουν για επτά ημέρες και θα εργαστούν για τρεις ημέρες. Όλοι γνωρίζουμε ότι οι τρεις ημέρες εργασίας θα έχουν πολύ περισσότερα από τα αναζωογονητικά οφέλη των διακοπών από ό,τι αν τις περνούσαν στο σπίτι ή στο γραφείο”.
Ο Flintham δήλωσε ότι οι διακοπές πολλών γενεών αποτελούσαν μια αυξανόμενη τάση πριν από την πανδημία και προέβλεψε ότι θα συνεχίσει να αυξάνεται.
Πρόσθεσε ότι οι καταναλωτές αναζητούν επίσης εμπειρίες, όπως “την ευκαιρία να προσφέρουν στις τοπικές κοινότητες ή ίσως να κάνουν πράγματα πιο κοντά στο σπίτι τους”.

Μαζική εξατομίκευση στις διακοπές

“Το όραμά μας είναι η μαζική εξατομίκευση όταν εξετάζουμε τις διακοπές μας. Το εύρος είναι τεράστιο – από την παραλία, τις εκδρομές, τα ταξίδια στην πόλη, το σκι, την κρουαζιέρα σε ποταμό και τα κρουαζιερόπλοια και τις εμπειρίες”, είπε.
“Η εστίασή μας στο μέλλον θα είναι να δημιουργήσουμε κάτι μοναδικό για τους πελάτες μας και να επιτρέψουμε την ευελιξία, ώστε να δημιουργήσουν τις τέλειες διακοπές”.
Ο Flintham δήλωσε ότι “χωρίς αμφιβολία, η μεγαλύτερη τάση μετά την πανδημία είναι η ευελιξία και αυτό είναι κάτι που πιστεύουμε ότι θα παραμείνει”.
“Ως βιομηχανία σκίσαμε το βιβλίο των κανόνων τους τελευταίους 20 μήνες και στους πελάτες άρεσε αυτό το επίπεδο ελέγχου που είχαν”, πρόσθεσε.
“Ενώ δεν πιστεύουμε ότι οι πελάτες θα απαιτούν το ίδιο επίπεδο ευελιξίας που απαιτούσαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας – αυτή η τάση είναι σίγουρα κάτι που θα διαμορφώσει τα ταξίδια καθώς προχωράμε στο μέλλον”.
Ο ίδιος δήλωσε: “Οι ταξιδιωτικοί προορισμοί θα είναι μια τάση που θα επηρεάσει το μέλλον και θα επηρεάσει το μέλλον: “[Η ευελιξία] μπορεί να είναι η επιλογή του δωματίου του ξενοδοχείου στο οποίο θα μείνετε στο αγαπημένο σας θέρετρο, το φαγητό που θέλετε να προπαραγγείλετε στην πτήση σας, η ψυχαγωγία που θα θέλατε να κατεβάσετε και να παρακολουθήσετε στο πρόγραμμα ψυχαγωγίας εν πτήσει – ή απλά να έχετε τη δυνατότητα να αλλάξετε το ξενοδοχείο σας ή να μεταφέρετε τις διακοπές σας σε μεταγενέστερο σημείο, αν χρειαστεί να το κάνετε.
“Το πώς ταξιδεύουν οι άνθρωποι – πότε ταξιδεύουν οι άνθρωποι – και γιατί ταξιδεύουν οι άνθρωποι είναι τα ερωτήματα που θέτουμε στον εαυτό μας καθημερινά και τελικά θα μας οδηγήσουν να εξετάσουμε πώς θα αντιμετωπίσουμε την ευελιξία στο μέλλον”.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης