Η πανδημία του COVID-19 πυροδότησε μια ψηφιακή επανάσταση σε έναν τομέα στον οποίο συγκεκριμένες διαδικασίες έχουν επιταχυνθεί
Αλλαγές στη συμπεριφορά των τουριστών μετά την πανδημία αποκαλύπτει νέα μελέτη από την NTT DATA σε συνεργασία με την Globick. Πρόκειται για την έκτη μεγαλύτερη εταιρεία πληροφορικής στον κόσμο.
Όπως αναφέρει η αγορά περιηγήσεων, αξιοθέατων και δραστηριοτήτων αναπτύσσεται ιδιαίτερα γρήγορα. Στόχος της είναι η δημιουργία πιο μοναδικών και ολοκληρωμένων εμπειριών για ολοένα και περισσότερους καταναλωτές με γνώσεις ψηφιακής τεχνολογίας.
Η πανδημία του COVID-19 πυροδότησε μια ψηφιακή επανάσταση σε έναν τομέα στον οποίο συγκεκριμένες διαδικασίες έχουν επιταχυνθεί.
Οι φορητές συσκευές έχουν γίνει οι πιο χρησιμοποιούμενες συσκευές. Μερικές φορές μάλιστα οι μοναδικές, για αλληλεπίδραση με τουριστικές εταιρείες.
Παράλληλα, η πανδημία επηρέασε σημαντικά αυτήν την αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών.
Αλλαγές στον τρόπο κρατήσεων
Λόγω περιορισμών στη χωρητικότητα, οι καταναλωτές έχουν αλλάξει τη στρατηγική κρατήσεών τους. Από την αναμονή για να κάνουν τα πάντα την τελευταία στιγμή έως τον προγραμματισμό ταξιδιών εκ των προτέρων.
Το ποσοστό των ταξιδιωτών που περιμένουν μέχρι την τελευταία στιγμή μειώθηκε από 38% το 2019 σε 14% το 2021. Μάλιστα, το 46% αγοράζει τα εισιτήριά του μια εβδομάδα ή περισσότερο νωρίτερα, σύμφωνα με στοιχεία της Arival.
Το αποτέλεσμα αυτού είναι η ραγδαία χρήση ψηφιακών καναλιών για την πραγματοποίηση αυτών των κρατήσεων. Το47% των καταναλωτών αγοράζουν τα εισιτήριά τους ηλεκτρονικά, είτε μέσω υπολογιστή είτε smartphone, σε σύγκριση με 28% το 2019.
Οι ταξιδιωτικές εταιρείες που θέλουν να επωφεληθούν από αυτές τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών πρέπει να κάνουν την αναζήτηση, τις κρατήσεις και την επιβεβαίωση σε πραγματικό χρόνο των προϊόντων στον προορισμό πιο βελτιωμένη και φιλική προς τον χρήστη. Εδώ είναι που τα OTA (Online Travel Agency) έχουν ένα μικρό πλεονέκτημα.
Μια συνεκτική, ολοκληρωμένη και προσβάσιμη εμπειρία
Ένας από τους κύριους παράγοντες για την προσφορά κατάλληλων προϊόντων με βάση την αγορά-στόχο κάθε τουριστικής εταιρείας είναι η εξατομίκευση των προσφορών και η διευκόλυνση των αναζητήσεων των πελατών.
Οι ταξιδιωτικές εταιρείες πρέπει επίσης να διασφαλίζουν ότι όλα τα προϊόντα περιηγήσεων και αξιοθεάτων τους που πωλούνται στους ιστότοπούς τους είναι εξίσου εύκολα προσβάσιμα για κρατήσεις.
Οι συστάσεις για εξατομικευμένα προϊόντα υπερβαίνουν κατά πολύ τις γενικές προσφορές.
Εάν ένας καταναλωτής κάνει κλικ σε μία μόνο εξατομικευμένη πρόταση, το ποσοστό μετατροπής αυξάνεται από 1% σε 4%.
Δημιουργία εταιρικής σχέσης
Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας που πρέπει να λαμβάνεται υπόψη είναι η δημιουργία εταιρικής σχέσης με μεσάζοντες που ειδικεύονται ειδικά στην αγορά περιηγήσεων, αξιοθεάτων και δραστηριοτήτων.
Αυτή η σχέση μπορεί να διευκολύνει την πρόσβαση στα καλύτερα προϊόντα της αγοράς υπό τις καλύτερες δυνατές συνθήκες.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Όπως αναφέρει η αγορά περιηγήσεων, αξιοθέατων και δραστηριοτήτων αναπτύσσεται ιδιαίτερα γρήγορα. Στόχος της είναι η δημιουργία πιο μοναδικών και ολοκληρωμένων εμπειριών για ολοένα και περισσότερους καταναλωτές με γνώσεις ψηφιακής τεχνολογίας.
Η πανδημία του COVID-19 πυροδότησε μια ψηφιακή επανάσταση σε έναν τομέα στον οποίο συγκεκριμένες διαδικασίες έχουν επιταχυνθεί.
Οι φορητές συσκευές έχουν γίνει οι πιο χρησιμοποιούμενες συσκευές. Μερικές φορές μάλιστα οι μοναδικές, για αλληλεπίδραση με τουριστικές εταιρείες.
Παράλληλα, η πανδημία επηρέασε σημαντικά αυτήν την αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών.
Αλλαγές στον τρόπο κρατήσεων
Λόγω περιορισμών στη χωρητικότητα, οι καταναλωτές έχουν αλλάξει τη στρατηγική κρατήσεών τους. Από την αναμονή για να κάνουν τα πάντα την τελευταία στιγμή έως τον προγραμματισμό ταξιδιών εκ των προτέρων.
Το ποσοστό των ταξιδιωτών που περιμένουν μέχρι την τελευταία στιγμή μειώθηκε από 38% το 2019 σε 14% το 2021. Μάλιστα, το 46% αγοράζει τα εισιτήριά του μια εβδομάδα ή περισσότερο νωρίτερα, σύμφωνα με στοιχεία της Arival.
Το αποτέλεσμα αυτού είναι η ραγδαία χρήση ψηφιακών καναλιών για την πραγματοποίηση αυτών των κρατήσεων. Το47% των καταναλωτών αγοράζουν τα εισιτήριά τους ηλεκτρονικά, είτε μέσω υπολογιστή είτε smartphone, σε σύγκριση με 28% το 2019.
Οι ταξιδιωτικές εταιρείες που θέλουν να επωφεληθούν από αυτές τις αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών πρέπει να κάνουν την αναζήτηση, τις κρατήσεις και την επιβεβαίωση σε πραγματικό χρόνο των προϊόντων στον προορισμό πιο βελτιωμένη και φιλική προς τον χρήστη. Εδώ είναι που τα OTA (Online Travel Agency) έχουν ένα μικρό πλεονέκτημα.
Μια συνεκτική, ολοκληρωμένη και προσβάσιμη εμπειρία
Ένας από τους κύριους παράγοντες για την προσφορά κατάλληλων προϊόντων με βάση την αγορά-στόχο κάθε τουριστικής εταιρείας είναι η εξατομίκευση των προσφορών και η διευκόλυνση των αναζητήσεων των πελατών.
Οι ταξιδιωτικές εταιρείες πρέπει επίσης να διασφαλίζουν ότι όλα τα προϊόντα περιηγήσεων και αξιοθεάτων τους που πωλούνται στους ιστότοπούς τους είναι εξίσου εύκολα προσβάσιμα για κρατήσεις.
Οι συστάσεις για εξατομικευμένα προϊόντα υπερβαίνουν κατά πολύ τις γενικές προσφορές.
Εάν ένας καταναλωτής κάνει κλικ σε μία μόνο εξατομικευμένη πρόταση, το ποσοστό μετατροπής αυξάνεται από 1% σε 4%.
Δημιουργία εταιρικής σχέσης
Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας που πρέπει να λαμβάνεται υπόψη είναι η δημιουργία εταιρικής σχέσης με μεσάζοντες που ειδικεύονται ειδικά στην αγορά περιηγήσεων, αξιοθεάτων και δραστηριοτήτων.
Αυτή η σχέση μπορεί να διευκολύνει την πρόσβαση στα καλύτερα προϊόντα της αγοράς υπό τις καλύτερες δυνατές συνθήκες.
Πηγή: www.tourismtoday.gr
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών