Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Αυτές είναι οι κορυφαίες πλατφόρμες κράτησης βραχυπρόθεσμης ενοικίασης

Αυτές είναι οι κορυφαίες πλατφόρμες κράτησης βραχυπρόθεσμης ενοικίασης
Το 46% χρησιμοποιεί μια πλατφόρμα καταχώρισης τρίτων για να κλείσει καταλύματα βραχυπρόθεσμης ενοικίασης, στο τελευταίο ταξίδι του

Τα τελευταία χρόνια, οι παίκτες της ταξιδιωτικής διανομής προσπάθησαν να προσθέσουν ακίνητα και περιεχόμενο βραχυπρόθεσμης ενοικίασης, όλοι διεκδικώντας το μερίδιό τους στην αναπτυσσόμενη αγορά ενοικίων.
Ανεξάρτητα από τον τύπο καταλύματος που κάνουν κράτηση οι ταξιδιώτες, έχουν πλέον ένα ευρύ φάσμα επιλογών έρευνας, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα του Phocuswright.
Μεταξύ των χρηστών βραχυπρόθεσμης ενοικίασης (STR), οι πλατφόρμες ενοικίασης όπως η Airbnb ή η Vrbo είναι η πιο δημοφιλείς.
Το 46% χρησιμοποιεί μια πλατφόρμα καταχώρισης τρίτων για να κλείσει καταλύματα βραχυπρόθεσμης ενοικίασης, στο τελευταίο ταξίδι του.
Μεταξύ των χρηστών του STR που έκαναν κράτηση μέσω Διαδικτύου, περισσότεροι από τους μισούς έκαναν κράτηση μέσω Airbnb.
Η Airbnb ήταν η μάρκα με την υψηλότερη εκτίμηση μεταξύ των καταναλωτών συνολικά.
Σημείωσε κορυφαίες βαθμολογίες για την αναγνώριση της επωνυμίας, καθώς και μια σειρά από μετρήσεις, όπως προσφορές ακινήτων, σχέση ποιότητας-τιμής και μοναδικά ακίνητα.
Οι ταξιδιώτες συνδέουν πιο γνωστές μάρκες STR με καλύτερη προσφορά προϊόντων και απόδοση. Είτε λόγω εγγενών πλεονεκτημάτων είτε λόγω του φωτοστέφανου της επωνυμίας. Επιπλέον, το 66% των ταξιδιωτών πιστεύει ότι ο COVID έχει κάνει πιο σημαντικό για αυτούς να κάνουν κράτηση καταλυμάτων από επωνυμίες που γνωρίζουν και εμπιστεύονται.
Η Booking.com ήταν η δεύτερη πιο δημοφιλής πλατφόρμα κρατήσεων για το τελευταίο ταξίδι, ακολουθούμενη από τη Vrbo και την Expedia.
Κατά την κράτηση καταλύματος, όπως ορισμένα χαρακτηριστικά μπορούν να αυξήσουν την πιθανότητα μετατροπής, υπάρχουν ελλείμματα που μπορεί να οδηγήσουν σε χαμένη πώληση.

Η ευκολία κράτησης

Η ευκολία κράτησης είναι μεταξύ των παραγόντων που μπορούν να κάνουν ή να χαλάσουν μια συναλλαγή ενοικίασης.
Εάν η κράτηση θεωρείται πολύ δύσκολη, ορισμένοι χρήστες του STR εγκαταλείπουν εντελώς την κατηγορία.
Τρεις στους 10 χρήστες με πρόσφατη διαμονή σε ξενοδοχείο επέλεξαν ξενοδοχείο λόγω ευκολίας κράτησης.
Οι βελτιωμένες δυνατότητες αναζήτησης και η καλή διεπαφή χρήστη είναι σημαντικά για τους αγοραστές καταλυμάτων.
Σχεδόν τα δύο τρίτα των χρηστών STR δίνουν προτεραιότητα σε ακίνητα με δυνατότητα άμεσης κράτησης κατά την αναζήτηση.
Οι κρατήσεις κατόπιν αιτήματος, ενώ προσφέρουν πλεονεκτήματα στους οικοδεσπότες που επιδιώκουν μεγαλύτερο έλεγχο σχετικά με το ποιος θα μείνει στην ιδιοκτησία τους, μπορεί να αποτρέψει τους ταξιδιώτες από το να κάνουν κράτηση για ένα συγκεκριμένο κατάλυμα.

  • Περισσότεροι από έξι στους 10 οικοδεσπότες προσφέρουν άμεσα κράτηση.
  • Μόλις το ένα τέταρτο των οικοδεσποτών προσφέρει μόνο κρατήσεις κατόπιν αιτήματος, διατηρώντας την επιλογή ελέγχου των υποψήφιων επισκεπτών πριν από την αποδοχή κρατήσεων.

Για αυτούς τους πωλητές, η παροχή μεγαλύτερης διαφάνειας στους ταξιδιώτες κατά τη διαδικασία κατόπιν αιτήματος μπορεί να βοηθήσει τους υποψήφιους πελάτες και τους επισκέπτες να είναι ευχαριστημένοι.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης