Η πανδημία COVID-19 έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές ερευνούν και κάνουν κράτηση για ταξίδια.
Ως εκ τούτου τα ξενοδοχεία ανταποκρίνονται με το να είναι πιο στρατηγικά όσον αφορά στον τρόπο εμπορίας και πώλησης των δωματίων τους.
Αυτό είναι ένα από τα βασικά ευρήματα από την τελευταία ανάλυση του SiteMinder σχετικά με τα 12 κορυφαία κανάλια διανομής ξενοδοχείων. Ειδικότερα, ανέλυσε 21 από τους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς του κόσμου παγκοσμίως το 2021.
Τα δεδομένα περιλαμβάνουν 29 κανάλια που είναι νέα στις λίστες. Μερικά από αυτά περιλαμβάνουν:
- Το ezTravel στην Ασία.
- Το Hero Travel στην Αυστραλία.
- Το Off Peak Luxury στο Ηνωμένο Βασίλειο.
- Το HotelsCombined στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Παγκόσμιοι ηγέτες
Τα μεγάλα παγκόσμια κανάλια διανομής συνεχίζουν να βρίσκονται στην κορυφή των καταλόγων.
Η Booking.com ήταν το κορυφαίο κανάλι σε 17 από τις 21 αγορές. Η Expedia Group είναι η κορυφαία πηγή εσόδων για ξενοδοχεία στις ΗΠΑ και τον Καναδά. Η Traveloka πρωταγωνιστεί στην Ινδονησία και η Agoda στις Φιλιππίνες.
Τι συμβαίνει με την Airbnb
Η Airbnb συνέχισε να αυξάνει το μερίδιο των κρατήσεων που οδηγεί στα ξενοδοχεία σε πολλές αγορές.
Το 2021, η πλατφόρμα ανέβηκε σε 12 αγορές και έκανε το ντεμπούτο της σε τρεις. Tην Ινδονησία, τη Μέση Ανατολή και την Ισπανία, όπου βρέθηκε στην όγδοη θέση.
Αυτό που δείχνουν τα δεδομένα μας είναι ότι η Airbnb έχει γίνει ένας πολύ βιώσιμος τρόπος για τους παρόχους παραδοσιακών καταλυμάτων να εμπορεύονται, να πουλούν και να αναπτύσσουν την επιχείρησή τους.
Οι απευθείας κρατήσεις συνέχισαν να αυξάνονται το 2021
Σύμφωνα με το SiteMinder, οι απευθείας κρατήσεις είναι πλέον ένας από τους δύο κορυφαίους παράγοντες εσόδων σε 12 από τις 21 αγορές που αναλύθηκαν, από πέντε το 2020 και δύο το 2019.
Είναι σαφές ότι τώρα ζούμε σε μια νέα εποχή επισκεπτών ξενοδοχείων – την εποχή του «δυναμικού ταξιδιώτη». Η τεχνολογία του διαδικτυακού εμπορίου δίνει τη δυνατότητα στα ξενοδοχεία να ανταποκριθούν ανάλογα.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών