Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πώς θα βελτιώσουν φέτος τα ξενοδοχεία την απόδοση διανομής και μάρκετινγκ

Πώς θα βελτιώσουν φέτος τα ξενοδοχεία την απόδοση διανομής και μάρκετινγκ
Παρά την πολύ μικτή εικόνα μεταξύ των μεγάλων εταιρειών, υπάρχουν σημαντικές ευκαιρίες για βελτίωση σε όλους τους τομείς

Ο κλάδος της φιλοξενίας έχει ανατραπεί τα τελευταία δύο χρόνια. Οι ομάδες διανομής, διαχείρισης εσόδων και μάρκετινγκ έχουν αποδεκατιστεί. Όσοι έχουν απομείνει βρίσκονται υπό πίεση μεγαλύτερη από ποτέ.
Τα ξενοδοχεία προσπαθούν όχι μόνο για να προσελκύσουν επισκέπτες, αλλά και για να ανακτήσουν τα χαμένα κέρδη.
Μια νέα έκθεση της Fornova διερευνά την απόδοση των μεγαλύτερων ξενοδοχειακών ομάδων, καθώς και ορισμένων μικρότερων αλυσίδων του κόσμου κατά τη διάρκεια του 2021.
Και παρά την πολύ μικτή εικόνα μεταξύ των μεγάλων εταιρειών, υπάρχουν σημαντικές ευκαιρίες για βελτίωση σε όλους τους τομείς.
Η Fornova παρακολουθεί δισεκατομμύρια σημεία δεδομένων στο Google, την Trivago και το Tripadvisor. Αυτοί οι τρεις είναι μακράν οι πιο κυρίαρχοι παίκτες και αντιπροσωπεύουν σχεδόν το σύνολο της ζήτησης που προέρχεται από μηχανές Metasearch.

Βελτιστοποιήστε τα πάντα

Διανομή

Τώρα, καθώς οι ξενοδόχοι περιμένουν με κομμένη την ανάσα για να δουν τι περαιτέρω καταστροφή θα προκαλέσει στον κλάδο η παραλλαγή Omicron, οι ελπίδες για την αρχή του τέλους έχουν παγώσει.
Ωστόσο, είναι σημαντικό σε όλη την αναταραχή, οι ξενοδόχοι να κάνουν ό,τι μπορούν για να βελτιστοποιήσουν τη διανομή.
Και αυτό που είναι ξεκάθαρο είναι ότι ακόμη και οι μεγάλοι ξενοδοχειακές ομάδες πρέπει να ρίξουν μια νέα ματιά στις στρατηγικές διανομής τους.
Στο σημερινό ρευστό περιβάλλον, αυτό που λειτούργησε στο παρελθόν για να βάλει πελάτες στα κρεβάτια μπορεί να μην είναι πλέον ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για τη δημιουργία εσόδων και κερδών.

Κανάλια διανομής

Επιπλέον, η πανδημία έχει δει μια αλλαγή στη δυναμική της ισχύος μεταξύ ορισμένων βασικών καναλιών διανομής.
Οι πλατφόρμες Metasearch ενίσχυσαν το παιχνίδι τους επεκτείνοντας τις αποκλειστικές προσφορές φιλοξενίας, τις δυνατότητες και ακόμη και τα μοντέλα πληρωμών τους.
Η Google, ειδικότερα, διευκόλυνε τους δυνητικούς επισκέπτες να φιλτράρουν τα αποτελέσματα βάσει κριτηρίων που σχετίζονται με τον COVID (π.χ. ευέλικτη ακύρωση, πληρότητα παιδιών, περιορισμοί προορισμού).
Παράλληλα εξαλείφει τον κίνδυνο επένδυσης και ακύρωσης από την εκτέλεση καμπανιών πληρωμής ανά κλικ (PPC) για ξενοδόχους, με την έναρξη μιας εναλλακτικής στρατηγικής υποβολής προσφορών Pay Per Stay (PPS).
Οι Διαφημίσεις ξενοδοχείων Google μπορούν πλέον να ταξινομηθούν ως προμήθεια διανομής μετά τη διαμονή του επισκέπτη χωρίς κινδύνους.
Ταυτόχρονα, καθώς οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί άρχισαν να χαλαρώνουν σε ορισμένες περιοχές, τα ξενοδοχεία παρουσίασαν αύξηση των άμεσων συναλλαγών από επισκέπτες που επιθυμούσαν μεγαλύτερη σιγουριά και πρόσβαση στους πιο πρόσφατους τοπικούς κανόνες.
Έγιναν περισσότερες κρατήσεις στους ιστότοπους καταλυμάτων, αλλά και μέσω τηλεφώνου.
Η διανομή είναι το μόνο μεταβλητό κόστος που μπορεί να βελτιστοποιήσει και να μειώσει ένα ξενοδοχείο. Κάτι που έχει αρνητικές επιπτώσεις στην ικανοποίηση των επισκεπτών και τελικά τη φήμη του ακινήτου και της επωνυμίας, τόσο εκτός όσο και διαδικτυακά.

Άμεσες στρατηγικές διανομής

Οι άμεσες κρατήσεις βασίζονται στη δημιουργία μιας ισχυρής επωνυμίας που έχει απήχηση στους επισκέπτες και στην ανάπτυξη κινήτρων που ενισχύουν την αφοσίωση και προωθούν την αντίληψη ότι η απευθείας κράτηση με το ξενοδοχείο προσφέρει την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής.
Τόσο ο ανταγωνισμός όσο και η συνεργασία με online πρακτορεία (OTA), απαιτούν από τα ξενοδοχεία να βελτιστοποιούν κάθε πτυχή της διανομής.
Πολλοί ξενοδόχοι υιοθετούν μια προσέγγιση επίπεδης διανομής, εστιάζοντας μόνο στη λήψη της κράτησης και όχι στη σωστή κράτηση από το σωστό κανάλι.

Τα κλειδιά για τη βελτιστοποίηση της διανομής

Για τα περισσότερα ξενοδοχεία το κόστος της άμεσης διανομής είναι περίπου 8% του συνόλου.
Κατανοώντας πλήρως τόσο τις μικροπροκλήσεις που επηρεάζουν τις άμεσες κρατήσεις όσο και τις μακροοικονομικές προκλήσεις σε ολόκληρο τον κλάδο, τα κλειδιά για τη βελτιστοποίηση της διανομής:

  • Η παρακολούθηση της ακεραιότητας των τιμών σε όλα τα κανάλια.
  • Η λήψη ταχείας δράσης ως απάντηση.

Προκειμένου οι αλυσίδες ξενοδοχείων να αποκτήσουν πραγματικά τον έλεγχο της διανομής τους, πρέπει να δουν τη μεγαλύτερη εικόνα. Να μάθουν από το τι κάνουν οι παγκόσμιοι ανταγωνιστές αντί να εστιάζουν σε έναν τοπικό αγοραστή ή σε έναν ή δύο παρόχους OTA.
Η ευθυγράμμιση των ομάδων γύρω από έναν ενιαίο κόμβο δεδομένων επιχειρηματικής ευφυΐας τους επιτρέπει να:

  • Βελτιστοποιούν κάθε κανάλι διανομής.
  • Παραμένουν μπροστά από τον ανταγωνισμό.
  • Εντοπίζουν ευκαιρίες για τη βελτίωση της απόδοσης εσόδων και των κερδών.

Μάρκετινγκ

Όσον αφορά στο μάρκετινγκ, τα ευρήματα έδειξαν ότι οι ξενοδοχειακές ομάδες που είχαν την καλύτερη απόδοση Metasearch τους τελευταίους οκτώ μήνες είναι εκείνες που αφιέρωσαν επαρκείς προϋπολογισμούς στη μετα-αναζήτηση και τους διαχειρίστηκαν καλύτερα.
Σύμφωνα με τα δεδομένα, οι δύο κορυφαίες επιδόσεις ήταν η Accor και η Marriott International, οι οποίες ξεπερνούσαν σταθερά τους ανταγωνιστές τους.
Παρόλο που η Choice Hotels International και η Wyndham Hotels & Resorts σημείωσαν βελτίωση κατά την περίοδο μεταξύ Απριλίου 2021 και Νοεμβρίου 2021, η απόδοση της Choice ήταν λίγο συγκρατημένη.
Η καλύτερη ευκαιρία των ιδιοκτητών και των χειριστών ξενοδοχείων να προστατεύσουν το μέλλον τους είναι να στραφούν στα δεδομένα. Να τα αξιοποιήσουν για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης διανομής και μάρκετινγκ, που θα έχει ως αποτέλεσμα ανθεκτικά έσοδα και κέρδη.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης