Ο COVID-19 έχει επιταχύνει την ανάγκη για τις εταιρείες της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας να επενδύσουν γρήγορα σε ψηφιακές στρατηγικές, συμπεριλαμβανομένης της παγκόσμιας διαδικτυακής ταξιδιωτικής αγοράς.
Σύμφωνα με την GlobalData, αναμένεται να αναπτυχθεί με σύνθετο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 8% για να φτάσει τα 765,3 δις δολάρια μεταξύ του 2022 και το 2025.
Η εταιρεία δεδομένων και ανάλυσης σημειώνει ότι λόγω της στροφής περισσότερων καταναλωτών στο ηλεκτρονικό εμπόριο, εάν οι παίκτες αποτύχουν να επενδύσουν σε μια ισχυρή ψηφιακή στρατηγική, θα επιτρέψουν στους ανταγωνιστές τους να πάρουν μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς.
Όπως αποκαλύπτεται από τα δεδομένα οι μεσάζοντες μετατοπίζονται ολοένα και περισσότερο και μόνο με την διαδικτυακή παρουσία θα ανταποκριθούν στις αλλαγές στη ζήτηση των καταναλωτών και θα διατηρήσουν το λειτουργικό κόστος σε χαμηλά επίπεδα.
Η πανδημία έχει εντείνει την ανάγκη μείωσης της σωματικής επαφής και ως εκ τούτου η συμπεριφορά των καταναλωτών έχει αλλάξει με τους πελάτες πλέον να είναι πιο πιθανό να πραγματοποιούν τις συναλλαγές τους στο Διαδίκτυο.
Αυτή η τάση επιβεβαιώθηκε σε μια πρόσφατη έρευνα της GlobalData, με το 78% των καταναλωτών να αναφέρει ότι ανησυχεί «εξαιρετικά», «αρκετά» ή «ελαφρώς» για την επίσκεψη σε καταστήματα λόγω του κινδύνου COVID-19.
«Λόγω των μεταβαλλόμενων αναγκών και απαιτήσεων του σύγχρονου ταξιδιώτη, η διαμεσολάβηση έχει εξελιχθεί από ta παραδοσιακά καταστήματα με ταξιδιωτικούς πράκτορες σε μια διαδικτυακή αγορά», επισημαίνει η Hannah Free, αναλύτρια Ταξιδιών και Τουρισμού στην GlobalData.
Σύμφωνα με την έρευνα της GlobalData, το:
- 24% χρησιμοποίησε διαδικτυακό ταξιδιωτικό πράκτορα (OTA) την τελευταία φορά που έκαναν κράτηση για διακοπές.
- 7% χρησιμοποιεί ταξιδιωτικό πράκτορα στο κατάστημα πρόσωπο με πρόσωπο.
Ο COVID-19 αποδεκάτισε την τουριστική βιομηχανία το 2020 καθώς τα ταξίδια σταμάτησαν εικονικά, μειώνοντας την αξία της παγκόσμιας διαδικτυακής αγοράς ταξιδιών κατά 60,1% σε ετήσια βάση στα 236,7 δις δολάρια.
Η πανδημία έπληξε σκληρά τις επιχειρήσεις, διακόπτοντας τις λειτουργίες, προκαλώντας χαμηλή καταναλωτική ζήτηση και δημιουργώντας πρόσθετο κόστος, ωστόσο πολλές εταιρείες χρησιμοποίησαν αυτές τις μοναδικές συνθήκες για να επιταχύνουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους.
Οι εταιρείες εφάρμοσαν πελατοκεντρικές τεχνολογικές λύσεις που αντιμετώπισαν τις προκλήσεις που παρουσιάζει ο COVID-19, όπως η μείωση των φυσικών αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες.
«Αυτές οι λύσεις θα εξασφαλίσουν καλύτερα την επιβίωση στην περίοδο ανάκαμψης μετά την πανδημία, υπογραμμίζει η Hannah Free.
Ίσως το χαρακτηριστικό γνώρισμα κορυφαίων διαδικτυακών ταξιδιωτικών εταιρειών είναι η ενσωμάτωση και η χρήση των πιο πρόσφατων τεχνολογιών, σε βαθμό που ορισμένες ταξιδιωτικές μάρκες όπως η Airbnb και η Trip.com αναφέρονται κυρίως ως εταιρείες τεχνολογίας.
Με αυτό, η εξατομίκευση, τα μεγάλα δεδομένα, οι ταξιδιωτικές εφαρμογές, η τεχνητή νοημοσύνη και η μηχανική μάθηση παίζουν σημαντικό ρόλο στις στρατηγικές των διαδικτυακών ταξιδιωτικών εταιρειών, με κορυφαίους παίκτες να επενδύουν σε μεγάλο βαθμό σε αυτούς τους τομείς για να καλύψουν τις εξελισσόμενες ανάγκες των καταναλωτών».
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών