To προφίλ ξενοδοχείου σας πρέπει να ξεχωρίζει στον ανταγωνισμό στα αποτελέσματα αναζήτησης. Μόνο έτσι θα πείσετε πιθανούς πελάτες να κάνουν κράτηση απευθείας σε εσάς. Πώς θα ξεχωρίσετε; Υπάρχει τρόπος.
Η trivago αποκαλύπτει τρεις βήματα για να βελτιώσετε την εμφάνιση του προφίλ σας στην πλατφόρμα της.
Όπως υπογραμμίζει “σε κάθε πλατφόρμα που χρησιμοποιείτε για την online παρουσία σας, πρέπει να φροντίζετε την εμφάνιση του προφίλ σας. Καθώς και να εξασφαλίζετε ότι αυτός ο εικονικός χώρος είναι πάντα φρέσκος, πλήρης και ενημερωμένος.
Αυτό έχει πολύ μεγάλη σημασία στους μηχανισμούς metasearch, όπως η trivago, σε αυτό το νέο περιβάλλον του κλάδου ταξιδιών”.
Τρία βήματα για να βελτιώσετε την εμφάνιση προφίλ του ξενοδοχείου σας στην trivago
1. Κάντε τις σωστές επιλογές για τους ταξιδιώτες
Οι ταξιδιώτες αφιερώνουν χρόνο στην trivago κάνοντας περιήγηση σε προφίλ ξενοδοχείων με λεπτομερείς πληροφορίες. Αλλά χρησιμοποιούν και το σύστημα φίλτρων της trivago για να βρίσκουν τα ξενοδοχεία με τις παροχές και τις υπηρεσίες που αναζητούν σε καταλύματα.
Όταν υποδείξετε όλες τις παροχές που προσφέρετε, θα εμφανίζονται ως επισημασμένα εικονίδια τα οποία οι ταξιδιώτες αναγνωρίζουν αμέσως στο προφίλ trivago.
Προσφέρετε ασύρματο internet τόσο στο λόμπι όσο και στα δωμάτια; Είναι δωρεάν ή υπάρχει χρέωση; Προσφέρετε χώρο στάθμευσης; Είναι δωρεάν ή χρεώνετε για τη χρήση του;
Οι ταξιδιώτες που είναι έτοιμοι να κάνουν κράτηση, πρέπει να το γνωρίζουν.
Για να βεβαιωθείτε ότι το σύστημα της trivago έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να σας προωθήσει στα αποτελέσματα αναζήτησης σε ολόκληρο τον κόσμο, ανατρέξτε στην ενότητα Βασικές πληροφορίες στις Λεπτομέρειες καταλύματος και ελέγξτε ότι έχετε επιλέξει τα πλαίσια των υπηρεσιών και των παροχών που προσδοκούν οι πελάτες για να απολαύσουν τη διαμονή τους σε εσάς.
2. Δείξτε το κατάλυμα σας στα καλύτερα του
Το 90% των πληροφοριών που αποστέλλονται στον εγκέφαλό μας είναι οπτικές, συνεπώς δεν είναι παράξενο που οι εικόνες έχουν τόσο μεγάλη επίδραση.
Προκειμένου να αποκτήσουν οι ταξιδιώτες της trivago την ευκαιρία να οπτικοποιήσουν μια αξέχαστη διαμονή σε εσάς, η βιβλιοθήκη εικόνων στις Λεπτομέρειες καταλύματος πρέπει να περιέχει τουλάχιστον 17 φωτογραφίες υψηλής ποιότητας. Εκεί θα εμφανίζονται τα δωμάτια και οι κοινόχρηστοι χώροι του καταλύματος σας στα καλύτερα τους. Εξάλλου, οι φωτογραφίες πουλάνε. Βεβαιωθείτε ότι οι φωτογραφίες είναι:
- Ευκρινείς και σαφείς (αποφύγετε στοιχεία που ίσως αποσπάσουν την προσοχή των ταξιδιωτών).
- Μεγάλης ανάλυσης (αποφύγετε χαμηλές αναλύσεις που θα θαμπώσουν τις φωτογραφίες σας – τα 2.000 pixel είναι ιδανική ρύθμιση).
- Καλά φωτισμένες και εστιασμένες (αποφύγετε τη φωτογράφιση σκοτεινών χώρων και υπό παράξενες γωνίες).
Αν κάνατε ανακαινίσεις ή/και αναβαθμίσατε δωμάτια και κοινόχρηστους χώρους κατά τη διάρκεια των μηνών που τα ταξίδια είχαν σταματήσει, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να ανεβάσετε στο προφίλ trivago νέες φωτογραφίες της δουλειάς σας.
3. Αποδείξτε στους ταξιδιώτες ότι είστε η ιδανική επιλογή για αυτούς
Κανείς δεν μπορεί να περιγράψει το ξενοδοχείο σας καλύτερα από εσάς. Συνεπώς, εκμεταλλευτείτε τον χώρο στο προφίλ σας για να προσθέσετε μια υπέροχη περιγραφή στις Λεπτομέρειες καταλύματος και να παρουσιαστείτε μέσω της trivago σε έναν κόσμο γεμάτο ταξιδιώτες.
Αυτό που πρέπει να αποφύγετε είναι η αντιγραφή (έστω και με μικρή επεξεργασία) μιας περιγραφής που ήδη υπάρχει στην ιστοσελίδα σας ή σε ιστοσελίδες κρατήσεων συνεργατών, για χρήση στην trivago.
Η αιτία είναι ότι οι μηχανές αναζήτησης, όπως το Google, δεν θέλουν να εμφανίζουν στους χρήστες αποτελέσματα με διπλότυπο περιεχόμενο.
Ο στόχος σας είναι να παράσχετε στις μηχανές αναζήτησης (και στους ταξιδιώτες) μοναδικό περιεχόμενο και μοναδικές τιμές. Με λίγα λόγια, η περιγραφή σας στην trivago δεν πρέπει να υπάρχει αλλού στο ίντερνετ.
Για να πετύχετε αυτήν τη μοναδικότητα, πρέπει να γίνετε ταξιδιωτικός συγγραφέας κατά τη δημιουργία της περιγραφής για το προφίλ σας στην trivago.
Για ιδέες σχετικά με τη δομή της περιγραφής σας, χρησιμοποιήστε τα ακόλουθα ως οδηγό:
- Περιγράψτε τα γενικά χαρακτηριστικά του καταλύματός σας (π.χ., τύπος κτιρίου, τοποθεσία, κατάταξη με αστέρια).
- Αναφέρετε τους τύπους δωματίων και μόνο μερικές παροχές (π.χ. κλιματισμός, τηλεόραση επίπεδης οθόνης, χρηματοκιβώτιο, τζακούζι).
- Αναφερθείτε στα κύρια χαρακτηριστικά του καταλύματός σας (π.χ., πισίνα, γυμναστήριο, σάουνα, αίθουσα ευεξίας).
- Αναφέρετε αν υπάρχει εστιατόριο ή/και μπαρ στον χώρο του καταλύματος καθώς και προτεινόμενες επιλογές για γεύματα σε κοντινή απόσταση. Οι συμβουλές για φαγητό σε πακέτο και διανομή φαγητού μπορούν επίσης να είναι χρήσιμες.
- Αναφέρετε τα αξιοθέατα και τα σημεία ενδιαφέροντος που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση (π.χ., μουσεία, δρόμοι με εμπορικά καταστήματα και τοποθεσίες για εκδρομή).
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών